כיצד לבחור מתנות לעובדים?



העובדים בכל מקום עבודה מהווים את ההון האנושי שבו. עובדים מסורים למקום העבודה יקדמו אותו והעבודה שלהם תהיה יעילה ואיכותית. כל מעסיק יודע שעליו להעניק לכל עובד את ההרגשה הטובה ביותר במקום העבודה. על העובד לדעת כי בכל מקרה שבו יש לו תלונה כלשהי או קושי כלשהו יהיה לו מקום לפנות אליו, שיתייחסו אליו ברצינות וכמובן, כל עובד צריך להרגיש שהוא מוערך. תחום המתנות לעובדים הוא תחום חשוב מאוד בכל עסק או חברה וכל מעסיק יודע כי עליו לרכוש לעובדים שלו מתנות שונות עבור אירועים שונים. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מתי כדאי להעניק לעובדים שלכם מתנות ואיזה מתנות כדאי להעניק להם.

Pixaby

מתי כדאי להעניק מתנות לעובדים?

מתנות לעובדים מהווים חלק בלתי נפרד ממערכת היחסים בין המעסיק לעובדיו. כל מעסיק יודע שעליו להעניק לעובדים שלו הרגשה שהם מוערכים בין היתר באמצעות הענקת מתנות. כדאי להעניק מתנות לעובדים בכמה מקרים:

ראשית כל, כדאי מאוד לרכוש מתנות כצ'ופר לעובדים שעומדים ביעדים. בכדי לעודד את העובדים לעמוד ביעדים שונים הנוגעים לעבודה שלהם, כדאי מאוד להבטיח להם מתנה איכותית בכל עמידה ביעד שהוגדר מראש. כמובן שכדאי שהמתנות אכן יהיו אטרקטיביות וזאת בכדי לעודד את העובדים לעבוד כנדרש ולהגיע ליעדים שהוגדרו מראש.

שנית, כדאי לרכוש מתנה לכל עובד אשר חוגג יום הולדת. בכדי להעניק לעובד הרגשה שהוא חשוב למקום העבודה, כדאי מאוד לרכוש עבורו מתנה מיוחדת ליום הולדתו, שתשמח אותו ותרגש אותו.

כמובן שכדאי מאוד לרכוש עבור כל עובד מתנה בחגים. בין אם מדובר על מתנות לראש השנה, מתנות לטו בשבט, מתנות לפורים, מתנות לחנוכה או מתנות לכל חג אחר, הרי שחשוב מאוד להשקיע במתנות לפני כל חג ולחלק אותם לכל עובד עם הקדשה אישית וברכת חג שמח לו ולמשפחתו.

רעיונות למתנות לעובדים

אם אתם תוהים מה כדאי לכם לרכוש עבור העובדים שלכם כמתנה, הנה כמה רעיונות:

כמתנת יום הולדת ניתן לרכוש עבור העובדים גיפט קארד המוטען בסכום כלשהו לקנייה במגוון רשתות לרבות רשתות מזון, אופנה ועוד. ניתן לרכוש גם שוברים שונים כמתנה לעובד לארוחות במסעדת שף, ארוחות בוקר מפנקות, שובר לעיסוי מפנק בספא ועוד.

כמתנות לחגים ניתן לרכוש עבור העובד מארזים ייעודיים אשר תואמים לאופיו של החג, כך לדוגמא: לקראת ראש השנה ניתן לרכוש עבור העובדים מארזי שי אשר כוללים מגוון מתוקים מיוחדים ואיכותיים, יין משובח, דבש ועוד. כמתנה לקראת טו בשבט ניתן להעניק לעובדים מארז מפנק הכולל מגוון מוצרים מהטבע, כמתנה לקראת חנוכה ניתן לרכוש עבור העובדים: כרטיסים לאטרקציות או למופעי חנוכה שונים. ניתן למצוא מגוון מתנות שונות הרלוונטיות כמתנות לעובדים לפני חגים אצל חברות שונות וחשוב לבחור את החברה הנכונה ואת המתנות הנכונות.

כמתנות שמטרתן היא לצ'פר עובדים על עמידה ביעדים, כדאי לרכוש מתנות בהתאם לגודל היעד שבו עמדו. המתנות יכולות להיות מכשיר חשמלי כלשהו לבית, גיפט קארד ואפילו שובר לבית מלון מפנק או כרטיס טיסה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה