כך תבחרו מטחנת קפה מומלצת



נניח שנפל עליכם סכום כסף משמיים (נכון, זה לא קורה הרבה, אבל כיף לדמיין), ואתם מחליטים לנצל אותו כדי לשדרג את חווית הקפה הביתית שלכם. יש לכם אפשרות לבחור בין מכונת קפה חדשה ונוצצת, לבין מטחנת קפה חדשה ומוצלחת. במה תבחרו? עד כמה שזה נשמע מפתיע, רכישה של מטחנת קפה תהיה הרבה יותר מתגמלת עבורכם, לעומת שדרוג מכונת הקפה.

קרדיט תמונה Depositphotos

מטחנה טובה יכולה להשפיע באופן משמעותי מאוד על טעם ואיכות הקפה. לא משנה אם אתם מעדיפים אספרסו, קפוצ'ינו או משקאות אחרים, עם מטחנת קפה מומלצת ההנאה שלכם מובטחת. תוכלו לקבוע את הטעם והחוזק של הקפה שלכם, ותמיד לשתות את הקפה הכי טרי, כאשר כל הטעמים והניחוחות שלו עדיין נמצאים בפולים.

איזה סוגים של מטחנות קפה קיימים?

כדי לבחור מטחנת קפה מומלצת, כדאי להכיר את הסוגים השונים:

  • מטחנות להבים - מטחנות אשר פועלות כמו בלנדר: חותכות וקוצצות פולי קפה עם להבים. אלו מטחנות הקפה החסכוניות ביותר, אך הן מגיעות עם כמה חסרונות.

ראשית, קשה מאוד לטחון פולים באותו גודל באופן עקבי. מטחנות להבים מייצרות טחינה בינונית עד גסה, ומצריכות הפעלה של כמה שניות בכל פעם, על מנת לבדוק באיזה גודל מטחנו הפולים. שנית, מטחנות להבים עלולות לחמם יתר על המידה את הפולים הטחונים, מה שישפיע לרעה על הטעם הכללי של הקפה שלכם

  • מטחנות דסקיות קוניות - אלה המטחנות הביתיות המדויקות ביותר, והן מייצרות טחינה עקבית מאוד. הן מאפשרות שליטה מלאה בתהליך, ובחירה בין טחינה גסה, בינונית, עדינה או עדינה מאוד.
  • מטחנות דסקיות שטוחות - מטחנות מדויקות יותר מהסוג הקודם, אך גם יקרות. לכן, בדרך כלל הן מיועדות לשימוש מסחרי.
  • מטחנות ידניות - אם לא אכפת לכם להתאמץ מעט בשביל לטחון את פולי הקפה שלכם, אולי כדאי לכם לרכוש מטחנה קפה מומלצת ידנית. אלה מטחנות זולות משמעותית מדגמים חשמליים, והן גם קומפקטיות יותר, מה שהופך אותן מתאימות לנסיעות.

איך משתמשים במטחנת קפה?

מטחנות חשמליות מדגמים איכותיים, יגיעו עם הוראות מלאות. בכל מקרה, ברוב המקרים זה השימוש במטחנות קפה פשוט מאוד. מכניסים פנימה את הפולים האהובים עליכם, בוחרים את ההגדרה הרצויה ומפעילים. רגע לפני, כדאי לוודא שהמטחנה סגורה היטב.

איזו טחינה תעבוד הכי טוב עבור הקפה שלכם?

כמה עדין או גס כדאי לטחון את הקפה? זה תלוי בסוג המשקה שאתם עומדים להכין, כי כל משקה קפה דורש טחינה אחרת. כך תדעו כיצד לכוון מטחנת קפה מומלצת להגדרה המתאימה:

  • אספרסו - טחינה עדינה מאוד, קרובה ככל האפשר לאבקה.
  • קפה פרנצ' פרס - טחינה מאוד גסה.
  • קפה פור אובר - טחינה גסה.
  • דריפ (טפטוף) קפה - טחינה בינונית עד גסה, בהתאם להעדפתכם.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה