כל מה שחשוב לדעת על מנוף להרמת נכים



אם יכולת התנועה שלכם או של אדם אחר קרוב ואהוב הוגבלה; אם קיים קושי לעבור מהמיטה למקלחת או הסלון; אם קיים צורך במענה אמין ובטיחותי להרמת אדם המרותק לכיסא גלגלים והנחתו במקומות שונים, אין כל סיבה שתתמודדו עם הקושי לבד. מנוף להרמת נכים יוכל לעזור לכם בכל רגע בוא נדרש שינוי מיקום וזאת בכדי לשפר את הניידות ואיכות החיים של המטופל.

depositphotos.com/

שמירה על הבריאות, הבטיחות ושגרת החיים

בעבר סוגיית הנכות נחשבה לנושא נפוץ שאיננו זוכה לביטוי ושיח ציבורי מתאימים. בשל כך, אנשים שיושבים בכסא גלגלים או מטפלים באנשים אלו, נהגו לחוות קושי עצום בתיווך התניידות המטופל. כיצד סבתא תוכל להרים את סבא אל המקלחת? מה עושים כשמפתן חדר השינה צר מידי ולא ניתן לקרב את הכיסא למיטה כדי לטפס אליה? פעולות אלו ועוד רבות אחרות היו לקושי יומיומי בקרב הנכים וקרוביהם, שנאבקו בשגרת חיים בלתי אפשרית ובמאמץ פיזי מוגבר שאף סיכן גם אותם.

הודות למנופי ההרמה, יכולים כעת המטופלים וקרוביהם לשפר את איכות החיים ולשמור על בטיחותם של שני הצדדים. המנוף הנמצא בבית או במוסד השיקומי/ טיפולי, נמצא לצד המטופל 24/7 ומסוגל להעבירו ממצב שכיבה לישיבה או להיפך, לשאת אותו אל מקום אחר כמו למשל כורסת עיסוי, להרים אותו על מנת לאבחן את המצב הרפואי ולקבל טיפול תרופתי ועוד. לעתים מגוייס המנוף גם לביצוע תרגילים ותנועות, שנועדו לאפשר את התנועה בפלג הגוף התחתון.

הבדלים אפשריים בין מנופי ההרמה השונים

מנופי ההרמה השונים ערוכים להתמודד עם נשיאת משקלים כבדים תוך שהם מכילים תמיכה מקסימלית לראשו וגופו של המטופל. ניתן לבחור מנוף על פי מצביו השונים והפונקציות הקיימות בו, הייעוד האישי שלו (למשל: מנוף העמדה בלבד), רמת התמיכה, גודלו של המנוף, תפעולו ועוד. בחלק מהמקרים יתאפשר חיבור של חפצים נוספים כמו אמצעי תמיכה נלווים, משקל ורצועות וערסל המאפשרים למנוף להיות מותאם יותר אישית.

מדוע חשוב לרכוש מנוף להרמת נכים מחברה מקצועית ומוכרת?

לחברה שממנה נרכש המוצר ישנה חשיבות עליונה. אתם מעוניינים לוודא שהמנוף איכותי, עמיד ואמין, ללא היווצרות תקלות תכופות או מחסור בקבלת מענה לשאלות. חברה ששמה דגש על איכות ושירות ומשווקת מנופי הרמה לנכים ומספקת אחריות מלאה למוצר ושירות תיקונים נגיש ונוח.

יועצי החברה יספקו את כל המידע הרלוונטי בנוגע להגבלת המשקל, זווית ההרמה, מהירות התנועה של המנוף, שליטה מרחוק על ידי שלט וכל שאלה נוספת שתצטרכו לקבל עליה מענה כדי להחליט.

סוגי מנופים ייחודיים:

הודות לפיתוח הטכנולוגי והבנת מצבם של הנכים ומטפליהם באופן הדוק יותר, ניתן כיום למצוא דגמים שמתאימים לשגרת חיים או לצרכים מאוד ספציפיים.

מנופים מתקפלים למשל, הם אחת הדוגמאות הללו. מדובר במנופי הרמה פשוטים יחסית, שניתנים לקיפול והקמה מהירים כך שיתאימו לאחסון בחלל קטן, או לצרכי התניידות במקומות אחרים שאינם הבית.

מנופים למטופלים כבדי משקל (עד 230 ק"ג) – מנופים אלו בנויים לנשיאת משקלים כבדים בתפעול קל ופשוט.

מנופים למעברים צרים – מותאמים במיוחד לבתים בהם המעברים בין החדרים הם צרים ויש צורך במנוף קומפקטי וקטן מימדים אך ללא התפשרות על יכולת הרמה.

התייעצו איתנו

חברת קלינטיקה מספקת מנופי הרמה לנכים מטעם יצרניות איכותיות בינלאומיות ותוכל לייעץ לכם בנוגע להתאמת המנוף ככל הדרוש. החברה מתמחה בפתרונות ומכשור רפואיים ופועלת באופן שוטף מול רוב בתי החולים והמוסדות הרפואיים בישראל ואת מנופיה תוכלו למצוא במגוון רחב של מרכזים רפואיים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה