כל המוצרים שצריך בחבילת הלידה לפני שהתינוק נולד



הכנה ללידה היא תהליך מורכב, הכולל, בין השאר ואולי בעיקר- הכנת כל מה שדרוש לאם ולתינוק עם הלידה בכלל ולאחר חזרתם הביתה מבית החולים בפרט. סל המוצרים הבסיסיים הנדרשים הוא גדול וגדוש

pixabay

היערכות מבעוד מועד מאפשרת להתכונן ולרכוש את המוצרים הנדרשים תחת קורת גג אחת, מה שמייתר את הצורך בבזבוז זמן וכסף, שני משאבים יקרים ביותר בכלל ולקראת הלידה ובתקופה הראשונה אחריה בפרט.

חבילת לידה והמעטפת שלה כוללים מוצרים ראשוניים שהתינוק ייזקק להם, לרבות עגלת תינוק ו/או טיולון עם מקום להניח את המוצרים להלבשתו ולהחלפת טיטול, משחות שונות ועוד.

כל יולדת ודאי תברך על קבלת ביגוד ראשוני לתינוק, בקבוקים ופטמות, טלק נוזלי, קרם החתלה, מוצצים, משאבת הנקה, מנשא לתינוק, מגבת עיטוף, שטיח להחתלה, צעצועי התפתחות עשויים מחומרים רכים, תיק לעגלה, כיסא בטיחות לרכב ועוד.

הכנת החדר המיועד לתינוק מחייבת, כמובן, התאמתו מכל הבחינות: מיטה בטיחותית, מוביילים שונים, אמצעי חימום מספיקים, אוורור מתאים, שידה נוחה להחתלה, בגדים להחלפה ועוד.

אם אתם מתלבטים מה צריך להיכלל בחבילת הלידה תוכלו להתייעץ עם מומחים בחנות ייעודית שבה מרוכזים כל המוצרים שאתם, ההורים, עשויים להיזקק להם.

ברור שחשוב לדרג את המוצרים לפי סולם צרכים של התינוק ולפי תדירות השימוש בהם. עם זאת אימהות רבות יעידו, מניסיון, כי אי אפשר להפריז בחשיבותם ובחיוניותם של עריסה לתינוק, מצעים, שמיכות מעבר, כרית ופדים להנקה, תחתונים חד פעמיים (לאם), מדחום, אמבטיה, מוצרי טיפוח לתינוק- סבון רחצה, שמפו, תחליב גוף, שמן תינוקות, מגבונים לחים .

מוצרים רבים עתידים להירכש "תוך כדי תנועה", כאשר נוכחים בצרכיו הייחודיים של  התינוק בהתאם למצבו. חשוב שתמצאו מקור אמין לרכישת כל מוצר נדרש, כדי שאם אתם זקוקים לו בתוך זמן קצר לא תצטרכו להתחיל בתהליך חיפוש.

תינוק בא לעולם עטוף באהבת הוריו אבל חשוב שייעטף גם בביגוד מתאים ובשמיכה. אם אתם מתלבטים או אף חשים אובדי עצות- אין דבר טבעי ומתבקש יותר מאשר ליצור קשר עם חנות המוכרת מוצרי תינוקות ולהתייעץ כמו גם בפורומים להורים "מתחילים" ובכל מקום שממנו ניתן לקבל מידע ועצות מועילות.

חשוב, כאמור להיערך מבעוד מועד אבל בה במידה חשוב גם לדרג את הצרכים וממילא את המוצרים  נותנים להם מענה. אין צורך ואין טעם להתחיל לרכוש מוצרים שתינוק עשוי להיזקק להם בגיל חצי שנה או שנה טרם לידתו. חשוב יותר שיימצאו בבית כל המוצרים שהתינוק והוריו עשויים להיזקק להם בימים ובשבועות הראשונים ללידתו.

כלל אצבע ברכישת כל פריט סל הלידה הוא שהמוצרים יהיו מצוידים בתו תקן איכות ובטיחות מחייב ומחמיר. וכלל נוסף- אם יש ספק בכל מה שקשור לתינוקות אז ההנחה שצריכה להדריך ולהנחות אתכם היא – שאין ספק. לא מהמרים ודאי לא לוקחים סיכונים בכל מה שקשור לתינוקות. יעלה כמה שיעלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה