כיצד לבחור עו"ד גירושין



קבלת ההחלטה על גירושים מבן או בת הזוג היא, קרוב לוודאי, אחת ההחלטות הקשות ביותר. גם במקרים שבהם חיי הנישואין לא היו מוצלחים בחלק גדול מהזמן, הרי שתמיד קיימים הזיכרונות ותמיד קיימת תקווה מסוימת שאולי יחול שינוי שיביא לתיקון חיי הנישואים ואיחוי השברים בתא המשפחתי. עם זאת, מרגע שנפלה ההחלטה להתגרש, לכל הפחות אצל אחד מבני הזוג, הצעד הנכון לעשות הוא לבחור עורך דיו גירושים אשר ייצג את מרשו או מרשתו בהליך שעלול להיות ארוך ומייגע

FREEPIK

זאת, אם בן או בת הזוג מגלים התנגדות לגירושין או לחילופין מנסים להפיק מהם תועלת פיננסית או אחרת. מהו בעצם עורך דין גירושים ולמה חשוב לבחור עורך דין איכותי? איך בוחרים עורך דין שייצג את מרשו או מרשתו בצורה הטובה ביותר? בשורות להלן נעסוק בנושא רגיש, שלא ניתן להגזים בחשיבות שלו.

עודך דין גירושין והחשיבות שלו

עורך דין גירושין הוא עורך דין איכותי המכיר את הנושא ואת החוקים הקשורים בו על בורים. ההיכרות הזאת של החוק מצד אחד ושל ההתנהלות הכללית של כל הצדדים בנושא מצד שני, מאפשרת לעורך הדין שאותו בחר אחד מבני הזוג לקבלת סיוע בתהליך להשיג עבורו את התוצאה הטובה ביותר, בהתבסס על החוק האזרחי ועל חוקי הדת, אם שני בני הזוג בוחרים לנהל את משפט הגירושין בבית דין דתי דווקא. עורך דין גירושים צריך ללמוד מהר את המצב וליזום מהלכים שבסופם יזכה הלקוח שלו לחלק גדול ככל האפשר בנכסים. עורך דין איכותי ינווט את התהליכים בצורה שיביאו ללקוח שלו את הרווחים הכספיים המרביים וכן תועלות אחרות. עם התועלות הללו ניתן למנות משמורת על הילדים, מזונות והסדרי ביקור. בנוסף, לא אחת קורה שאחד מבני הזוג מפצה את בן הזוג השני על השקעה של זמן, ממון ומאמץ בזמן שבן הזוג האחר למד מקצוע וצבר ידע מקצועי ויכולות גבוהות לייצר הכנסות. על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר בהליך הגירושין, חשוב לבחור עורך דין איכותי המכיר היטב את הנושא ושוחה בו. עו"ד מתת פלסנר נמנית עם עורכי הדין הטובים בתחום. על הדרך הנכונה לבחור עורך דין גירושים נדבר בסעיף הבא.

איך בוחרים עורך דין גירושים

ישנן כמה אמות מידה לבחירת עורך הדין הנכון שייצג אתכם בהליך הגירושין. אמת המידה הראשונה והחשובה ביותר, היא מידת הניסיון של עורך הדין וההבנה שלו בנושא. בנוסף לניסיון, עורך הדין חייב להיות בעל ידע והתמחות בנושא, במידת האפשר. מצד אחד, ככל שעורך הדין מנוסה יותר, ייתכן והתשלום עבור השירותים שיעניק יהיה גבוה יותר. מצד שני, עורך דין מנוסה הוא המפתח להצלחה בתהליך ולכל הפחות למניעת מצב של קיפוח הלקוח שלו בסיומו. אמת מידה נוספת שהיא לא פחות חשובה, הינה היכולת של עורך הדין לשאת ולתת עם עורכי דין אחרים בתחום. היכולת הזאת היא לרוב תוצאה של היכרות עם עורכי הדין האחרים והיכולת לשוחח איתם באופן בלתי אמצעי על מנת להגיע בסיכומו של עניין לפתרון הטוב ביותר לכל הצדדים כאחד. למרות הרושם שסרטים או סדרות טלוויזיה על בתי משפע עשויים ליצור, האמת לאמיתה היא שבמרבית המקרים, העימות בין בני זוג מסתיים בפשרה. בנוסף לאמות המידה הללו, חשוב מאד שתהיה הבנה ותהיה כימיה בין הלקוח לעורך הדין וישרור אמון בין הצדדים. מעוניינים לבחור עו"ד גירושין? רוצים לסיים את התהליך במהירות הגדולה ביותר ובמידת ההצלחה הרבה ביותר? צרו קשר כבר כעת עם עו"ד מתת פלסנר ועשו צעד חשוב להליך גירושין קצר ואיכותי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה