כל מה שאתם צריכים לדעת על הצמיגים שלכם



האם הצמיג הכי יקר הוא גם הטוב ביותר? האם כדאי להחליף את הצמיגים לקראת החורף? האם חייבים לקנות את אותו הצמיג שהגיע עם האוטו בהתחלה בכל פעם מחדש? מבולבלים? כל התשובות לשאלות ממש כאן.
כמעט כולנו לא באמת עוצרים להסתכל על הצמיגים של הרכב מדי פעם ומכאן שהחלפת צמיגים קורת כמעט תמיד כי חייבים. טלפון מהמוסך או כישלון בטסט ואנחנו חייבים להחליף את הצמיגים ברגע זה. אז מה עושים ואיך בוחרים צמיגים לרכב מתוך המבחר העצום שלא נגמר? הנה כמה מיתוסים על הצמיג שהגיע הזמן לנפץ!

קרדיט תמונה FREEPIK

האם קיימת האפשרות לא להיצמד ליצרן הצמיגים ולהרכיב צמיג אחר?

כן. ישנם הרבה יצרני צמיגים אחרים המייצרים צמיגים העשויים להתאים לרכב שלנו. חשוב לזכור שיצרן הרכב בוחר בצמיג הרכב המקורי לפי שיקולים מקצועיים, אך גם לפי עסקאות עם יצרני הצמיגים.

האם צמיג איכותי חשוב יותר מלחץ אוויר תקין?

לא. בטיחות הנסיעה תלויה בלחץ האוויר הרבה לפני שהיא תלויה באיכות הצמיג. צמיגים לרכב איכותיים ככל שיהיו שלא נופחו בצורה תקינה, יכולים להוות סכנה ולספק ביצועים ירודים. צמיגים עם לחץ אוויר נמוך יכולים להתפוצץ בזמן הנסיעה ולגרום לתאונה.

מתי צריך לבדוק לחץ אוויר?

לחץ אוויר בודקים אחת לחודש, צמיג מאבד 2-3 PSI בכל חודש, בשימוש רגיל. את לחץ האוויר בודקים על צמיג קר, לפני תחילת נסיעה.

החורף מתקרב – האם צריך להחליף את הצמיגים?

אם אתם מאלה שבודקים את הצמיגים, ממלאים אוויר אחת לחודש ומטפלים ברכב שלכם אחת לשנה במוסך, לא תצטרכו להיכנס לבדיקה מיוחדת בגלל החורף. צמיגים מחליפים כשהם נשחקים ואם הם תקינים אין צורך להחליפם, גם אם החורף עוד רגע כאן.

צמיג זול? כדאי שתחשבו פעמיים

ישנם המון אביזרים אותם ניתן לקנות בזול ועדיין להנות מהם, אך כשמדובר בצמיגים, כדאי לא להתפשר. אז נכון שמחיר הצמיג מבטא את המוניטין של היצרן אבל לא רק, מחיר הצמיג תלוי גם בעלויות הייצור שלו.

האם הצמיג צריך להיות "טרי"?

לא בהכרח. הידעתם שעל פי משרד התחבורה, מותר למכור צמיגים גם אחריי שש שנים מתאריך הייצור? חשוב לבדוק כל צמיג בהתאם למצב שלו. האם הוא אוחסן כמו שצריך, לא התייבש ולא נסדק? אם כן, הוא עדיין ראוי לשימוש.

הגיע הזמן לרכוש צמיג חדש

אחריי שענינו על השאלות הכי חשובות, תוכלו לרכוש את הצמיג המתאים לכם. היום תוכלו לעשות זאת בקלות דרך האינטרנט ולהשוות מחירים במהירות, מה שיעזור לכם להחליט טוב ומהר איזה צמיג הוא המתאים ביותר עבורכם.

מבצעים והנחות בעולם הצמיגים

TIRE CLUB מציעה צמיגים במבצע חד פעמי בו תוכלו לקבל מנוי שטיפת רכב למשך חודש שלם ברכישת 4 צמיגים דרך האתר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה