כיצד לבחור את המקום הנכון לעשות בו קעקוע?



קעקועים שונים ומשונים הפכו כבר מזמן לנחלת הכלל, וניתן למצוא כיום הן בישראל והן בעולם הגדול כולו אינספור גברים ונשים, בני נוער ומבוגרים אשר מעטרים את גופם ב Tattoos אלו ואחרים – סוג של אומנות גוף אשר הפכה לנפוצה, מקובלת ופופולארית בעולם של היום יותר משהייתה אי פעם בעבר.

Pixabay

בעוד התפוצה של קעקועים ורמת הפופולאריות שלהם רק הולכת ועולה משנה לשנה, ניתן למצוא בישראל אינספור מכוני קעקועים – מקומות בהם עובדים אומנים המתמחים בקעקועים, אצלם ניתן לעשות קעקוע מקצועי, אסתטי ואיכותי. מהי הדרך לבחור בין כל מכוני הקעקועים הללו, במיוחד במקרה של אדם אשר אינו ממש בקיא בתחום, אינו מכיר את המותגים והנפשות הפועלות ולא ממש יודע על מה חשוב לשים דגש?

 

בחינת הרמה המקצועית של מכון הקעקועים

על מנת להכריע בין אינספור אומני ואומניות הקעקועים הפועלים בארץ ולהבין היכן הכי נכון עבורכם/ן להתקעקע, יש לבחון לעומק את הרמה המקצועית של אומנים ומכוני קעקועים שונים. על מנת לעשות זאת ניתן לחקור את אותם אומנים/מכונים דרך אתר האינטרנט שלהם, ובמידה ונראה כי קיים פוטנציאל טוב לכך שנרצה להתקעקע אצלם – להגיע לביקור באותו סטודיו ולבחון את העניינים מקרוב.

למה חשוב במיוחד לשים לב באתר האינטרנט המייצג אומן או אומנית קעקועים, כמו גם סטודיו שלם בו עשויים לפעול כמה אומנים שכאלו גם יחד? ובכן, כדאי להתרשם באופן כללי בנוגע לרמת הניסיון של אותם אומנים ואותו סטודיו – כמה זמן הם כבר פועלים, כמה לקוחות כבר היו להם, האם ישנן המלצות של לקוחות קודמים וכו'.

באתר האינטרנט ניתן לנסות ולקבל מושג בנוגע לסגנון האומנותי של אותם אומנים, אשר מציגים לרוב את עבודות העבר שלהם באתר. בכמה עבודות ניתן לצפות בחלק של האתר של גלריה קעקועים (החלק בו מוצגות תמונות הקעקועים), האם הסגנון הכללי מדבר אליכם? האם אותם אומנים מתמחים בסגנונות בהם אתם מעוניינים? כדאי לחפש אחר אומן המנוסה בסגנון הספציפי בו אתם מעוניינים. במידה ואינכם יודעים עדיין איזה סוג של קעקוע תרצו בדיוק, תוכלו לקבל הרבה מאוד רעיונות והשראה מהגלריה באתר המייצג את כל אחד מהאומנים או מכונים הללו.

לאחר שמצאתם אומן אן סטודיו מסוים שנראה כמו אופציה ריאלית, כדאי לבקר באותו סטודיו ולראות את אותו אומן עובד מקרוב. כאן חשוב לשים לב לרמה המקצועית של אותו אומן ולאופן בו הוא רגיל לעבוד. שימו לב במיוחד להיגיינה – האם הוא לובש כפפות סטריליות, האם הוא משתמש במחטים חדשות ישר מהאריזה, האם סביב העבודה נקייה ומסודרת? כל זה חשוב ביותר, בין אם אתם מעוניינים בקעקועים לגברים או קעקועים לנשים, בקעקוע קטן וסמלי או קעקוע גדול אשר יכסה חלק משמעותי מהגוף שלכם.

 

כנסו לאתר trt וצפו בתמונות מהממות של קעקועים, פירסינג וכל מה שאנו מבצעים במכון קעקועים ופירסינג טרייבל טאטו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה