כיצד לבחור שק אגרוף שיתאים לך



בין אם אתה מתאגרף מקצועי או סתם אדם אשר רוצה להיכנס לכושר, שק אגרוף מציע פורקן לשחרור האנרגיה שלכם. היתרון הגדול באימון זה, הוא שהאגרסיות שאתה מוציא והמכות שאתה נותן אינם פוגעים באף אדם. יתרון נוסף בסוג אימון זה, שהוא אינטנסיבי מאוד ומפעיל את כל קבוצות השרירים בגוף. אולם, למרות היתרונות הרבים, כאשר רוצים לבחור שק אגרוף יש לקחת בחשבון מספר דברים חשובים, ולשם כך פנינו לחנות הספורט בש-גל, ואנו שמחים לשתף אותך בידע שלהם שבוודאי יעזור לך בהחלטה

 yayimages

להלן מספר עצות חשובות שיעזרו לך בבחירת שק האגרוף:

1.      משקל השק

מה אתה מנסה להשיג כשאתה קונה את שק האגרוף? האם אתה רוצה לשפר את הכוח הפיסי שלך או את הדיוק והמהירות שלך? אתה רוצה להתאמן כדי לשרוף שומן או לשפר את סיבולת לב הריאה שלך? חשוב שתדע שבחירת שק אגרוף קל משקל היא הטובה ביותר עבור אנשים שרוצים לפתח את המהירות והדיוק שלהם, ולשם כך עליך לבחור שמשקלו בין 10 ל -20 ק"ג. במידה ומטרתך לשפר את הכוח והחוזק שלך, אתה צריך לבחור שק כבד יותר, מעל 20 ק"ג בדר"כ.

2.      שק עומד או תלוי

כדי להבטיח שתקבל את ההחלטה הנכונה, חשוב שתדע ששק תלוי טוב יותר לטווח הרחוק כי הוא מיועד לאימונים אינטנסיביים יותר. השק העומד טוב יותר למתחילים, וקשה יותר להתפתח איתו.

3.      איפה ימוקם השק?

אם אתה רק רוצה להתאמן בבית ולא רוצה לקדוח חורים בקיר כדאי לקנות שק עומד על הרצפה.
מתאמנים רבים לא לוקחים בחשבון ששק אגרוף עלול לתפוס מקום רב, כי מעבר לשטח שהוא תופס יש צורך במספיק מרחב לצעדים ותנועה. במידה ויש לך בבית מרפסת או גינה, ואין לך מספיק מקום בבית, כדאי לשקול לקנות שק אגרוף תלוי ולחבר אותו בחוץ וכך לחסוך שטח יקר בתוך הבית.

לסיכום, בחירת שק אגרוף היא בחירה בה צריכים לקחת בחשבון מספר אלמנטים. אם יש לכם שאלות נוספות תוכלו לקבל מידע נוסף באתר של בש-גל, אשר מיבאת ומשווקת ציוד ספורט מקצועי, לרבות ציוד של אמנויות לחימה. החנות נמצאת ברח' הירקון 29 בני ברק והטלפון בחנות 03-6156700

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה