כלי עבודה מומלצים לכל בעל מקצוע בתחום השיפוצים



האם יש לכם ידיים טובות? אתם יודעים לתקן כל מיני דברים בבית? אם אמרו לכם שיש לכם ידי זהב, יתכן מאוד שתוכלו לעשות מזה כסף. יש כיום ביקוש רב לשיפוצניקים, הנדימנים ואנשים שיכולים לבצע תחזוקה ושיפוצים שונים. תיקון גדרות או התקנת קירות גבס, החלפת גופי תאורה או הוספת שקעים, התקנת פרגולות, תיקון פגמים בקירות, צביעת בתים, החלפת ברזים – יש המון דברים שצריך לתקן ולא כל אחד יודע מה לעשות. נשמע מתאים לכם? לצורך ביצוע עבודות של שיפוצים נזקק איש המקצוע למגוון רחב של כלי עבודה. ככל שאיש המקצוע רוצה להיות מסוגל לבצע יותר סוגי שיפוצים הוא צריך יותר כלים. ככל שהוא רוצה להיות מסוגל לבצע יותר פעולות תחזוקה, כך חשוב שארגז הכלים שלו יהיה גדוש ועשיר יותר

צילום : pixabay

מסורים וכלי חיתוך נוספים

במהלך השיפוצים עולה הצורך לבצע חיתוך וניסור של משטחים שונים. לצורך כך, כדאי להחזיק בהישג יד כל מיני כלי חיתוך ומסורים. אם תשאלו, מה למשל, נזכיר בין היתר סכין חיתוך וגם מסור עגול מקיטה. כדאי שיהיו גם סוגים נוספים של מסוריות וגם מסור ידני לניסור עדין כדאי שיהיה. מלבד מסור עגול מקיטה שאותו ציינו, אפשר להיעזר במסור שולחני וגם דיסק חיתוך בהחלט יוכל להועיל.

מברגות, מקדחות ופטישונים

מלבד אותם המסורים שיעזרו, יש עוד שורה של כלים שיועילו מאוד. למשל מברגות. גם פטישונים ומקדחות נחשבים למאוד שימושים. בעזרת מברגות אפשר לבצע אין סוף פעולות, החל מחיבור של לוחות גבס, דרך התקנה של גופי תאורה וכלה בעוד הרכבות מהרכבות שונות. אפשר לחבר ארונות קיר ולתקן מדפים. אפשר להחליף דלתות ולהחליף צירים. בעזרת פטישונים ניתן לבצע בקלות יתרה חציבה בקירות או החלפה של ריצוף. כל זאת, בלי לעבוד באופן יותר מדי קשה, בלי שצריך לאמץ את השרירים. כך אפשר להספיק יותר בזמן המוקצב לביצוע העבודה.

פטישים ומפתח צינורות

לצד כלים חשמליים כדוגמת מקדחה, מברגה או פטישון, עדיין שמור מקום של כבוד לדברים נוספים. איש מקצוע בתחום השיפוצים צריך להיות מצויד בכל מיני פטישים ובכל מיני סוגים של מפתחות. נדגיש כי אנו לא מדברים על מפתחות לפתיחת דלתות אלא על מפתחות שמשמשים לפתיחת צינורות. מפתח שבדי יהיה מועיל מאוד וכך גם בוקסות ומפתח ראצ'ט. בעזרת הכלים הללו ניתן לבצע תיקוני צנרת, החלפת ברזים ועוד אי אלו פעולות חיוניות בחיזוקים שונים ושיפוצים.

כלים לטיפול בקירות

בתחום השיפוצים, צריך בדרך כלל לתחזק גם את הקירות. אם רוצים לבצע עבודה יעילה מסוג זה לא תוכלו להסתפק בפטיש, מפתח צינורות או מסור עגול מקיטה. לצורך טיפול בקירות יש צורך בכלים כדוגמת שפכטל. יש צורך בכלים כדוגמת מלטשת, אשר יכולה להועיל מאוד אם רוצים לשייף את הקיר, להסיר צבע מתקלף. אגב, כלי זה גם יכול להועיל להסרת חלודה ממעקה ישן וכן לניקוי ריצוף שהתלכלך. לצורך טיפול בקירות כדאי שיהיו גם רולרים ומברשות וחומרים שבעזרתם ניתן לסתום חריצים.

ציוד וכלים נוספים

עוד כלי עבודה שקרוב לוודאי תצטרכו להוסיף לארגז הכלים אם אתם עובדים בתור שיפוצניקים או אנשי תחזוקה יהיו: מגוון מברגים ידניים בגדלים שונים. פתרונות למדידות מרחקים או סימון (למשל מד לייזר או פלס). גם נייר לטש כדאי להחזיק אצלכם ולא יזיק אם יהיו לכם גם כפפות, משקפי מגן וסרבל עבודה. לא לשכוח גם סולם יציב וטוב וכן גם ברגים לצרכי הברגות ומסמרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה