כך תדעו אם איש המקצוע הוא אינסטלטור מומלץ או לא



אף אחד לא אוהב שדופקים אותו במחיר, שנותנים לו שירות לא טוב או שמנסים לרמות אותו. ככה זה בישראל, וככה זה בכל העולם. ועדיין, הרבה מאוד פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו מול "אנשי מקצוע" שלא עושים את עבודתם כמו שצריך, וגובים יותר מדי כסף על השירות הלא טוב שהם נותנים. אנחנו גם רואים את האנשים האלה שוב ושוב בתוכנית "יצאת צדיק". אז איך אפשר להימנע מליפול על נוכלים, או על "בעלי מקצוע" חאפרים? המאמר הזה יעזור לכם לצמצם את הסיכון שתיפלו על חאפר.

קרדיט תמונה :depositphotos

שאלו חברים ומשפחה

הדרך הכי טובה למצוא איש מקצוע אמין היא פשוט לבקש המלצות מחברים או ממשפחה. "מכירים אינסטלטור מומלץ בפתח תקווה?", אפשר לשאול אותם כדי למצוא את האינסטלטור שאתם צריכים.

המלצות שתקבלו מבני משפחה או מחברים קרובים, הן המלצות טובות שבדרך כלל אפשר לסמוך עליהן בעיניים עצומות.אבל מה לעשות אם החברים שלכם או בני המשפחה שלכם לא יכולים להמליץ על בעל מקצוע כזה או אחר? המשיכו לקרוא ותקבלו את התשובות לכל השאלות.

בקשו המלצות מקבוצות מקומיות

עידן הרשתות החברתיות יצר לנו אפשרות קלה להתייעץ עם אנשים כמותנו, ולקבל המלצות, חוות דעת וביקורות על עסקים שונים, בעלי מקצוע, וכיוצא בזה.

אם בני המשפחה והחברים שלכם לא הצליחו להמליץ לכם על בעל מקצוע כזה או אחר, אתם יכולים להיכנס לקבוצות המקומיות בפייסבוק או בוואטסאפ, ולבקש שם המלצות. כך לדוגמא, אם אתם מקימים מסעדה ואתם מחפשים ייעוץ עסקי לעסק החדש, אתם יכולים להיכנס לקבוצה המקומית שלכם בפייסבוק, ולכתוב "הי חברים, אני פותח מסעדה חדשה באיזור, ומחפש ייעוץ עסקי מומלץ לעסקי מזון ,מכירים מישהו?"

סיכוי סביר שתקבלו מספר תגובות על הפוסטים האלה, עם המלצות או דיס המלצות על אנשי מקצוע כאלה ואחרים. יחד עם זאת, כדאי לזכור כי אמנם המלצות בקבוצות פייסבוק יכולות להיות מועילות מאוד, אבל גם יכול להיות שמי שנותן לכם את ההמלצה הוא קרוב משפחה או חבר של בעל המקצוע שהוא המליץ עליו. לכן, כדאי להיות ערני בנוגע להמלצות שאתם מקבלים.

בדקו את המוניטין של העסק ברשת

רוצים להיות בטוחים שאתם פונים לעסק המתאים ולאיש המקצוע הנכון עבורכם? לפני שאתם מרימים את הטלפון ומזמינים את השירות, כדאי לכם לבדוק את המוניטין של העסק ברשת.

המליצו לכם על בעל מקצוע מסוים? חפשו את השם שלו בגוגל, ותקראו עליו קצת. להרבה עסקים יש דף עסקי ב"גוגל לעסק שלי", ושם ניתן לראות ביקורות שהשאירו לו לקוחות עבר. גם באתרים כגון דפי זהב, איזי וכו' ניתן למצוא ביקורות שהשאירו לקוחות של העסק.

בעזרת הביקורות האלה תוכלו לראות מה לקוחות חושבים עליו, ואם כדאי לכם להזמין אותו אליכם ולקבל ממנו שירות. אגב, האתרים האלה גם יוכלו לעזור לכם להבין אם הוא נותן שירות באיזור שלכם, אם הוא פתוח עכשיו או לא וכו'.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה