כללים לעיצוב אריזות לפני שמתחילים



עיצוב אריזות נראה במבט ראשון כעסק פשוט למדי, לכאורה כל מה שיש לעשות הוא להדפיס סמל או מספר מילים על אריזה מחומר גלם מסוים. אך כאן מתחילה הטעות של בעלי עסקים רבים, למעשה האריזה הנכונה יכולה לשמש ככלי שיווק חכם ופשוט. לפני שאתם פונים לשלב הדפסת האריזה, תדרשו לעשות מספר צעדי מפתח שיכולים לעשות את ההבדל לבין אריזה סתמית לבין אריזה מלאת צבע והשראה. מאמר זה יכיל מידע על כללים לעיצוב אריזות ועל הצעדים שתצטרכו לעשות למען פיתוח אריזה בעיצוב מרענן.

FREEPIK

הלקוח הוא הנמען

עוד לפני שמתחילים לעצב את האריזה, יש לחשוב על השלב האחרון, על הרגע בו הלקוח מקבל אותה. למען האמת, אם הלקוח לא מצא את עצמו מתעניין באריזה ומנסה לקרוא אותה, הרי שכל שלב העיצוב אינו שווה דבר. לכן האדם הראשון שתצטרכו לחשוב עליו בעת שלב פיתוח עיצוב האריזה, הוא הלקוח. נסו לחשוב מהו העיצוב שימשוך את עינו של הלקוח, האם ישנם צבעים שיגרמו ללקוח לזרוק את האריזה ברגע שלאחר שהוא פותח אותה. לפעמים הסיפור יכול להיגמר במילה אחת גאונית שתעביר ללקוח כל מה שהוא צריך לדעת על העסק שלכם. בכל מקרה, הלקוח הוא המפתח להצלחת האריזה.

המדריך למשתמש

בסופו של דבר, אריזה נועדה לשימוש של אדם מין השורה. לא רק שהלקוח צריך להימשך אל האריזה הצבעונית ולהתעניין במה שכתוב עליה, אלא בסופו של דבר הוא צריך לראות את האריזה כדבר שהוא יכול להשתמש בו. קחו לדוגמא את תחום המסעדנות. מסעדה ששולחת את האוכל שלה במשלוח, תוכל לעצב את האריזה כך שהלקוח יוכל להיעזר באריזה למען לאכול את האוכל בדרך נעימה יותר. קופסת אוכל מחולקת מקרטון יכולה להיות פתרון מצוין. זוהי דוגמה מצוינת לדרך בה אריזה יכולה להפוך מסתם עטיפה למוצר שימושי ביותר.

האריזה הפשוטה לאדם הפשוט

עם כמה שלפעמים ישנו רצון לעצב אריזה בצורה מתוחכמת ושונה מין החברות האחרות, הסוד לפעמים נמצא בעיצוב הפשוט והרגיל. חשבו על החברות הותיקות בשוק, לרוב האריזה שלהם נגמרת ומתחילה בצבע אחד ובמילה אחת. אריזות עם מספר מילים מרובה, עם יותר מדי צבעים, עם כמות סמלים בצורה לא מאוזנת, תגרום ללקוח להתבלבל. אריזה מעוצבת בצורה נכונה יכולה לעזור ללקוח ליהנות יותר מין המוצר, יתרה מזאת המילה הנכונה יכולה לגרום לו להרגיש דברים שלא חשב שירגיש, כאשר יצפה באריזה. הרצון של בעל עסק הוא שכמה שיותר לקוחות יקבלו את המוצר שלו וירצו לקנות אותו, הסוד לכך נמצא באריזה המעוצבת בצורה מעניינת.

חשוב על העסק שלך

לאורך המאמר דיברנו בעיקר על הלקוח, על הרצון שלו, על הדרך בה הוא חושב, אך כדשי שהלקוח יבין את האריזה, הוא צריך כבר במבט הראשון לדעת מהי החברה ממנה קיבל את המוצר. כמובן שהדבר הראשון שעולה לראש הוא להניח את שם החברה בצורה יצירתית במרכז האריזה, אפשר לשים כמה צבעים ליד. אך פה גם מגיע הרגע בו בעל העסק יכול לפנות בצורה אישית אל הלקוח ולספר לו על הדרך בה הקים את החברה. אם זוהי חברה ותיקה שעוברת בין בני משפחה, הרי שזה יהיה נחמד לרשום את סיפור המשפחה ואף להוסיף תמונה או שתיים של מייסדי החברה. בכל מקרה בעל העסק צריך לחשוב על החברה שהוא רוצה לשווק.

חברת אימג' ארט היא חברה לעיצוב אריזות בעלת מוניטין. חברות רבות קיבלו עיצוב מנצח לאריזה שלהם שנעשה בצורה חכמה על ידי המומחים לעיצוב של חברת אימג' ארט.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה