כל מה שבעלי עסקים צריכים לדעת על סליקה



היום שומעים על כך בכל פינה: סליקה של כרטיסי אשראי. יחד עם זאת, האם אתם, בתור מנהלי עסקים, באמת עצרתם לחשוב ולהבין במה דברים אמורים? האם אתם יודעים מה זה בדיוק אומר ולמה זה כל כך חשוב? האמת היא, שכאשר מדברים על הסליקה, מדברים על כלי מודרני ביותר. ראשית, הסליקה יכולה להתאים גם לעסקים ולחנויות פיזיות אך גם לעסקים ניידים. כלומר, אם יש לכם למשל אפליקציה עסקית שאנשים נכנסים אליה ורוצים לקנות דרכה, היום זה אפשרי. בנוסף, אם אתם מנהלים אתר שלמעשה מהווה חנות וירטואלית שדרכה אתם מוכרים, או שאתם רוצים למכור, מוצרים שונים, הרי שבעזרת הסליקה זה יהיה אפשרי, קל ונוח. מעבר לכל אלה, אם חשבתם לרגע שההצטרפות של העסק שלכם לשירות כזה תהיה מורכבת או קשה, דעו שזה ממש לא כך. בפועל אנחנו רואים שכל עסק יוכל לעשות זאת מהירות שיא, כי למעשה, כל מה שצריך זה כמה דקות אונליין.

קרדיט תמונה PIXABAY

למה חשוב בכלל לשלב סליקה בעסק?

אם אתם נמצאים עדיין בשלב שבו אתם לא לגמרי בטוחים שכדאי לשלב את אופציית הסליקה באתר שלכם, באפליקציה או באופן כללי בעסק שאתם מנהלים, דעו שמדובר על עניין חשוב ביותר. ראשית, הלקוחות שלכם, שרוצים לקנות דרככם רוצים שתהיה להם אפשרות לקנות מכם בקלות. הם מעוניינים ברכישת המוצרים בלי שהם יצטרכו להתקשר אליכם ובלי שיהיה עליהם לצאת מהבית. שנית, אם הלקוחות מצפים, זה אומר שאתם חייבים לעמוד בציפיות האלה. מה הטעם בהקמת אתר שמהווה חנות וירטואלית אם אי אפשר לקנות דרכו שום דבר? לכן סליקה של כרטיסי אשראי זה עניין כל כך מהותי, שכן בצורה כזאת כל לקוח יוכל לקנות מכם כל מה שהוא ירצה. זה בכלל לא משנה אם מדובר על עסקה גדולה שכוללת סכומים משמעותיים ביותר או שמדובר על עסקה קטנה. מה שכן משמעותי, זה שהלקוח יוכל לעזור זאת בצורה הכי מודרנית, נוחה ופשוטה.

שימו לב על מה אתם עומדים לשלם

אם יש לכם התלבטות לגבי החברה שממנה תרצו לקבל שירותי סליקה, אפשר להבין אתכם גם בעניין הזה. יש היום מספר רב של חברות שיכולות להציע שירותים כאלה ולכן ברור מדוע צריך לבדוק אל מי פונים. הרעיון הוא לא רק לקבל את השירות הכי טוב שקיים, אלא גם לדעת שאתם לא משלמים עמלה יותר מידי גבוהה. מצד אחד, זה הגיוני לשלם עמלות על העובדה שמישהו נותן לכם להשתמש בפלטפורמה מסוימת שהוא הכין, אך מצד שני, זה לא הגיוני לשלם הון עתק. לכן, רגע לפני שאתם מחליטים מאיזו חברה תרצו לקבל את השירות הזה ומול מי תרצו לעבוד באופן שוטף, רצוי להשוות מחירים ולבחור שירותי סליקה עם עמלה סבירה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה