כיצד לממן פרויקט נדל"ן



יש תחומים שונים בכל תחום הנדל"ן, אך כדי להשיג מימון לכל פרויקט חייב להכיר את כל הפרטים הקטנים. ליווי פרויקט נדל"ן כולל מעקב שוטף עם הלקוח, החל מרכישת הקרקע ועד קבלת אישורי בנייה. כמו כן, יש פרויקטים אשר נוגעים לרכישת דירה דרך מחיר למשתכן, רכישת משרדים וכן הלאה. חשוב להבין, עסקאות בתחום הנדל"ן מחייבות אותנו לעבוד בצורה חכמה ויעילה ובשביל זה, אתם צריכים ליווי פרויקט נדל"ן מקצועי.

 freepik

איך ניתן לממן פרויקט נדל"ן?

יש גופי מימון שונים אליהם ניתן לפנות, ביניהם גם הבנקים. כמו כן, תוכלו לגשת לעוד גורמים וגופים מוסדיים כמו חברות הביטוח, חברות האשראי או לבצע גיוס הון (באמצעות הנפקת מניות כאשר מדובר על פרויקט מסחרי). למעשה, מימון פרויקט נדל"ן הוא לא החלק הקשה בתוכנית, אלא סגירת החוזים. הרי כל מי שמשקיע בכם רוצה לקבל את התמורה שלו, אין עובדים חינם בתחום הזה. לצורך כך, תוכלו להיעזר בשירותיה של חברת פרץ פיננסים עבור ליווי פרויקט נדל"ן מא' ועד ת'. לאחר מכן, נוכל לפנות לשתי אפשרויות, האחת באמצעות מכרז בקשה להציע הצעות לאחר רכישת הקרקע או כאשר מדובר על רכישה שאינה במזומן, על היזם לוודא מול גופים פיננסים את יכולתם לספק את הבטוחות בצד שלו תחת הסכם כתוב. דרך גופים בנקאיים תוכלו לקבל הצעות טובות למימון הפרויקט, אך מוטב לציין שמדובר על תהליך יותר נוקשה ומוקפד מצד הבנק. שם תוכלו למצוא תנאים נוחים וברורים של ההלוואה, כסף מייד במזומן אך ההלוואה נושאת ריבית.

 

פרץ פיננסים - ליווי פרויקט נדל"ן

ארגון פרץ פיננסים הוקם בשנת 2010. מדובר על משרד אשר מתמחה במתן שירותים פיננסים בתחומים שונים, ביניהם נדל"ן. המטרה העילאית של הארגון הוא לעמוד בדרישות הלקוח ולתת מענה תוך עמידה בזמנים, תעריפים נוחים לכל כיס וכמובן, ליווי צמוד. תחת המשרד של פרץ פיננסים שורה של מומחים בתחומי הנדל"ן, צוות של עורכי דין ורואי חשבון כדי לוודא שכל התהליך עובד בצורה מוסדרת וחוקית ללא הפתעות.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה