כך תנקו מסך למחשב נייד ותשמרו עליו לאורך זמן



לא תמיד אנו שמים לב לזה, אבל עם הזמן מסך המחשב שלנו צובר אבק וכתמים והופך את העבודה שלנו להרבה פחות יעילה. לעתים, רק לאחר זמן רב המשתמש שם לב שמשהו מפריע לו לראות כמו שצריך את השלב במשחק או את קובץ ה- WORD שהוא בדיוק עובד עליו. מסך למחשב נייד הוא אחד החלקים הרגישים ביותר במחשב, ומשום כך יש לשמור עליו לאורך זמן ולהקפיד לנקות אותו אחת לתקופה קצרה

יחצ

אבל איך מנקים את המסך של המחשב הנייד שלנו? הוא הרבה יותר עדין מהמסכים הרגילים, ואם מדובר במסך טאצ' יש להיזהר אפילו יותר. ובכן, הכל מתחיל בלכבות את המחשב. כיביתם? מצוין! כעת נרחיב כיצד יש לנקות את המסך בצורה היעילה ביותר.

 

מהי הדרך הטובה ביותר לשמור על ניקיונו של מסך למחשב נייד

 

רבים מעדיפים להשתמש במטלית לחה, מים מהברז ואפילו ביד. ובכן, טעות! אלו עלולים לחלחל לתוך המחשב ולהרוס את החלקים הפנימיים שלו, להשאיר על המסך סימנים ואם לא נוהגים בעדינות, המחשב עלול אפילו להישבר. הדרך הטובה ביותר לנקות מסך למחשב נייד היא באמצעות מטלית מיקרופייבר.

מדובר באחת ההמצאות המעולות ביותר; מטלית בעלת סיבים סינטטיים שאוספת ביעילות לכלוך ואבק, לא משאירה שריטות וסיבים אחריה והיא מחזיקה מעמד לאורך שנים. במקרה של מסך המחשב, ההמלצה היא להשתמש במטליות שמגיעות עם המשקפיים בדרך כלל, או מטליות מיקרופייבר המיועדות למוצרים אופטיים אחרים.

זה עד כדי כך פשוט; אין צורך בנוזלים או חומרי ניקוי, מכיוון שבסופו של דבר זו לא רצפה מלוכלכת ומוכתמת. בסך הכל מדובר במסך מחשב (או מכשיר סלולרי) שרוב הלכלוכים לא מגיעים אליו. במידה וחלילה איכשהו כן הגיע לכלוך למסך – לדוגמא אם ארוחת הצהריים שלכם נשפכה בטעות, הדרך הטובה ביותר לנקות היא בעזרת מים, ומטלית מיקרופייבר. פשוט הרטיבו אותה מעט ונגבו את המסך, לאחר מכן יבשו את המסך בעזרת מטלית מיקרופייבר יבשה.

 

יש גם מוצרים ייעודיים

האם ידעתם שקיימים גם תכשירי ניקוי ספציפיים המיועדים עבור מסך למחשב נייד ומסכים סלולריים? ממש כמו שקיים כיום ספריי מיוחד עבור עדשות המשקפיים, אותו הדבר נכון גם כשמדובר במסכי המחשב והסלולר. מדובר בפתרון למתקדמים, אך הוא אינו שונה משימוש במטלית מיקרופייבר בלבד.

ומה קורה עם המסך נהרס?

כאן תיכנס לתמונה מעבדת מחשבים מתקדמת ואמינה, שתשמח לקחת על עצמה את המשימה ולהחזיר את המסך לפעולה כמה שיותר מהר, על מנת שתוכלו לחזור לשחק במשחק החדש שבדיוק התחלתם, או לכתוב את התזה שאתם חייבים להגיש בקרוב. תוך זמן קצר תקבלו מסך למחשב נייד כמו חדש, עם אחריות על העבודה ובידיעה שעל כל בעיה שתצוץ, יש לכם למי לפנות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה