כיצד לבחור נכון תיקים ומזוודות לנסיעה?



לקראת כל טיסה לחו"ל, הן טיסות לטיולים וחופשות והן לצורכי עבודה, לימודים או ביקורים משפחתיים, חשוב להצטייד בתיקים ומזוודות מתאימים אשר יקלו עלינו את הנסיעה וייעלו את ההתנהלות שלנו. רבות ורבים מאיתנו איננו ממש יודעים כיצד לבחור מזוודות ותיקים ספציפיים עבור טיסה או נסיעה ארוכה, כאלו אשר באמת יתאימו לצרכים הייחודיים לנו. לכן, כדאי לשים דגש על כמה נקודות מפתח עיקריות אשר יבטיחו כי התיקים שלנו ישרתו אותנו נאמנה בדרכים

קרדיט לתמונה Freepik

 

מזוודות המתאימות בגודלן לדרישות חברות התעופה 

למרבית חברות התעופה ישנן כיום מגבלות דומות בנוגע לגודל המזוודה שניתן לקחת איתנו למטוס. רבים מעדיפים לקחת איתם את המזוודה במקום לשלוח אותה בבטן המטוס, וניתן להבין מדוע לאור כמויות המזוודות שלא הגיעו ליעדן בשנים האחרונות... חשוב לבדוק בדיוק את הממדים המקסימאליים של מזוודות טרולי או תיקים שחברת התעופה מאפשרת להעלות למטוס, ולקנות מזוודה העומדת בדרישה זו.

לנסות להעריך את הגודל המדויק של מזוודה אשר תספיק לנו 

בכל הנוגע למזוודה ה"ראשית" בה נארוז את הבגדים ושאר החפצים העיקריים שלנו לנסיעה, נרצה לנסות ולהעריך איזו מזוודה תספיק לנו מבחינת נפח, ולקנות בדיוק גודל זה ולא מזוודה גדולה יותר (או קטנה יותר). למרבית האנשים מספיקה מזוודה בגודל בינוני, במידה והם לוקחים רק את הדברים שלהם וגם מצטיידים בתיק גב בו גם כן ניתן לארוז חלק מהדברים (לכך נגיע מיד).

 תיק גב וסידור למחשב הנייד 

כמובן שמלבד למזוודה הגדולה (או הבינונית) שאנחנו לוקחים, חשוב להצטייד גם בתיק גב טוב ומתאים. בתיק הגב שמים לרוב את הדברים היקרים והחשובים, ואלו שמסתובבים איתם עלינו במהלך היום. ניתן למצוא דגמים חדישים, איכותיים ועמידים של תיק גב לגבר או לאישה, וכדאי לוודא כי הם מחולקים לתאים שונים ורבים בהם נוכל לאפסן חפצים מסוגים שונים. בהקשר זה חשוב לקחת בחשבון גם את המחשב הנייד שלנו, במידה ואנו טסים עם מחשב לחו"ל. במידה וכן, חפשו מלכתחילה אחר תיק למחשב נייד – תיק עם מקום ייעודי למחשב הנייד, בו המחשב מוגן יחסית. גם כאן, ניתן למצוא מגוון עיצובים של תיק למחשב נייד לנשים או לגברים, המותאמים הן מבחינה אסתטית והן מבחינת עיצוב לצרכים המאפיינים נשים לעומת גברים.

מזוודה או תיק כדאי לקנות איכותי, ופעם אחת 

אביזר כמו מזוודה או תיק גב לגבר/אישה נרצה לקנות פעם אחת למשך שנים רבות ככל הניתן. שווה להשקיע היום יותר ולקנות תיק/מזוודה איכותיים ועמידים אשר יחזיקו מעמד שנים רבות, מאשר לחסוך כמה שקלים על מזוודה יחסית זולה ולמצוא עצמנו שוב בחנות בעוד כמה חודשים ולאחר כמה נסיעות ספורות בלבד. הדבר האחרון שאתם רוצים בזמן טיסה ושהייה בחו"ל זה שהמזוודה תישבר או שהרצועה או רוכסן של התיק ייקרעו. במיוחד בתיקים המלווים אותנו בעת נסיעה, כדאי ללכת מראש על איכות.

 

היכנסו לאתר אלטר תיקים ומזוודות  לקטלוג מזוודות עשיר ומגוון ממיטב המותגים, כולל מזוודות סמסונייט , סוויס ואחרים לרכישה אונליין או בהגעה לחנות. מחפשים מזוודות במבצע ? היכנסו כדי לא לפספס.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה