כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים מומלץ



אחת המגיפות של העולם המודרני אינה מחלה או הפרעה רפואית, אלא דווקא קשורה להתנהגות האנושית בכבישים – תאונות דרכים. לצערנו הרב תאונות דרכים קטלניות ובעיקר של תאונות המערבות אופנועים הפכו להיות דבר שבשגרה, כזה שאנו שומעים ברדיו למכביר. כל תאונה היא הרס של עולם שלם – הקורבנות בגוף ובנפש, הנזק לרכוש, הצער של המשפחות והאשמות.

קרדיט תמונה FREEPIK

בזמנים קשים אלו לאחר תאונת דרכים צריך לקום ולעשות את הצעדים הראשוניים לקראת קבלת דמי הפיצויים מהביטוח, באופן שישיג את המטרות והיעדים שלכם – מילוי ומיצוי כל זכויותיכם כנפגעים מתאונת דרכים. עורך דין תאונות דרכים מומלץ הוא כזה שעומד בשבילכם ומייצג אתכם לכל אורך הדרך ללא לאות וללא היסוס.

למה זה חשוב למנות עורך דין תאונות דרכים מומלץ?

נוסעים ברכב? אתם מודעים לכך שישנו סיכוי חלילה שתהיו מעורבים בתאונת דרכים, והסיכוי גדל במידה ואתם רוכבים על אופנוע. תאונות דרכים בהם מעורבים אופנועים נוטות להיות יותר קשות ויותר קטלניות כיוון שלרוכב האופנוע אין את כל מעטפת ההגנה שיש לרוכב במכונית הנוסעת על ארבע – שלדה, חגורת בטיחות וכריות אוויר שנפתחות בעת פגיעה חזיתית.

רק עורך דין תאונות דרכים מומלץ יכול לספק לכם 100% תוצאות בשטח. רק הוא יוכל לבנות לכם את התיק מהתחלה ועד סוף ולייצג אתכם מול מערכת המשפט וגופי הביטוח שיקשו עליכם מלממש את כספי הביטוח להם אתם זכאים. חברות הביטוח לא עושות הנחות ולא נותנות בקלות את כספי הביטוח – הן יעשו לא מעט מהלכים על מנת להוריד את הסכום ולהגיע לפשרות. עורך דין תאונות דרכים מומלץ יוכל לגרום לך שאתם תשיגו את מירב אם לא כל הכסף, ללא שום פשרות!

עורך דין עם ניסיון

לא סתם צריך למנות עורך דין שייצג אתכם בתאונות פגיעה ונזק לגוף. חשוב למנות עורך דין שיש לו ידע ספציפי בתחום זה- תאונות דרכים. אם תאונת הדרכים הייתה על אופנוע חשוב לוודא כי ההתמחות של עורך הדין הוא בתחום הייצוג של תאונות אופנוע, שכן יש לא מעט הבדלים בין תאונת דרכים בהן מעורבים כלי רכב ארבע גלגלים ובין תאונות דרכים בהן מעורב אופנוע. אחד מן ההבדלים זה תביעת הפיצויים מהביטוח, שנוטים להיות גבוהים ביותר.

מיומנויות משא ומתן מול חברות הביטוח

לכל חברת ביטוח יש צוות מקצועי ומיומן של עורכי דין מטעמם, שמכירים את כלל חוקי נזקי הגוף ואת כל תקנות הביטוח. במידה ולא יהיה לכם ייצוג הולם של עורך דין תאונת אופנוע מנוסה ומקצועי, אתם עלולים למצוא את עצמכם לבד במערכה מול גופים איתנים אלו, שבמקרה הכי טוב יסכימו לפשרה מאוד מועטה של כסף פיצוי. ללא ייצוג משפטי איכותי וטוב, ייתכן שלא תדעו איך מנהלים משא ומתן אמיתי נכון עם חברות הביטוח באופן שבו תקבלו את מלוא כספי הפיצויים שאתם צריכים עבור תשלומים על טיפולים רפואיים וצרכים בסיסיים נוספים הקשורים לשיקום. לכן, רק בהשקעה בבחירת עורך דין תאונת אופנוע מומחה יבטיח לכם תוצאות מלאות ואפס דאגות מבחינת משא ומתן!

הבנת ההשלכות של הנזקים הפוטנציאליים על העניין המשפטי

עליכם להבין את מעמדכם במשפט, לדעת את כל זכויותיכם ואת מלוא חומרת והיקף הנזקים שלכם לצורך מיקוח על רמת פיצוי הוגנת. חשוב לזכור שהכסף הזה מהביטוח מיועד עבורכם – עבור השיקום שלכם והתשלומים על כל הטיפולים הקשורים להחלמה שלכם מהתאונה. כלל הפיצויים אמורים לכסות הן טיפולים רפואיים הקשורים לתאונה והן לנזק לרכוש ולרכב.

תביעה לפיצוי על נזקים נלווים

יש לקחת בחשבון גם נזקים אחרים הבאים בצורה נלווית לתאונה וגם יכולים להיות "שקופים" בזמן המשפט, כגון מצוקה רגשית ו אובדן הנאה מהחיים בגלל התאונה, אובדן כזה שיש לו השלכות על איכות חייכם. במידה ואינכם מסוגלים להתפרנס בשל הפציעות, ייתכן מאוד שיהיה אפשר לדון על פיצוי עבור אובדן כושר עבודה. לבד לא תוכלו להעריך נכון את המצב שלכם ברגע זה וגם במחשבה לעתיד, דבר שרק עורך דין תאונת אופנוע מקצועי ומיומן יוכל להאיר את עיניכם.

במידה ועברתם חלילה תאונת דרכים על אופנוע, אל תקלו ראש בנוגע לבחירת ייצוג מקצועי והולם בבית המשפטי אל מול חברות הביטוח. מדובר כאן בחיים שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה