כיצד לשמר עובדי הייטק



אחת הדרכים הפופולריות והיעילות ביותר לשמר עובדי הייטק, היא להפגין כלפיהם הערכה, להעניק להם תשומת לב מיוחדת ולהראות להם עד כמה הם נכס חיוני וחשוב לחברה או לארגון. אפשר לעשות את זה בדרכים שונות. למשל, באמצעות ארגון של ימי כיף חווייתיים ומגבשים, ערבי צוות מפנקים, פעילויות העשרה מהנות, מסיבות מושקעות, קורסים מקצועיים, הענקת מתנות בימי הולדת וחגי ישראל וכדומה. הרי, זה דבר ידוע שהעובדים והעובדות בתעשיית ההייטק זוכים ליהנות מתנאי העסקה מעולים, שכר גבוה, בונוסים, מגוון הטבות וסביבת עבודה נעימה, צעירה ומפנקת.

pixabay

השקיעו בפיתוח מקצועי ואישי של העובדים

דרך נפוצה כיום של שימור עובדי הייטק היא להשקיע בהתפתחות המקצועית והאישית שלהם. כמובן, על חשבון החברה או הארגון. במסגרת זו אפשר לשלוח אותם להשתלמויות או קורסים מקצועיים בתחום בו הם עוסקים, הדרכות ייעודיות כיצד להתקדם ולהפוך למנהלי צוות, חוגים וסדנאות העשרה בנושאים כלליים, סדרת פגישות עם מאמן אישי (קואצ'ר) ועוד.

העניקו להם מתנות שוות בחגים

חג החנוכה שבפתח הוא הזדמנות נפלאה לשמח את העובדים שלכם ואת בני משפחותיהם ועל הדרך גם להראות להם עד כמה הם חשובים לכם. בשוק יש היצע אדיר של מתנות לחנוכה, כך שתוכלו לבחור בקלות ובמהירות את המתנה שתתאים ביותר לעובדים וגם תעמוד במסגרת התקציב שלכם. מתנות לחנוכה מומלצות ואטרקטיביות יכולות להיות כרטיסים להופעות מוזיקה, הצגות תיאטרון או מסעדות, סיור ביקבים או מבשלות בירה, שובר זוגי לארוחת בוקר מפנקת, טיפולי ספא, מכשירי חשמל ואלקטרוניקה, כלי בית, סט מצעים, ספרים, Gift card לחנויות אופנה וביגוד, סדנת בישול או שוקולד לכל המשפחה, תווי קנייה וכדומה. כדאי לזכור – כשהעובדים  מרוצים מהמקום בו הם עובדים והם מרגישים שהם זוכים להערכה שהיא גם מעבר למילים, הם גם ייתנו בחזרה לחברה או לארגון. אז אל תחששו להשקיע בהם ותבחרו מתנות כמה שיותר שוות, שימושיות וכיפיות.

תנו להם פינוקים והטבות שונות

אפשר בהחלט לומר שרוב האנשים אוהבים שמפנקים אותם ונותנים להם יחס מועדף וטוב. בין אם זה לכבוד יום הולדתם, החתונה, לידה של תינוק חדש או סתם כדי לתת להם תשומת לב מיוחדת. הטבות שוות בהחלט לא חסרות וכדאי להיות כמה שיותר יצירתיים. ההטבה יכולה להיות אישית/זוגית, למשל סופ"ש בחו"ל או בארץ, ארוחה במסעדה יוקרתית, כרטיסים להופעה חיה ועוד. כמו כן, דרך טובה להשיג שימור עובדי הייטק היא לארגן להם פעילויות חברתיות מהנות ומגבשות. כמו יום ספורט אתגרי, טיול רגלי, שיט קיאקים, סיור במוזיאון ועוד.

שתדעו, שימור עובדי הייטק וההשקעה בהם בהחלט משתלמת. העובדים לרוב מאוד מעריכים את כל ההטבות והפינוקים שהם מקבלים, זה מגביר את תחושת השייכות שלהם לחברה ואת המוטיבציה להשקיע בחזרה ולעשות את תפקידם בצורה הטובה ביותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה