כל מה שחשוב לדעת לפני שרוכשים מאוורר תקרה



לא מעט אנשים בוחרים להתקין בביתם מאוורר תקרה. בין אם מדובר על התקנתו בסלון, בחדרי השינה, במרפסת או בפרגולה, הרי שידוע שיש למאוורר המדובר מכוון רחב של יתרונות. כמובן שבשל ההיצע הגדול כיום בתחום מאווררי תקרה, אין לרכוש כל מאוורר באשר הוא ויש לרכוש אותו בצורה נכונה על מנת שהוא יענה על הצרכים והמטרות שלכם בצורה הטובה ביותר. אם אתם תוהים כיצד לרכוש מאוורר תקרה מומלץ, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

קרדיט תמונה : freepik

כיצד תבחרו מאוורר תקרה?

ישנם כמה דברים חשובים שעליכם לעשות בכדי שמאוורר התקרה שתרכשו יהיה הדבר הטוב ביותר עבור ביתכם: ראשית כל, עליכם להתאים את המאוורר לצרכים העומדים על הפרק: האם אתם זקוקים למאוורר תקרה עבור אחד מחדרי הבית, האם מדובר על אחד שנחוץ לחדר הסלון, האם אתם מעוניינים להתקין אותו בפרגולה או במרפסת שלכם ועוד. יש להתאים את סוג המאוורר וגודלו לתנאים השונים.

בכדי שהמאוורר יעבוד בצורה הטובה ביותר, חשוב להתאים את הקוטר שלו לגודל החלל או החדר. בחירה במאוורר קטן בחלל גדול, לא תהיה נכונה שכן, המאוורר לא יצליח לקרר את החדר בצורה מוצלחת. המידות של כנפי המאוורר נמדדות באינצ'ים כאשר אינץ' אחד שווה ל2.54 סנטימטרים. יש להתאים מאוורר לכל סוג וגודל חדר בהתאם למידת האינצ'ים של הכנפיים שלו.

מעבר להתאמת המאוורר לגודל החלל, יש להתאים אותו גם לגובה של החלל וזאת בשל תנועת האוויר וכן מבחינת הבטיחות. מאוורר תקרה יעבוד בצורה הטובה ביותר כאשר הוא מותקן בגובה של 2.5 עד 2.7 מטר מהרצפה. התקנה מעל או מתחת לטווח המדובר עלולה לפגוע בביצועי המאוורר. מבחינת בטיחות, החוק בישראל קובע כי הכנפיים התחתונות של המאוורר צריכות להיות במרחק של לפחות 2.3 מטרים מהרצפה.

מאוורר תקרה שנוח להשתמש בו

חשוב לדעת כי כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מאווררי תקרה אשר ניתן להפעיל ולכבות באמצעות שלט רחוק. כמו כן, באמצעות השלט המדובר ניתן לשלוט על המהירויות של המאוורר, על גוף תאורה שמותקן בו ועוד. אין ספק כי רכישת מאוורר תקרה המופעל באמצעות שלט, תספק לכם את הנוחות המקסימלית בשימוש בו.

התקנה של מאוורר תקרה

לאחר שבחרתם מאוורר תקרה מומלץ ואיכותי, זה הזמן שלכם לחפש מתקין מקצועי ומנוסה. חשוב שתזכרו כי התקנה לא מספיק מקצועית של המאוורר המדובר יכולה לסכן את כל דיירי הבית ועל כן, חשוב שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום התקנת המאוורר מהסוג שרכשתם, אשר ידוע כי הם מבצעים את תהליך ההתקנה בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית. כך תבטיחו שהמאוורר יפעל בצורה הטובה ביותר ובד בבד, לא יסכן אתכם באופן כלשהו.

דבר אחרון שעליכם לבחון טרם אתם רוכשים מאוורר תקרה הוא האחראיות על המאוורר. חשוב מאוד שלמאוורר תקרה תהיה אחראיות ארוכת טווח ושיהיה לכם למי לפנות במידה ויש בעיה כלשהי או תקלה הדורשת תיקון.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה