כך תבחרו תריסים חשמליים לבית או לעסק שלכם



במידה וגם לכם יצא להיחשף לשורת היתרונות הרחבה המתלווה אל רכישה והתקנה של תריסים חשמליים, הרי שקיים סיכוי גבוה שגם אתם מעוניינים בהתקנתם. על כן, בין אם אתם מעוניינים לבצע את ההתקנה בבית או בעסק שלכם, ייתכן כי לא פעם שאלתם את עצמכם את השאלה - כיצד ניתן לבצע את הבחירה הנכונה? ובכן, תנו לנו להגיד לכם שאתם לא לבד שכן, היצע האפשרויות הרחב בשוק של היום עשוי להוביל לא פעם לבלבול בעת מעמד הבחירה. על כן, במטרה לוודא כי אתם אכן ניחנים בפני הבחירה הנכונה, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל עקרונות המפתח שיסייעו לכם בגיבוש בחירה מוצלחת.

קרדיט תמונה FREEPIK

 

  •  חדירות אור - התפקיד העיקרי מאחורי כל תריס הוא לאפשר לנו לשלוט בצורה מבוקרת על כמות האור שחודרת כלפי פנים. על כן, בעת בה אתם מתחילים לשאול את עצמכם כיצד לבצע את הבחירה הנכונה, הרי שעליכם להתייחס בראש ובראשונה לכמות האור שצריכה להיכנס אל החדר בדרך כלל. על כן, במידה ומדובר על חדר שצריך להיות יחסית מוצלל בעקבות סיבות כאלו ואחרות, הרי שעומדת בפניכם האפשרות לבחור תריסים חשמליים שנסגרים באופן מוחלט. למעשה, מדובר על בחירה פופולרית במיוחד בקרב עסקים שונים שזקוקים לפתרון סגירה חשמלי עם התריסים.
  • פתיחת התריס - בעת בה אתם מחפשים אחר תריסים חשמליים , עליכם לשאול את עצמכם מה יהיה מנגנון הפתיחה בנוסף. על כן, למרות העובדה שהמנגנון הוא חשמלי, עליכם לזכור כי ישנם גורמים נוספים המשפיעים על פתיחת התריס, בין אם מדובר על תריסים שנפתחים עם מתג שמותקן ישירות על גבי הקיר, באמצעות שלט אלחוטי ייעודי וכיוצא בכך. על כן, חשוב לקחת בחשבון כי כאשר מדובר על מנגנון שפועל על שלט, הרי שמדובר על בחירה יקרה יותר, אך יחד עם האמור - מיותר לציין כי מדובר על הבחירה הנוחה והמפנקת ביותר.
  • בחירת המנוע - כאשר אתם ניגשים אל מטלת הבחירה, חשוב לא פחות לקחת בחשבון את סוג המנוע שישמש אתכם. על כן, לכל תריס חשמלי יש מנוע ייעודי שמספק לו את האנרגיה הנחוצה לצורך פתיחת וסגירה של התריס. בנוסף, חשוב לזכור כי מדובר על הרכיב היקר ביותר בתריס עצמו ולכן, מומלץ לוודא כי אתם בוחרים במנוע של חברה מובילה בתחום.
  • בחירת השלבים - עקרון אחרון וחשוב לא פחות מתקשר כמובן לשלבים של התריסים. ההמלצה שלנו תהיה לוודא כי הגודל של השלבים אכן תואם את המפתחים שיש בבית שלכם. במילים אחרות - טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה, בצעו מספר מדידות, ולאחר מכן תוכלו לבצע את הבחירה האידיאלית שתענה על הצרכים שלכם בצורה המדויקת ביותר.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה