כיצד מנהלים הליך גירושין יעיל



הליך הגירושין הוא סיומה של מערכת יחסים זוגית, הן במובן הרגשי והן במובן המשפטי. בשל העובדה כי מדובר בעניינים שבלב, בני זוג אשר החליטו להתגרש, רוצים לסיים את ההליך, בהקדם האפשרי.

freepik

כיצד מנהלים הליך גירושין יעיל?

ראשית, בוחרים עו"ד דיני משפחה מקצועי, אשר יטפל בכל הליך הגירושין מתחילתו ועד סופו.

שנית, לבני הזוג צריכה להיות מטרה משותפת והיא הסכם גירושין.

שלישית, אם יש קושי להגיע לקבל החלטות בנושאים השונים, פונים אל ייעוץ גירושין.

בחירה נכונה של עו"ד דיני משפחה

מטבע הדברים, מערכת היחסים בין בני זוג אשר החליטו להתגרש, היא טעונה מאוד. ללא טיפול משפטי מקצועי, הלוקח בחשבון גם את הפן הרגשי, הליך הגירושין עלול להתארך שלא לצורך ולגרום לבני הזוג ולילדיהם, עוגמת נפש מיותרת.

לפיכך, לבחירה נכונה של עו"ד דיני משפחה, השפעה רבה מאוד על אופיו של הליך הגירושין. אם בני הזוג מבקשים לסיימו תוך זמן קצר, עליהם לבחור בקפידה את עורך הדין. יש לפנות אל עורכי דין בישראל המומחים בהליכי גירושין, אשר יטפלו במקצועיות בלקוח, על כל המשתמע מכך.

* למידע נוסף על ייצוג בהליכי גירושין ראה - https://www.todivorce.co.il/

הסכם גירושין

כאשר הליך הגירושין מתנהל בבתי המשפט, הוא אורך זמן רב. כמו כן, בית המשפט הוא זה אשר מכריע בעניינים השונים ולא פעם, יוצא כי שני הצדדים אינם מרוצים מן ההכרעה.

לפיכך, כדאי מאוד לבני זוג מתגרשים, לחתום על הסכם גירושין, אשר יוגש לאישורו של בית המשפט. כך ניתן להבטיח שהליך הגירושין, יסתיים תוך זמן קצר ולשביעות רצון שני הצדדים.

ישנם זוגות המגיעים אל ייעוץ גירושין וכך מצליחים לחתום על הסכם גירושין, בזמן קצר.

הסכם גירושין טוב, מתייחס לכל נושאי הגירושין ובדגש על:

  1. קביעת ההורה המשמורן : על בני הזוג להחליט על סידור המשמורת. במרבית המקרים, מחליטים הצדדים כי האם תקבל משמורת מלאה על הילדים ובני הזוג קובעים הסדרי ראיה.

לעיתים, מאמצים ההורים סידור של משמורת משותפת.

  1. הסדרי ראייה : היה והמשמורת מוענקת להורה אחד, יש לקבוע הסדרי ראייה להורה השני.
  1. גובה המזונות : במסגרת הסכם גירושין, על בני הזוג להחליט על סכום המזונות. סכום זה מתבסס על רמת החיים אליה הורגלו הילדים ותלוי כמובן גם ברמת ההכנסה.

האם חשבתם על ייעוץ גירושין?

עוצמת הרגשות השליליים, אשר עולים לפני השטח, במסגרת הליך הגירושין, חוסמת, במקרים רבים, כל אפשרות לניהול הליך גירושין יעיל.

בני הזוג אמנם רוצים לסיים את ההליך בהקדם האפשרי, אך הם אינם מסוגלים בפועל, לגבש הסכמות בנושאים השונים. מהו הפתרון לבעיה הזו? בימינו, זוגות רבים פונים אל ייעוץ גירושין, המסייע להם להתגרש בכבוד ובמהירות.

ייעוץ גירושין הוא ממוקד מטרה – חתימה על הסכם גירושין, אך הדבר נעשה מתוך הבנה שכדי להגיע למטרה, צריך לתת את תשומת הלב הדרושה לקושי הרגשי בו מצויים בני הזוג. תפקידו של יועץ הגירושין הוא להשיב לצדדים את היכולת לתקשר זה עם זו בדרכי נועם, גם למען סיום יעיל של הליך הגירושין וגם למען המשך יחסיהם כהורים.

הליך הגירושין איננו קל לבני הזוג, בעיקר מן הפן הרגשי. אולם, כאשר מנהלים את ההליך בצורה יעילה, ניתן לסיימו תוך זמן קצר ולשביעות שני בני הזוג.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה