עשוש קרמיקה המקום המושלם לכלים סניטריים



אשקלון ויש בה הכל: בואו להגשים חלומות באולם תצוגה מפואר, שכל אחד יכול למצוא בו את אשר הוא חפץ. מבחר ומחירים כאלה לא תמצאו במקומות אחרים

עשוש יח״צ

החלטתם לחדש את הבית? בעשוש קרמיקה יגשימו לכם את החלום, במבצע מיוחד לרגל הקיץ, שאסור לכם לפספס, עכשיו באולם התצוגה הגדול והמפואר בדרום.

אצלנו בעשוש קרמיקה, אתם מגיעים להגשים, עם אולם התצוגה המפואר שלנו, ביחד עם יועצי העיצוב שלנו וחומרי הגלם מבית המותגים הגדולים ביותר בשוק, זה המתכון המושלם לבית שתמיד חלמתם עליו.
באולם התצוגה שלנו, תוכלו למצוא כלים סניטריים ברמות גבוהות ובעיצובים יפייפיים, אמבטיות, כיורי רחצה, אסלות לסוגיהן, אגניות, ברזים בכל הצורות והווריציות שרק תחפצו, מקלחונים, קרמיקה במבחר צבעים וסוגים. אצלנו הסטנדרט ברמות גבוהות נוחות השימוש במוצרינו נובעת מטכנולוגיות שימוש משוכללות, לצידם היופי והוויזואליות חשובים לא פחות.
אצלנו חוויית הקניה היא לא פחות חשובה מהשרות האדיב והמקצועיות של אנשינו, שישמחו לעמוד לשרותכם בכל בקשה ושאלה ובסבלנות רבה, אז מה נשאר לכם? להגיע אלינו לאולם התצוגה ולהנות ממבצעים איכותיים, שירות אדיב וכמובן להגשים את חלום הבית המעוצב שתמיד רציתם.
מחכים לכם באולם התצוגה שלנו, רח' צה"ל 31, אשקלון.

 טלפון: 086228828

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה