כך תשמחו את האהובים שלכם לכבוד יום ההולדת



יום ההולדת של הקרובים אליכם ביותר מעולם לא היה שמח כל כך

FREEPIK

מדי שנה כשמגיעים התאריכים שבהם בני הזוג או בני המשפחה חוגגים את יום ההולדת שלהם, אתם בוודאי נכנסים לסחרור קל – כשאתם מתחילים לחפש מתנה שתתאים עבורם. רבים עושים את הטעות ומייחסים לעלות המתנה את הערך החשוב ביותר, כאשר דווקא אצל מי שאוהב אתכם באמת, עניין השווי הוא פעוט במיוחד וחבל להשקיע בו את המאמצים הגדולים. החשיבה המקורית בנוגע למתנה, תשומת הלב והרצון הטוב, כל אלו הם מצרכים שאי אפשר לוותר עליהם כשמעניקים שי שבאמת מגיע מאהבה.

למה אנשים אוהבים לציין את יום ההולדת שלהם?

גם אם אתם מחשיבים את עצמכם לאנשים שלא אוהבים לחגוג לעצמם יום הולדת, בוודאי תתרגשו כאשר זר של פרחים יפתיע אתכם על מפתן הדלת ובצמוד אליו איגרת מרגשת. נדמה כי אין אדם אחד בעולם, שלא מרגיש את התחושה החגיגית בתוך תוכו, כאשר מגיע תאריך הלידה שלו. למרות זאת, ניתן למצוא את ההבדל בין מי שיעדיפו לחגוג בפועל את היום המיוחד הזה של השנה ב"גדול" ועם חברים רבים, לעומת מי שיאהבו מסיבות אינטימיות ושקטות יותר. כך או כך, ציון יום ההולדת ומתן תשומת לב כלשהיא, בהתאם לאדם החוגג, אלו הם נושאים שמומלץ שלא לוותר עליהם כיוון שהם חלק מהדברים הכי כיפיים שיש בחיים.

עשה ואל תעשה בחגיגת יום הולדת בתקופת הקורונה

התקהלות של אנשים לא באה בחשבון, כמובן, אבל אין זה אומר שמסיבה מרובת משתתפים חייבת לרדת מהפרק. הטכנולוגיה מאפשרת גם למאה אנשים ויותר להיפגש בו זמנית, דרך המחשב: מסיבות בזום הפכו להיות הטרנד החדש של ימי ההולדת בזמן הקורונה ואתם יכולים להצטרף לחגיגה ולערוך את השמחה שלכם באופן וירטואלי.

למרות שהמרחב האינטרנטי מאפשר מפגש בין רבים, רצוי שדווקא אם בחרתם בדרך הזו – תזמינו אך ורק את האנשים שבאמת קרובים לאדם שחוגג. בשביל שכל המשתתפים יקשיבו זה לזה, יתחשבו אחד בשני ויצליחו לשוחח באופן שיאפשר שיחה שקרובה כמה שיותר לשיחה פרונטלית, מומלץ דווקא לצמצם את מספר המשתתפים.

תשומת לב אישית היא הדבר החשוב ביותר

אז איך בכלל מארגנים חגיגה שלא כוללת חיבוקים אמיתיים ונשיקות? בקלות ובעיקר מתוך אופטימיות והבנה, שאין באמת ברירה אחרת וצריך לשמוח במסגרת האפשרויות הקיימות. זכרו שגם ל"מסיבה וירטואלית" אפשר להביא בלונים, עוגה ובמיוחד רצוי להכין ברכה. כל הקישוטים יכולים להצטלם נהדר ולשמח עד מאוד את מי שיש לו יום הולדת, בעיקר אם השקעתם ושלחתם לו זר פורח ומתנה כיפית. זכרו שתשומת לב ואהבה עוברים היטב את המסך ולכן אם אתם באמת מעוניינים לרגש את החברים או בני המשפחה שזהו יום הולדתם, בוודאי תצליחו לעשות זאת.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה