כך תבחרו כריכים לאירוע שלכם



בעבר, כריכים נחשבו לנחלתן של הקייטנות או ארוחת העשר בעבודה בלבד. כיום, ידוע שיש להם פוטנציאל הרבה, הרבה יותר רחב. עד כדי כך שהם הפכו אף לחלק בלתי נפרד מישיבות במקומות עבודה, ואפילו חלק מקבלת הפנים באירועים גדולים ומפוארים כגון אירועי מצווה ואפילו חתונות. לעתים, במקום להזמין קייטרינג גדול ומבלבל, אפשר להסתפק במגשי אירוח ובהם כריכים מושקעים ומגוונים שירימו את האווירה, כך שכל אחד מהאורחים יוכל למצוא את הטעם האהוב עליו.

קרדיט תמונה PIXABAY

מאיפה מזמינים כריכים ומדוע מדובר בפתרון נכון לכל אירוע?

נשאלת השאלה, מהיכן מזמינים כריכים בימינו? כדאי לדעת שבחוץ מחכים המון בתי עסק שמציעים כריכים מסוגים שונים, כשהאתגר האמתי הוא למצוא את המקום הנכון ביותר עבורכם; זה שיהיה מספיק ספונטני וזורם בכדי לענות על הצרכים והדרישות שלכם, וליצור את מגשי האירוח המגוונים והטעימים ביותר.

סביר שאתם בכל זאת יושבים כרגע מול המסך וחושבים לעצמכם האם מדובר בבחירה נכונה והאם כריכים בכלל יספיקו? התשובה היא שלרוב כן, אבל אם מעוניינים לפנק את האורחים תמיד כדאי להוסיף מגשים נוספים עם ירקות חתוכים, ממרחים, אולי אפילו מגשים מתוקים לקינוח. הכריכים סוגרים את הפינה בדרך כלל, ובעיקר כשבוחרים אותם נכון:

  • מגוון לחמים – מהו כריך? בסופו של דבר מדובר בכמה אלמנטים המחובקים על ידי לחם. כל אחד מעדיף סוגים שונים של לחמים; אחרים לא יתפשרו על פחות מלחם לבן טרי, אחרים יעדיפו לגוון, וסביר להניח שאתם גם מכירים אדם שיהיה אלרגי לגלוטן כך שתצטרכו להתארגן על לחמים מתאימים. אל תוותרו על המגוון, הוא מראה על מחשבה רבה, התחשבות באורחים ויחס אישי.
  • בשרי או חלבי – חשבו על הטון של האירוע; האם יתאימו יותר כריכים חלביים עם גבינות מפנקות ומיוחדות, ירקות, ביצים וממרחים או שאולי דווקא כריכים בשריים המאופיינים בפסטרמות, נקניקים ואפילו סוגים שונים של תבשילים שגם הם, מגיעים בתוך לחם. ברגע שתסיימו לתכנן את הקו הכללי של האירוע יהיה קל הרבה יתר להתאים את סוגי הכריכים.
  • מטרת הכריכים – האם הכריכים שהזמנתם יהיו מרכז האירוע? האם מדובר בסך הכל במנה ראשונה או חלק מבופה עשיר לקבלת פנים? בהתאם לתשובה שלכם, יהיה קל יותר לאנשי המקצוע להתאים את הכריכים המתאימים בגודל הנכון, כך שכולם יוכלו לטעום ולהתנסות וליהנות ממגוון הטעמים הנפלאים המשולבים באירוע שלכם.

איך בוחרים את הקייטרינג?

זהו כנראה האתגר הגדול ביותר, שכן ישנן לא מעט חברות קייטרינג כריכים מעולות. ההמלצה היא להתחיל מוקדם בכדי לא להיות בלחץ; למצוא את החברות עם המגוון הרחב ביותר והראש הפתוח ביותר, לקבל הצעות מחיר ולהשוות, ובסופו של דבר לשים את הדברים על השולחן ולהבין מיהו ספק הכריכים שיענה על הצרכים של כל האורחים שלכם ללא יוצא מהכלל. ושיהיה בתאבון!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה