כך תוציאו ויזה לארצות הברית בלי כאב ראש



אנו רוצים לבקר במדינה שמעבר לים, ארצות הברית הגדולה וזה טבעי. לחלקנו יש בני משפחה וחברים במקום, יש אנשים שרוצים לבקר במדינה כתיירים ואחרים מעוניינים אפילו ללמוד בה מקצועות נחשקים כמו רפואה או עריכת דין. מכל מקום, לא פשוט כל כך להגיע לארצות הברית אם אין לכם אזרחות או ויזה. ואת הוויזה יש צורך לחדש מדי תקופה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מהי ויזה לארה"ב ואיך מחדשים אותה?

הוויזה היא בעצם אשרת כניסה הניתנת למבקר באופן זמני, על מנת שיוכל להיכנס למדינה. הוויזה ניתנת מטעמי בטיחות, שכן כל מדינה, וארצות הברית בכללה, מעוניינת לדאוג לבטחונם של אזרחיה. ויזה לארצות הברית ניתנת לתקופה מוקבלת, כאשר היא מחולקת גם לסוגים שונים. לדוגמה, יש ויזה המיועדת לתיירים, בעוד ויזה אחרת מתאימה לאנשי עסקים או לסטודנטים.

מתי צריך לחדש את הוויזה לארצות הברית?

על פי רוב, אם חידשתם ויזה בעבר ועברו כבר 10 שנים מיום החידוש, התוקף של הוויזה פג ואתם תצטרכו לחדש אותה שוב. בניגוד למה שנהוג לחשוב, תהליך חידוש הוויזה דומה מאוד לתהליך הוצאת הוויזה, עם הבדל קטן. כי בעוד שבעת הוצאת הוויזה יש צורך למלא טפסים, להצטלם לדרכון ולעבור ראיון, הרי שבחידוש ויזה אין צורך להגיע לשגרירות כדי לעבור ראיון. מעבר לכך, ישנם תנאים שבהם יש צורך לעמוד על מנת לחדש את הוויזה:

  • רק תושבי ישראל, תושבי רצועת עזה או הגדה המערבית יכולים לחדש את הוויזה.
  • מחדשי הוויזה צריכים להגיש את הבקשה לחידוש בדיוק באותו המקום שבו הוציאו את הוויזה הקודמת. כך למשל, אם הוויזה הונפקה בתל אביב ולא בירושלים לפני עשור, יש צורך להגיש את הבקשה לשגרירות תל אביב בלבד.
  • גיל המחדש צריך להיות מ-14 ומעלה.
  • על מנת לחדש ויזה, הוויזה הישנה צריכה להיות פגת תוקף בשנים עשר החודשים האחרונים.
  • ניתן לחדש את הוויזה אם הוויזה הקודמת אינה כוללת הערות דוגמת CLEARANCE RECEIVED.

היום אפשר לחדש את הוויזה בקלות באופן מקוון

בימינו לא צריך ללכת רחוק כדי לחדש את הוויזה או להנפיק ויזה מאפס. בעולם שבו הכול נעשה באופן מקוון, די להיכנס לאתר visa-usa.co.il כדי לקבל את כל המידע שאתם צריכים. באמצעות האתר תוכלו לקבל את כל השירות הנוגע להוצאת ויזה ואף הרבה יותר מכך. ראשית, כבר לא צריך להתמודד עם טפסים על גבי טפסים באנגלית. כל המידע על הטפסים מצוי עבורכם בעברית ויש גם טפסים מתורגמים שיעזרו לכם למלא את הטפסים באנגלית. שנית, באתר מאפשרים לכם לחסוך בזמן יקר. אם בעבר הייתם צריכים לבזבז ימים ואפילו שבועות על הוצאת הוויזה, הרי שעכשיו תוכלו לעשות זאת תוך שעתיים בלבד עם שירות VIP מנצח. שלישית, האתר יחסוך לכם התנהלות רבה בתחום הביורוקרטיה. ולבסוף, ניתן לבצע תשלום מאובטח עבור השירות ולקבל את הוויזה בקלות.

אז איך עושים את זה בפועל?

מעוניינים להוציא ויזה לארצות הברית בקלות ובמהירות כדי לראות סוף כל סוף את פסל החירות? עם esta ויזה העניינים הופכים לקלים הרבה יותר. תהליך הוצאת הוויזה באמצעות שירות מיוחד זה הוא פשוט מאין כמותו. בשלב הראשון אתם ממלאים את כל הפרטים עבור כל מי שמתכוון להוציא אתכם ויזה לארצות הברית. לאחר מכן, הפרטים והטפסים נשלחים אל החברה והנציגים בודקים אם כל הפרטים מולאו נכונה. בסיומו של התהליך אתם מקבלים את הוויזה ללא כאבי ראש וללא עיכובים ויכולים להמשיך לתכנן את הטיול שלכם לארצות הברית וכמובן לארוז מזוודות. כי עוד מעט אתם טסים אל המדינה שמעבר לים כדי לראות עולם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה