כיצד לבחור את הפן הנכון לשיערך?



פן לשיער הוא מכשיר הכרחי בכל בית. בין אם שיערך חלק או שאת מתהדרת ברעמה של תלתלים, עבור שיער קצר או שיער ארוך - פן הוא כלי יעיל במיוחד לייבוש, סידור ועיצוב השיער. העניין הוא, שדווקא בגלל שמדובר בכלי ורסטילי במיוחד, שיכול להתאים למגוון רחב של עיצובים וסוגי שיער, כאשר בוחרים מייבש שיער - חשוב לבחור נכון. קיים מגוון רחב של מייבשי שיער בשוק, ובחירה בפן המתאים לשיערך עשויה להקל על עיצוב השיער ולסייע לך לקבל את המראה הזוהר שתמיד חשקת בו, במינימום זמן ומאמץ

עוצמות שונות לתוצאות שונות

לא כולם יודעים, אבל מייבשי שיער שונים מגיעים בעוצמות משתנות. לא תמיד הפן העוצמתי ביותר הוא הטוב ביותר - עבור סוגי שיער מסוימים, דווקא פן בעל הספק נמוך יותר הוא הפן המתאים ביותר.

העוצמה של הפן נמדדת בהספק של גוף החימום המותקן בתוכו, ואחראי לחמם את האוויר שנדחף החוצה באמצעות המאוורר שבחלק האחורי של הפן. הספק גוף החימום נמדד בוואט, וניתן למצוא בשוק מייבשי שיער החל מהספק 1600 וואט ועד 2000 וואט ומעלה.

כשזה מגיע להספק, הכלל הבסיסי הוא פשוט: אם שיערך הוא רגיל עד עבה מבחינת הנפח שלו, כדאי לחפש פן לשיער שמגיע להספק של 1800 וואט לפחות. עבור שיער קצר או דליל אפשר ואף עדיף להסתפק בפן בעל הספק נמוך יותר, כאשר גם פן בהספק של 1620 וואט יעשה את העבודה. כדאי לדעת שרוב מייבשי השיער מגיעים עם טווח מסוים: לדוגמה, פן איתמר יכול להגיע להספק של 1620 וואט עד 1920. פן גדעון, לעומת זאת, הוא מייבש שיער עוצמתי יותר שמגיע עד ל-2100 וואט.

פן גדעון

 

מה השיער שלך צריך? 

בין אם את מתכננת להשתמש בפן באופן יומיומי או שומרת אותו לאירועים מיוחדים, שבהן יתחשק לך "לדפוק הופעה", חשוב לבחור פן שמתאים לסוג השיער שלך ולסגנון עיצוב השיער המועדף עלייך.

אם יש לך שיער ארוך, עבה ושופע, עדיף לרכוש פן בהספק גבוה יחסית. זמן ייבוש של שיער ארוך יכול להיות ארוך, ופן בעל עוצמה גבוהה יסייע לך לייבש ולעצב את שיערך במהירות יחסית.

 

פן הוא כלי נהדר גם לשיער קצר, מכיוון שהוא מאפשר להדגיש חלקים מסוימים של השיער ולתת להם נפח, ולהחליק חלקים אחרים - מה שיוצר מראה דינמי ומלא חיים. בעלות שיער קצר יוכלו להשתמש בפן בעל הספק נמוך יותר, אך כדאי לוודא שהפן מגיע עם שתי פיות שונות לפחות - אחת רחבה ואחת צרה. פיות שונות מאפשרות להתמקד בחלקים מסוימים של השיער ולתת להם טיפול נקודתי. למשל, להחליק את הפוני או ליצור נפח בחלק האחורי של השיער.

כשזה מגיע לשיער מתולתל, הדבר הכי חשוב הוא דווקא לא הספק גוף החימום אלא מהירות המאוורר. שיער מתולתל נוטה להיות רגיש לנזקי חום, וכדי לשמור עליו בריא כדאי להשתמש בפן עם הספק נמוך ומהירות גבוהה. המהירות של זרם האוויר מפצה על החום הנמוך, והנזק לשיער קטן משמעותית. שווה להשקיע גם בדיפיוזר - פייה ייחודית המתאימה לשיער מתולתל ומאפשרת פיזור חום יעיל יותר.

  פן איתמר

תכלס, את הכי יפה כשנוח לך

מאפיין נוסף שחשוב לשים לב אליו כשאת בוחרת פן, הוא נוחות האחיזה והמשקל שלו. פן ביתי שמיועד לעיצוב שיער עצמאי צריך להיות קל משקל ונוח לאחיזה, כדי שתוכלי להחזיק אותו קרוב לראש במשך הזמן הדרוש לעיצוב השיער בלי להתעייף באמצע. כך תזכי בלוק זוהר מבלי להתאמץ יותר מדי.  

מוזמנים לבקר באתר לה שנטל LaShantal - מוצרי שיער, חנות למוצרי שיער ממיטב המותגים והחברות מהארץ והעולם במחירי סיטונאות ללא תחרות. מכירה ללקוחות פרטיים ולמספרות בכל רחבי הארץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה