כך תבחרי את הנעליים המושלמות



הנעליים חשובות מאוד עבורנו הנשים. לכל אחת מאתנו יש ארון נעליים ובו זוג אחד לפחות של נעלי סניקרס, כפכפים, סנדלים, מגפיים ואפילו נעליים לילדות, הנעליים המתוקות השייכות לאחיינית או לבת. כאשר אישה פוגשת זוג נעליים חדש היא רוצה להתחבר אליו, והעיקר לראות אם הוא מתאים לה. לכן, אספנו כמה טיפים שיעזרו לכל אישה לבחור את הנעליים המתאימות לה. כך שבפעם הבאה שתרצי לקנות נעליים, לא יהיו לך התלבטויות מיותרות

FREEPIK

כמו סינדרלה: 5 טיפים שיעזרו לך להתאים את הנעל לכף הרגל

נעלי נשים באתר אדיס מגיעות בשלל צבעים וסוגים. על כל אישה מוטלת המשימה לבחור את הנעליים המתאימות לה ביותר. קבלנה את כל הטיפים:

  1. הנעליים יושבות עלייך טוב כשנוח לכן.

כאשר מדובר בבחירת נעליים, נוחות היא הדבר החשוב ביותר שיש לבדוק. כי בעוד שבמידות של בגדים אפשר להיות גמישות יותר, הרי כשבוחרים מידות נעליים, אין מקום לטעויות. יש לבדוק אם הנעליים אינן לוחצות מדיי באזור העקב או האצבע. על מנת לבדוק זאת בוודאות, חשוב ללכת כמה צעדים טובים בנעליים החדשות ולראות אם הן מתאימות. כמו כן, אין די לבדוק את המידה בלבד. לכל אישה מבנה כף רגל שונה, ולכן גם אם לשתי נשים יש מידת נעליים זהה, אין זה אומר שאותו זוג נעליים יתאים לשתיהן.

  1. האם גזרת הנעליים מוצאת חן בעיניכן?

הנעליים מתחלקות לגזרות שונות. יש גזרות גבוהות ואחרות גזרות נמוכות יותר, כמו גם צורות נעליים בעלות מראה מרובע יותר או עגול. גם אם הנעליים שבחרתן נוחות לכן, חשוב להביט במראה ולראות אם הן גם "יושבות" טוב ואם הגזרה מתאימה לסגנון שלכן. קחו את הזמן ובחנו את הנושא הזה היטב, לפני שאתן סוגרות על זוג נעליים מסוים.

  1. ומה לגבי צבע הנעליים?

אחד הדברים המשמעותיים ביותר בנעליים הם הצבעים. יש נשים שמקפידות להתאים את הנעליים לבגדים, ולכן באופן טבעי הן מחפשות נעליים בצבעים אוניברסליים שיתאימו לכל בגד. כלומר, נעליים בצבעים סולידיים כמו שחור, אפור או לבן. אבל יש גם נשים שאוהבות לשבור את צו האופנה ולהנכיח את הטעם האישי שלהן גם בנעליים. נשים אלה יחפשו נעליים מעוצבות, לעתים בצבעים בולטים, או נעלות בעלות כמה צבעים. החלק הטוב בבחירת הנעליים הוא שהן משקפות בהחלט את הסגנון האישי של כל אחת מאתנו.

  1. אילו נעליים אתן צריכות עכשיו באמת?

יש הבדל בין נעליים שנראות יפות בעיניכן לבין נעליים שאתן באמת זקוקות להן. לדוגמה, אם ראיתן סנדלים יפות בעונה חורפית, ייתכן שתרצו לוותר עליהן ולקנות מגפיים חמים ונעימים. הכול תלוי בתקציב שיש לכן וכמה כסף אתן מוכנות להשקיע עבור הנעליים. יש נשים, אגב, שדוגלות באימרה שצריך לקנות את הנעליים שמצאו חן בעינינו ברגע נתון, אחרת פשוט נחמיץ את ההזדמנות. הכול נתון לשיקול דעתה של הלקוחה.

  1. לתת לילדות להביע את עצמן בגיל צעיר.

כשאנו מדברות על נעליים לנשים, אנחנו מכניסות תוך כדי כך גם את הילדות לתמונה. נעליים לילדות קיימות מכל הסוגים והגוונים. חשוב לשתף את הילדה בבחירת הנעליים ולתת לה לבחור את הסגנון שלה. כמובן, בדומה לבחירת נעליים לנשים, יש לוודא שהנעליים לילדות נוחות וכי הן מתאימות לילדה מבחינת גזרה וצבע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה