כך תבחרו מתנות לפסח שקולעות בול



כולנו אנשים שונים עם רצונות, אהבות ותחביבים אחרים. בין אם אתם מחפשים מתנות לחג למארחים שלכם בליל הסדר, ובין אם אתם מחפשים מתנות לפסח להורים, לבן/בת הזוג, אחים או חברים, לכל אחד יש את המתנה ממנה הוא הכי יהנה!

קרדיט תמונה FREEPIK

היום כבר לא צריך לבחור במתנה גנרית ורגילה - תוכלו למצוא מגוון ענק של קטגוריות שיכולות לקלוע בול למקבל המתנה, ואנחנו כאן לעזור לכם לבחור את המתנה המושלמת, שתוכלו לתזמן מראש כך שתגיע בדיוק בערב החג.

מתנות לפסח למי שאוהב אוכל טוב

יש את האנשים האלו שתמיד מחפשים את המסעדה הבאה ואת הדבר הבא בעולם הקולינרי. עבורם, המתנה המושלמת תהיה ארוחה טובה באיזו מסעדת שף או במסעדה שהם אוהבים במיוחד. תוכלו לתת להם את האפשרות לבחור מתוך מגוון מסעדות, ולצאת לארוחה מפנקת במועד שיבחרו.

מתנות לפסח למי שאוהב שופינג

מחפשים מתנה לאחותכם שמכורה לשופינג, או לחבר הזה שתמיד מחפש תירוץ ללכת לקנות עוד משהו? כנראה שמתנה לחג שהם ישמחו לקבל היא האפשרות לבחור בעצמם מתנה מתוך מגוון של חנויות - אופנה, נעליים, תכשיטים, עיצוב לבית, גאדג'טים, מכשירי חשמל ועוד. מתנה כזו תסדר להם יום שופינג מהנה במיוחד!

מתנות לפסח למי שצריך בוסט של אדרנלין

חופשת פסח היא הזדמנות מצוינת לצאת להרפתקה שתזריק אדרנלין לדם. אם מקבלי המתנה שלכם אוהבים להרגיש את הלב שלהם פועם בחוזקה, כנראה שזו המתנה שאתם צריכים לתת להם. בין אם טיסה מרהיבה בכדור פורח, צניחה חופשית מטריפה, החלקה על הקרח במתחם החלקה או ראפטינג בנהר הירדן - כל אחת מהאטרקציות האלו יכולות להפוך את חג הפסח הקרוב לאחד כזה שהם לא ישכחו הרבה מאוד זמן!

מתנות לחג למי שממש זקוק לחופש

אתם יודעים שעברה שנה קשה על מקבלי המתנה שלכם, או שהם פשוט תמיד אוהבים להרגיש בחופש? בחרו עבורם מתנה לפסח כמו יום מפנק בספא, חופשה חלומית בארץ, שיעורי יוגה מרגיעים ואף ביקור ביקב מובחר או מארז פיקניק צבעוני!

מתנות לחג שמתאימות לשולחן החג

אם אתם מחפשים מתנות לפסח למארחים שלכם, אולי תרצו לבחור במתנות לחג שמשתלבות היטב בשולחן החג. מתנות כאלו יכולות להיות מארז יינות משובח, פרחים צבעוניים שיקשטו את השולחן, פריט עיצובי שיכול לתת טאץ' נוסף לשולחן החג וכן גם קינוחים משמחים כמו שוקולדים יוקרתיים, מגש פירות צבעוני, גלידות או קינוח מובחר וכשר לפסח. כל המתנות האלו ישתלבו בערב החג שלכם ויוסיפו קסם לשולחן.

מתנות לחג למי שאוהב ללמוד דברים חדשים

יש את האנשים האלו שתמיד אוהבים ללמוד, להכיר דברים חדשים ולהתנסות. עבור אנשים כאלו, המתנה המושלמת לחג תהיה סדנה או מארז DIY שיאפשרו להם לעבוד עם הידיים. תוכלו לבחור בסדנת בישול או בסדנת אפייה, סדנת צורפות, סדנת קוקטיילים או נגרות, או לחילופין מארזי DIY לבנייה של מדפים או פריטים עיצוביים לבית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה