כיצד לשפר משמעותית את המטבח בבית באמצעות פתרונות פרזול



מטבח הבית הוא ללא ספק אחד האזורים השימושיים והחשובים ביותר בבית כולו, אולי החלל בו אנו מבלים הכי הרבה מזמן הערות שלנו... כמעט כל מטבח ניתן לשפר ולשדרג באמצעות הוספה של כמה אביזרים נדרשים ומתאימים, ובעולם הפרזול למטבח ניתן למצוא אינספור פתרונות שכאלו, מכמה וכמה קטגוריות שונות.

קרדיט לתמונה: אחים ביטר

 כך תשדרגו את מטבח הבית או הדירה שלכם באמצעות כמה פתרונות ייעודיים של פרזול למטבח – מוצרים יחסית פשוטים ולא יקרים, אך כאלו המכניסים שיפור וייעול משמעותית לחלל בו אנו מבשלים:

פתרונות פרזול למטבח אשר חוסכים בשטח

כמה וכמה פתרונות שונים מתחום הפרזול למטבח מיועדים לאפשר לחסוך במקום ולהשאיר שטח גדול יותר על מנת להתנועע במטבח ולבשל באופן מרווח ונעים יותר.

למשל – פח אשפה למטבח אשר נשלף מתוך הארון הנמוך שמתחת לשיש או משטח העבודה. פחי אשפה נשלפים חדשים ובעלי מנגנון איכותי מאפשרים להשאיר את הפח חבוי בתוך הארון, בלי שיתפוס לנו מקום מיותר. פתיחה רגילה של הדלת של אותו ארון מוציאה את הפח החוצה ופותחת אותו, כך שיהיה לנו נוח ופשוט לזרוק אליו דברים בלי שנצטרך "להקצות" יד נוספת לפתיחה ולסגירה של מכסה הפח עצמו (הוא נפתח ונסגר אוטומטית עם הפתיחה/סגירה של דלת הארון).

דוגמה נוספת לפתרון פרזול למטבח אשר חוסך מקום הוא רגליים לשולחן ,  בפרט רגליים מתקפלות לשולחן מטבח. רגל אשר נפתחת ומתקפלת בקלות ובמהירות מאפשרת ליצור פינה קטנה עם שולחן אשר אינו קבוע, וניתן כאמור לסגירה ופתיחה על פי הצורך. זה מאפשר לנו להמשיך ולהשתמש באותו שטח של המטבח גם עבור דברים אחרים, ובעת הצורך "להקים" בו את השולחן ולהשתמש בו לפרק זמן מסוים בלבד.

גם פתרונות אחסון מתקדמים למטבח יכולים לחסוך עבורנו לא מעט מקום. לדוגמה – מתלה לתלייה וייבוש של כוסות מעל לכיור, מתקן ייעודי לשטיפת כלים אותו ניתן גם כן לתלות כך שלא יתפוס שטח חשוב מהשיש או משטח העבודה שלנו ועוד.

פתרונות אסתטיים לעיצוב המטבח

תחום פתרונות הפרזול למטבח כולל גם לא מעט מוצרים אשר מאפשרים לעצב את חלל המטבח בסגנונות שונים, בקלות ובצורה אלגנטית ופשוטה.

למשל – מבחר רחב של ידיות מעוצבות למקרר אשר מכניסות שיפור אסתטי ניכר ומפתיע, רגליים לשולחן מעוצבות בסגנונות שונים אשר מתאימות גם לכל שולחן אשר כבר קיים במטבח ואפילו פחי אשפה מעוצבים אשר יאפשרו לנו ליצור עיצוב אחיד ומרשים במטבח כולו. פחים בעיצוב מודרני ואפילו פח אשפה עם רגליים מעוצבות – כל אלו הם מוצרים יחסית קטנים ופשוטים, אך לא תאמינו עד כמה הם תורמים לאסתטיקה הכללית של המטבח בבית.

 עולם פתרונות הפרזול למטבח כולל אביזרים רבים נוספים אשר יכולים להכניס שדרוג משמעותי למטבח שלכם בין לילה, ולהפוך אותו ליעיל ושימושי, כמו גם אסתטי ונעים יותר. שווה בהחלט בדיקה, עבור כל בית וכל מטבח באשר הוא. היכנסו לרכישה אונליין באתר אחים ביטר https://www.bitter.co.il/ .

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה