כיצד הכרה בהישגים שלנו עוזרת לקריירה?



אף אחד לא אמור לעשות מעשה כזה או אחר כדי שיכירו בהישגים שלו. עם זאת מדובר על דבר שבשגרה כל עוד מדובר על מעשה שלא ניתן להתעלם ממנו. עם זאת ההכרה בהישגים שלנו יכולה להיות קרש הקפיצה לקריירה מוצלחת הרבה יותר. יכול מאוד להיות כי תבינו שעכשיו זוהי רק ההתחלה שלכם לפרוץ קדימה בסערה.

depositphotos

כל החברות הגדולות במשק מחלקות פרסים והישגים לעובדיה השונים. מה גורם לבעל עסק להחמיא לעובדים שלו מול כל שאר העובדים האחרים? אתם בוודאי מתארים לעצמכם שיש סיבה למהלך מהסוג הזה. הבחירה הזאת היא לא בחירה מובנת מאליה, מדובר על בחירה שיכולה למנף את הקריירה שלכם. זוהי הסיבה שבגללה חובה עליכם לעבוד במקום שמכיר בהישגים כל הזמן.

 

הבינו כי אתם בדרך הנכונה

 

הסיבה הראשונה שתרצו לקבל פרסים והישגים היא הרצון לדעת שאתם עושים הכל נכון. לעיתים יכולות לצוץ להן כל מיני סימני שאלה בנוגע לכל מיני החלטות שונות שעשיתם בדרך. ברגע שאתם מקבלים פרס כזה או אחר או הכרה בהישגים לא יהיו לכם ספקות. אתם מהצד שלכם תדעו כי עשיתם כל מה שאתם צריכים על פי הכללים. מכאן כל מה שנותר לכם זה רק להמשיך בדיוק באותה הדרך על מנת לעזור לקריירה.

 

הרגישו שיש מי שרואה אתכם

 

לא מעט עובדים מספרים כי למרות שהם עובדים בצורה מאומצת, אף אחד לא רואה אותם. חלוקת פרסים והישגים נועדה בין היתר לאפשר לכל אחד להבין כי רואים מה שהוא עושה. הקריירה שלכם יכולה לעלות על דרך המלך החל מהרגע שבו אתם תרגישו שמעריכים אתכם. כל בן אדם צריך לשמוע מילה טובה שתסיר את כל סימני השאלה שעלולים לצוץ. גם אם אתם יודעים שאתם עושים הכל בסדר עדיין תרצו חותמת סופית.

 

תספקו השראה לשאר העובדים

 

ברגע שאתם עובדים בסביבה תחרותית זה יעזור לקריירה שלכם וגם לקריירה של האחרים. פרסים והישגים נועדו בין היתר על מנת להיות טריגר לתחרות בין העובדים השונים. אם אתם תקבלו פרס על הישגים מסוימים, זה יגרום לעובדים האחרים לקחת מכם השראה. בשלב מסוים תוכלו לראות כי התחרות דווקא מקדמת אתכם. כל פעם תרצו להיות הגרסה הכי טובה של עצמכם.

 

תנסו תמיד להשתפר עוד יותר

 

אם תקבלו פרסים והישגים על מה שאתם עושים, תרצו תמיד להוכיח את עצמכם שוב פעם. לכן אתם תמיד תנסו לחשוב איפה תוכלו לשפר את עצמכם ומה תוכלו לעשות קצת אחרת. אם לא תהיו מוערכים על מה שאתם עושים זה יגרום לכם לדשדש במקום. לא תהיה לכם סיבה מיוחדת לנסות לשפר את מה שאתם עושים. הרי מנקודת המבט שלכם גם ככה לא תקבלו שום הערכה ושום פרס על זה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה