כך בוחרים זר כלה מרהיב לכלה יפיפייה



אחד מהמאפיינים הבולטים בחתונות הם הפרחים. החל מזרי פרחים שמקבלים הכלה והחתן מהאורחים השונים ועד לזר לראש שפעמים רבות עונדת הכלה ביום חתונתה. אולם אחד מזרי הפרחים החשובים ביותר, להם צריך להקדיש מחשבה רבה ולבחור בקפידה, הוא זר הכלה אשר ילווה אותה במהלך האירוע.

קרדיט לתמונה Freepik

עם זאת רבים לא יודעים כיצד בוחרים זר כלה, ומה צריך לשים לב כשאנחנו בוחרים את סוג הזר או את סוג הפרחים אשר יהיו בו. בשביל לעשות סדר הכנו מדריך קצר שיסביר את כל מה שחשוב לדעת לפניי שבוחרים זרי כלה ליום החתונה.

התאמה של צבעי הזר לשאר צבעי החתונה

כאשר בוחרים זר חתונה יש לא מעט שיקולי צבע שצריך לבצע לפניי שמבצעים בחירה מושכלת. ברור לכל שהצבע של הזר צריך להשתלב עם שאר הצבעים של החתונה, אבל לאיזה עוד מאפיינים חשוב לשים לב?

ראשית, כמעט מובן מעליו, שמלת הכלה. אומנם השמלה כמעט תמיד תהיה לבנה, אבל מבנה השמלה והגוון שלה יכולים להשפיע על הבחירה בצבע הפרחים ובסוג הפרחים שנבחר. מאחר שבוחרים את סוג הפרחים אחרי שבוחרים את השמלה, הפרחים נועדו להתלוות למראה השמלה ולמעשה להשלים אותה למעיין סט.

אלמנט נוסף שיש להתייחס אליו הוא מקום האירוע והאופי שלו. האם מדובר באירוע בעל אופי אינטימי ואישי או האם יש לאירוע יותר מאפיינים של יוקרה וראווה. האם האירוע ממוקם בחוף הים, בגן בוטני מלא פרחים או באולם אירועים. אלו אלמנטים שצריך להתייחס אליהם בכדי לדעת איזה צבעים יהיו למשל בולטים מדי או חוורים מדי לאירוע אחד או אחר. כך למשל פרחים צבעוניים אולי לא יתאימו באולם לבן כיוון שהמראה שלהם דומיננטי מדי, אבל ייתכן שיתאימו כשיהיה מדובר בחתונה בחיק הטבע או בגני פרחים. 

חשוב להבהיר שעל אף שקיימות דוגמאות שונות, מדובר באלמנטים שאי אפשר לכמת למספרים, אלא צריך לעבוד בהתאם לאינטואיציה ולמה שמתאים לכלה. ייתכן שבמקרה אחד השמלה "תדרוש" צבע מסוים והאולם "ידרוש" צבע אחר, ובסוף מה שירגיש יותר נכון יהיה הבחירה הנכונה.

התאמת זרי כלה לאופי הכלה

אולי יותר חשוב מלהתאים את הזר לאופי האירוע הוא להתאים את הזר לאופיה של הכלה. הכלה והחתן הם בסופו של היום מרכז האירוע, וחשוב לשים לב שאנחנו נותנים לאופי שלהם, ובעיקר לאופי של הכלה המהממת, את המקום הראוי לו.

כמי שקונה זר כלה סביר להניח שיש לכם היכרות יחסית טובה עם הכלה, ואתם כבר יודעים מה היא אוהבת, מה היא לא אוהבת, האם היא קלילה? האם היא הרפתקנית? האם היא אוהבת דברים שהם Old Fashion או דווקא למתוח את הגבולות? כל השאלות האלה הן חשובות בלהבין איזה זר יעשה אותה הכי שמחה, כמו שמגיע לה להיות, ביום חתונתה.

כך למשל יש סוגי פרחים שנחשבים יותר "שמרניים" אשר אותן ניתן להביא לכלות שאוהבות את המוכר והבטוח, ולעומת זאת פרחים טיפה פחות שגרתיים שניתן להביא לכלות שדווקא אוהבות את הייחודיות ומעדיפות לא להיות דומות לאף כלה לפניה.

לגלול בקטלוג ולראות מה מתאים

לבסוף הטיפ הטוב ביותר לבחירת פרחים הוא לא לנסות לבנות זר מאפס, אלא לגלול בקטלוג פרחים קיים אשר מחיל זרי פרחים שונים ולראות מה עשוי להתאים לכלה שלכם. בקטלוגים השונים תוכלו למצוא מגוון רחב של זרים, אשר מומלצים בעיקר כזרי כלה בחתונות, ומתוכם לבחור את הזר הייחודי והמתאים ביותר עבור הכלה שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה