כך תגנו על הסמארטפון שלכם מנזקים



בעולם של היום יש אנשים שעבודם הסמארטפון או הטלפון שלהם הוא ממש כמו איבר נוסף בגוף, ובואו נודה באמת – כשהמכשיר לא נמצא לידינו למשך זמן מסוים כולנו נרגיש בחסרונו. אנשים רבים משתמשים בטלפון לא רק למטרות הנאה אלא גם למטרות עבודה, שמירת קשר עם אנשים שחשובים להם ואפילו ניהול של עסקים, אתרים וחשבונות ברשתות החברתיות – הכל מתנהל בתוך המכשירים הקטנים האלה. אנחנו בטוחים שלכולכם קרה מקרה בו הסמארטפון שלכם ניזוק ממשהו. זה באמת מצב מבהיל שיכול גם להוביל לתיקונים לא זולים בכלל. על מנת לעזור לכם להימנע ממצבים של נזקים למכשיר שלכם, אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים שכל אחד יכול לבצע על מנת לשמור על המכשיר שלו.

pixabay

רכשו כיסוי מגן חזק עמיד שעושה את העבודה

כיסוי מגן הוא ממש לא רק ליופי, הוא זה שמגן על כל החומרה והמידע שמאופסן בתוך המכשיר וזה שיעמוד בדרכם במידה והמכשיר נופל. אנחנו ממליצים לכם בחום לרכוש כיסוי מגן חזק שיגן על המכשיר שלכם מכל הכיוונים. חשוב לשים לב לחומרים שהמגן עשוי מהם והיום אפשר למצוא בשוק הרבה מגנים חזקים במיוחד. אחד המגנים החזקים ביותר בשוק הוא מגן בשם אוטרבוקס, מגן שעשוי משילוב ייחודי של חומרים חזקים במיוחד והוכיח את עצמו כמגן איכותי שנעשה אהוב מאוד על הקהל הישראלי.

רכשו מגן או כיסוי מסך

כמו שחשוב להגן על חלקו האחורי של המכשיר חשוב להגן גם על החלק שבו אנחנו עושים הכי הרבה שימוש – המסך. המסך הוא החלק המועד לפורענות במכשיר, עקב העדינות שלו ועקב השימוש הרב שאנחנו עושים בו. על מנת להגן עליו, אנחנו ממליצים לכם להתקין מגן מסך מזכוכית שיספוג את הפגיעות במקרים שהמכשיר מחליק או נופל לכם. בנוסף, תוכלו לקנות כיסויי מגן לטלפון המגיעים עם תוספת נסגרת שמגנה גם על המסך עצמו.

תרחיקו את המכשיר מנוזלים

מים וכל סוג אחר של נוזלים לא עושים טוב למכשירים סלולארים, להפך. הנזק שיכול להיגרם לסמארטפון או לכל מכשיר חשמלי אחר בעקבות מגע עם נוזל יכול להיות בלתי הפיך ולהביא את המכשיר למצב שהוא יוצא מכלל שימוש. אנחנו ממליצים לכם לנסות ולהרחיק את המכשיר שלכם כמה שאפשר ממקורות מים, כוסות שתייה, בריכות או הים. גם אם קרה והטלפון שלכם נרטב או נפל לאסלה – חשוב לייבש אותו כמה שיותר מהר ולקחת אותו לבדיקה במעבדה מוסכמת.

החזיקו את המכשיר שלכם במקום בטוח

נסו להשאיר את המכשיר שלכם במקומות סגורים ככל האפשר, בתיק, בכיס או בכל מקום אחר. כשהמכשיר מאופסן במקום סגור ומאובטח תוכלו להיות בטוחים שלא יהיה לו איך ליפול או להינזק. רבים מהנזקים שנגרמים למכשירים נבעו מכך שהם פשוט החליקו לאנשים מהיד או נפלו להם במהלך הליכה או ריצה, נזק שהיה יכול להימנע במידה והם פשוט היו מאפסנים את המכשיר במקום בטוח.

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה