כיצד בוחרים חברת ניקיון בראשון לציון



אכזבה מחברת ניקיון היא נחלתם של רבים לעיתים רבות הניקיון הוא אינו כפי הרצון שלכם, אינכם מרוצים מטיב הניקיון של החברה, אינכם מרוצים מהתדירות שהיא מגיעה ועוד ממגוון רחב של סיבות נוספות.

קרדיט תמונה FREEPIK

אתם יכולים להימנע מאי הנוחות הזאת על ידי בחירה מושכלת של חברת הניקיון. מאמר זה יעזור לכם אם אתם תושבי ראשון לציון ומחפשים חברת ניקיון בנרות או שאתם לא מרוצים מחברת הניקיון שלכם מאמר זה יעזור לכם לבחור את חברת הניקיון בראשון לציון המתאימה לכם ביותר. המאמר יכלול טיפים שונים ושאר נושאים שיעזרו לכם לבצע בחירה נבונה בין שלל חברות הניקיון שקיימות.

הכירו את סוגי הניקיון השונים

ניקיון משרדים
קיימים מגוון רחב של משרדים בייחוד כיום שישנם גם משרדים בתוך הבית על מנת לנקות היטב משרדים יש להכיר את סוגי המשרדים ודרך הניקוי שלהם עוד לפני שאתם בוחרים חברת ניקיון בראשון לציון.  

משרד ביתי
כיום רבים מהאנשים עובדים בתוך הבית בייחוד בתקופת הקורונה הם מקדישים חדר בתוך הבית לעיתים הם יכולים להזמין חברת ניקיון לניקוי המשרד אך לרוב  הם יסתפקו בעוזרת ניקיון שתנקה את הבית ובכללם את המשרד.

משרדים באזורי מגורים
כיום ניתן לראות דירות רבות שאינן מושכרות למטרת מגורים אלא הן משוכרות למשרדים כמו משרד עורכי דין , קליניקה, ואזורי עבודה לרופאים ומרפאים שונים. חשוב להדגיש כי גם במקרים האלו הניקוי יתבצע על ידי עוזרת בית או על ידי חברת ניקיון שמתמחה היטב בניקוי משרדים קטנים הבחירה תלויה ברצון של בעל המשרד על מנת לשמור על מקום נקי ומכובד.

בנייני משרדים
מדובר על ניקוי של בנייני משרדים שנבנו בייחוד למטרה זו מדובר בבעלי הבניין המשכירים אותם לשוכרים שונים. פעמים רבות השכירות כוללת גם שירותי ניקוי במידה ואין חברת ניקיון שתנקה יש צורך למצוא חברת ניקיון שתבצע את הניקיון.

ניקיון בתים

ניקיון דירה לפני כניסה
זהו ניקוי שהוא יחסית פשוט מדובר על ניקוי של בית ריק אך ניקיון זה צריך להיות ניקיון יסודי הכולל פוליש ועוד.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ
זוהי התמחות שיש צורך בחברה המתמחה בסוג ניקיון זה. מדובר  על ניקיון מקצועי עם ציוד לניקוי יסודי המסוגל  לנקות היטב את כתמי הצבע, הרובה, וכן משקופים דלתת וחלונות.

ניקיון דירה לאחר שריפה
דירה לאחר שריפה יכולה לחזור לניקיון כללי על ידי חברת ניקיון המתמחה בניקוי של דירות אלו על ידי ציוד ייחודי העוזר לנקות היטב את הפיח והפחם שיש בדירה. כמו כן חשוב לציין כי החברה יכולה אף להעלים את הריח מהשריפה אך מדובר בשירות ייעודי שלא כל החברות מבצעות.

איך בוחרים חברת ניקיון בראשון לציון?

העיר ראשון לציון
העיר ראשון לציון אמנם נוסדה כבר מזמן בשנת 1882 ולאט לאט במשך השנים היא הפכה לעיר מדהימה שיש בה מגוון רחב של בניינים ומשרדים. חשוב מאד לדעת כי מדובר על בניינים איכותיים שנבנים בבנייה עכשווית. בנייה זו היא איכותית במיוחד מדובר על בנייה שנבנתה לגובה כלומר יכולים להיות בניינים מעל 12 קומות עם שמירה, מספר מעליות. חשוב לדעת כי גם קיימים בראשון לציון מגוון רחב של משרדים שונים חלקם בדירות מגורים וחלקם משרדים שבנויים צורך כך. כל אלו דרושים עבודת תחזוקה וניקון יום יומית על ידי חברת ניקיון. חברת הניקיון יש לה את הציוד המקצועי, זמינות ,עובדים מסורים. 

טיפים לבחירת חברת ניקיון בראשו לציון
חוות דעת –
דבר ראשון עליכם למצוא חוות דעת חשוב מאד לשאול את הבניינים השכנים או בעלי משרדים שכנים איזה חברת ניקיון מנקה להם את הבית או המשרד וכך עם השם של החברה לבקש לראות את המבנה ולהתרשם מרמת הניקיון.

 כמו כן כדאי לבצע חיפוש כולל של חברות ניקיון בראשון לציון ישנן חברות ניקיון שלא מנהלות אתר אינטרנט אך הן מעולות כיום יש מגוון אתרים המאגדים את כל חברות הניקיון לפי ערים ובחיפוש קל ומהיר ניתן למצוא אותן . ניתן לבחור מספר חברות ניקיון התואמות את הצרכים שלכם, לבקש הצעת מחיר ואף להתרשם משירותי החברה על ידי נציג.

סוג הניקיון – כאמור יש מגוון רחב מאד של סוגי ניקיון ולא כל חברה יכולה לבצע זאת לכן חשוב לבחור במידה ואתם מעניינים בחברה שמנקה משרדים יש לחפש אחת כזו וכן בחברה שמנקה דירות. יש להעדיף במיוחד חברות שמנקות ניקיון מורכב כמו לאחר שיפוץ או לפני כניסה לדירה.

מקצועיות – המקצועיות תלויה בשני דברים: כלי ניקיון: עוזרות ניקיון משתמשות במגב ומהמאטה בעיקר חברו ניקיון יש להם ציוד מקצועי כמו מכונות שטיפה, מכונות פוליש, מטאטאים חזקים במיוחד המסוגלים לטאטא אבק רב.

 חומרי ניקיון ייעודיים – חברות ניקיון רבות מחזיקות חומרי ניקן ייעודיים כאלו שעוזרות בית אינן מכירות כמו כן השימוש בחומרים הוא  מותאם אישית לכל בית ומשרד הן במינון והן בסוג החומר כך שמובטח בית נקי.

זמינות – חברת ניקיון צריכה להיות זמינה לפי הצרכים של הבית או של המשרד בניגוד לעוזרות בית שיכולות לא להגיע ולא להודיע בחברת הניקיון מעסיקים צוות של עובדים איכותיים ומסורים שגם אם העובד לא יכול להגיע מסיבה מסויימת עדיין הבניין או המשרד יהיה נקי.

תקציב – יש להתאים את התקציב של הבניין לשירותי הניקיון שהחברה יכולה לספק

ביטוח – יש  לבחור חברת ניקיון שיש לה ביטוח למניעת נזק לרכוש ולעובדים

חוזה – יש לחתום חוזה מסודר עם תאריכים ופירוט השירותים השונים.

כל אלו ועוד יעזרו לכם לבחור חברת ניקיון בראשון לציון המתאימה ביותר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה