כל מה שהבנק יודע ולא יספר לכם על המשכנתא



אנשים רבים, אשר חושבים ליטול הלוואת משכנתא, אינם מבינים כיצד נטילת משכנתא, עשויה לשנות עבורם את החיים כגון צמצום ההוצאות ככל שאפשר. למעשה, תשלום המשכנתא בכל חודש יכול להגיע לסכומם של כמה אלפי שקלים וזו הסיבה, כי כל התכנית והחישובים הכלכליים של משק הבית, ישתנה לטובה ותחסכו אלפי שקלים בכל שנה, אם תשכילו להגיע אל חברת ייעוץ משכנתא אשר בה יושבים מומחים בפיננסים ויוכלו לייעץ לכם נכון וכן, להיות אובייקטיביים מולכם ללא אינטרס כפי שיש לבנקים למשכנתאות

PIXABAY

במדינה אשר בה יוקר המחיה הינו מהגבוהים בעולם- יש  לפנות לייעוץ משכנתא

ישראל היא בין המדינות היקרות בעולם ובמיוחד, כאשר מדובר על משכנתא. כדאי כי עם השנים לא תופתעו לרעה, אם הריבית במשק תעלה. כל הוצאה חשובה כמו משכנתא כאשר היא תשולם חודש בחודשו, כך שזו הסיבה שיש למצוא יועץ בלתי תלוי בעל חברה פרטית המייעצת ללקוחותיה ללא אינטרס, כי אם טובת הלקוח בלבד. ליועצי המשכנתאות הבלתי תלויים, ישנם קשרים עם כל הבנקים, כאשר הם יודעים להתמקח יפה על הריבית ותנאי המשכנתא הטובים ביותר.

הכנת תמהיל משכנתא מתאים בהתאם לנתוני הלווים

 גם בהכנת תמהל המשכנתא, חברת ייעוץ משכנתא תכין עבור הלווים את התמהיל היעיל ביותר, אשר יותאם על פי נתוני ההכנסות וההוצאות של כל לווה. היום  לווים רבים כבר למדו, כי משכנתא וכל הקשור לייעוץ נכון, יש לפנות  רק לחברות אשר מחזיקות באנשי מקצוע מיומנים בתחום הפיננסיים אשר למדו את התחום ורכשו ידע וניסיון. הביקוש הרב ליועצי המשכנתא גרם לחברות רבות להצטרף לשוק, מה שהקל על לוום רבים, להתנהל טוב יותר מהבחינה הכלכלית ולשרוד את החודש.

חברה לייעוץ משכנתאות מגישה הצעות משכנתא  לכמה בנקים בו זמנית

בדרך זו, ניתן לחסוך זמן יקר של חיפוש אחר משכנתא וכן, למצוא את התנאים הטובים ביותר, כאשר יועץ המשכנתאות עושה עבורכם את העבודה, על הצד המקצועי ביותר. כאשר יועץ המשכנתאות, מגיש את מסמכי הלווה לבנקים, המסמכים מסודרים ויש בהם את כל הנתונים הדרושים על מנת שהבנק יעיין בהם ויאשר אותם סופית. היתרון בהגשת המסמכים וההצעה בכמה בנקים, יגרום לכך כי תהיה אפשרות לבחור את הצעת המשכנתא האטרקטיבית ביותר וזאת, בשל התחרות הרבה בין הבנקים למשכנתאות, מה שמהווה בונוס נוסף ללווים.

ייעוץ למחזור משכנתא – כי זה מה שכולם עושים

לבטח אתם שמים לב, כי הריבית במשק נמוכה כבר שנים רבות. זו הסיבה שלווים רבים מתעניינים בנושא מחזור משכנתא. מדובר על חיסכון רב למי שיש לו עוד שנים רבות של משכנתא, כאשר לווה את הסכום כאשר הריבית במשק הייתה גבוהה יותר. מחזור המשכנתא, נעשה כך שהלווה נוטל הלוואה לחיסול המשכנתא ולוקח משכנתא חדשה בתנאים אטרקטיביים יותר, כאשר הריבית בה נמוכה יותר מהריבית שחויב בה עד לביצוע פעולה זו. בפעולה של מחזור משכנתא, ניתן גם לקצר את זמן ההחזר ולסיים אותה מהר יותר ובתנאים טובים בהרבה מהמשכנתא הקודמת.

כמה טיפים יעילים לפני שתבצעו צעד כמו מחזור משכנתא

ישנם כמה שלבים, לפני שתבצעו צעד כה חשוב כגון מחזור משכנתא. לפני שתייעצו עם יועץ משכנתאות, כדאי כי תבדקו את עצמכם האם קשה לכם לעמוד בתשלומי המשכנתא?  בקשו מהבנק שממנו נטלתם את המשכנתא "דו"ח יתרות סילוק" מה שיפרט את הנתונים של ההלוואה הקיימת. יש  לתת את הדו"ח ליועץ המשכנתאות על מנת שיעבור על הדו"ח ויוכל להמליץ או לא להמליץ מאי אילו שהן סיבות על סילוק המשכנתא.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה