כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להפיק סרטון תדמית לעסק שלכם



סרטון תדמית עבור העסק שלכם הוא עניין חשוב מאוד לכן ריכזנו עבורכם את כל מה שכדאי לשים עליו דגש כאשר ניגשים לייצר אחד

freepik

בעשור האחרון ניתן לראות יותר ויותר שהשימוש בסרטון תדמית הולך וגדל , דבר הנובע מכמה סיבות כאשר הסיבה המרכזית היא העובדה שצופים מגיבים לסרטון באופן חיובי יותר פי 2.4 מאשר לטקסט או לתמונה וזאת מכיוון שסרטון וידיאו פונה לכמה חושים יחד. אז מה זה בעצם סרטון תדמית? איך הוא יכול לסייע לכם? ומה חשוב לבדוק ? על כל אלה נענה בשורות הבאות.

סרטון תדמית מה זה?

סרטון תדמית זה בעצם סרט קצר שהמטרה העיקרית שלו היא ליצור דימוי ויחס חיוביים לעסק שלכם. סרטון זה הוא כרטיס הביקור של העסק ולכן, הוא צריך להציג אותו ואת המטרות של העסק בצורה הכי כנה, אמיתית, ומעניינת שניתן. סרטון תדמית נחשב לאמצעי מדיה יחסית חדש והוא מיועד בעיקר לחברות קטנות ובינוניות מכמה סיבות כמו לדוגמה העובדה שאין צורך בתקציב עצום כדי להשיק את המוצר או השירותים של העסק במדיה "גדולה" כמו הטלוויזיה.

שימושים שונים

סרטון תדמית יכול לשמש את העסק שלכם לצורך מספר שימושים, הנה שלוש אופציות עיקריות מתוכם:

 

קידום מכירות- הסוג הראשון של סרטון תדמית הוא קידום מכירות, הוא לרוב יוקרן באינטרנט, בכנסים, תערוכות או פגישות עיסקיות. הסרטון תדמית יכלול בתוכו את יתרונותיו של המוצר ויסקור את אופן השימוש בו.

גיוס הון- הסוג השני יהיה לצורך גיוס הון, מיועד לחברות סטארט אפ על מנת שיוכלו לפתח את המוצר שלהם בעתיד. הסרטון תדמית יציג את החזון החברה והיעד אליו מכוונת וכמובן יפרט על המוצר אותו הם מעוניינים להשיק.

כללי-  במקרים אלו סרטון תדמית ישמש להסביר על מוצר, שירותים ובעיקר על פועלה של החברה המספקת אותם. כאשר המטרה היא ליצור אמינות , להציג את הניסיון החברה ולהכיר אותה לקהל לקוחות חדש.

שלבים חשובים בסרטון תדמית

פשטות

כדי שסרטון תדמית יהיה מוצלח הוא צריך לדבר אל קהל הצופים בגובה העיניים. כל התחכמות כזאת או אחרת לא תסייע לכם או לעסק שלכם להשיג את המטרה הרצוייה, ברוב מוחלט של המקרים ההקרנה של הסרט היא חד פעמי ולא ניתן לעצור באמצע ולחזור אחורה כדי להבין לכן אנו ממליצים לייצר סרטון תדמית פשוט, ישיר ומדוייק שיאפשר לעסק שלכם לצמוח.

תסריט

הבסיס לכל סרטון איכותי הוא תסריט טוב ולכל תסריט טוב מקדימה עבודת מחקר טובה, אשר דורשת היכרות מעמיקה עם החברה ומטרותיה, הבנת קהל היעד, הדרכים בהם יופץ הסרטון ועוד. כל אלה יעזרו ליצור תסריט חזק, איכותי ומהפנט סטודיו מקצועי כמו סטודיו שלושה צלמים ידע לשים את הדגש בחלק הזה ועל פרטים נוספים שיעזרו לו לייצר סרטון תדמית ראוי לשבח.

צילום

כאשר באים לצלם סרטון תדמית יש לדאוג שמשתמשים בציוד המתאים ביותר שיספק לכם את החומרי גלם הטובים ביותר. לכן חשוב להקפיד שלא מצלמים את הסרטון תדמית במצלמת חובבים אלא עם צלם מקצועי העוסק בתחום ומודע היטב לזוויות צילום, תאורה, קצב ועוד אלמנטים נוספים שיכולים להשפיע על טיב חומרי הגלם שיגיעו לשלב העריכה.

בימוי ועריכה

מדובר בשלב קריטי ביותר, במקרים רבים חברות הפקה יצלמו שעות רבות רק על מנת שיוכלו ללקט את הקטעים הנבחרים לכדי סרטון תדמיתי של 5 דקות בלבד. כדי ליצור סרטון מעולה דרוש עורך מקצועי בעל דיוק, וסבלנות רבה. סטודיו שלושה צלמים מספקים את הניסיון והחשיבה הנדרשים לכך ולא ינוחו עד שלא יספקו סרטון תדמית ברמה גבוהה ואיכותית.

כמה מילים לסיום

הפקת סרטון תדמית איכותי הוא לא עניין של מה בכך, ולכן חשוב לזכור להיעזר במומחים כדי לייצר סרטון ברמה גבוהה ואיכותית. סטודיו שלושה צלמים הוא סטודיו בעל ניסיון רב בתחום ההפקה של סרטון תדמית, בעלי איכפתיות רבה ללקוחות שלהם, וראש יצירתי במיוחד שבשילוב עם פשטות יוכלו ליצור עבורכם סרטון תדמית מדויק, ומושך במיוחד. מקווים שעזרנו שיהיה בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה