כיצד רוכשים מיטה זוגית יפה, נוחה שתשרת אתכם הרבה שנים?



אחד הרגעים המיוחדים והמרגשים בזוגיות, מתרחש כאשר בני הזוג מחליטים לרכוש פריטי ריהוט שונים ביחד. זה השלב בו מערכת היחסית עולה שלב ושני הצדדים מבינים שמדובר בקשר רציני, כזה שאולי אפילו יוביל לחתונה ביום מן הימים.

קרדיט יח"צ

אחד מפריטי הריהוט הראשונים והחשובים אשר בני זוג נוהגים לרכוש ביחד, היא מיטה זוגית. זה לא מפתיע, הרי ברגע שמחליטים להפוך את הקשר ליותר רציני ומשמעותי, אז סביר להניח שהם יבלו יותר זמן ביחד, כולל בלילות, בשביל ששניהם ירגישו נוח הם צריכים מיטה זוגית שמתאימה לשניהם.

קנייה של מיטה זוגית איכותית זה לא עניין של מה בכך. הרי לא מדובר בפריט ריהוט סטנדרטי, אלא מדובר באלמנט שתופס שטח משמעותי, אלמנט עם נוכחות רצינית בחדר, לכן יש חשיבות לא רק לאיכות ולנוחות, אלא גם לסגנון ולעיצוב.

מעבר לכך, חשוב לקנות מיטה זוגית מומלצת ואיכותית, גם בגלל העובדה שמדובר בקנייה לטווח ארוך. להבדיל מפריטי ריהוט אחרים, אותם נהוג להחליף, בין אם זה בגלל בלאי ובין אם זה בגלל שהפריט כבר איננו מתאים לצרכים של בני הזוג, לא באופן מעשי ולא מבחינת עיצוב, הרי שמיטה זוגית יכולה לשרת אותם לאורך שנים ארוכות.

קרדיט יח"צ

כיצד רוכשים מיטה זוגית בצורה נכונה

לפני שנציג מספר נקודות שיכולות לעזור לכם לבחור מיטה זוגית, חשוב לזכור ההחלטה צריכה להתקבל ביחד, ולכן שני הצדדים צריכים להרגיש נוח איתה. רצוי גם להכיר מעט את התחום, לקרוא על סוגי מיטות וחומרים מהם הן עשויות, לבקר באתרי אינטרנט וחנויות פרונטאליות שמציעות מיטות זוגיות למכירה. כך יהיה קל יותר לקבל תשובות רלוונטיות ובסופו של דבר, לקבל החלטה ולקנות מיטה בצורה נכונה.

מזרן – בראש ובראשונה יש לבחור את סוג המזרן שיכול להתאים לכם. יש לבחור מזרן שיענה על הצרכים של שניכם, בין אם זה מבחינת גמישות/קשיחות, סוג החומר ממנו הוא עשוי, רמה אורתופדית, גודל ועוד. המזרן הוא הפריט החשוב ברכישת מיטה זוגית, שכן הוא הפריט בו אמורים להשתמש כל הזמן. אם בעתיד תרצו לשנות את סוג המיטה, עדיין תוכלו להמשיך ולהשתמש במזרן עצמו ולהעביר אותה למיטה החדש.

חומר – הכוונה היא לחומר ממנו עשויה המיטה. מומלץ לרכוש מיטה עשויה מעץ מלא מאחר והוא יכול להחזיק מעמד שנים רבות, לשמור על המבנה המקורי שלו ולא להיהרס.

גודל – מיטות זוגיות מגיעות בגדלים שונים, רצוי לבחור גודל שיכול להתאים הן למבנה הגוף שלכם, הן לצרכים שלכם בזמן שינה (עד כמה אתם נוטים "להתפרס" על פני כל המיטה או להישאר בצד שלכם), וכן בהתאם לגודל החדר בו אתם מתכוונים להציב אותה.

עיצוב/סגנון – מעצם העובדה שהמיטה היא בעלת נוכחות משמעותית בחדר, אז יש לעיצוב ולסגנון שלה חלק נכבד בהחלטה איזו מיטה לקנות. צריך להדגיש עוד, לעיצוב, כמו לגודל וכמו לחומר של המיטה, יש גם השפעה על היכולת להזיז אותה, בין אם זה כשאתם רוצים לנקות מתחתיה ובין אם תרצו לשנות את המיקום שלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה