כל מה שחשוב לדעת על קבלן מפתח



עבודות בניה הן עבודות מורכבות מאוד. כל מי שנכנס לפרויקט של בניית בית חדש או כל נכס אחר מבין מיד כי מדובר בתהליך מורכב וארוך הכולל בתוכו בעלי מקצוע רבים, תיאום בין כולם ולא מעט עבודות. לכן, היום רבים מבינים כבר כי מעבר לבחירה של קבלן בניין אשר יבצע את העבודות של הבניה, הם זקוקים לשירותיו המקצועיים של קבלן מפתח.
מהו קבלן מפתח? מה השירותים שהוא מעניק ומדוע אסור לוותר על העבודה איתו? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

קרדיט לתמונות PIXABAY

התפקידים של קבלן המפתח הם רבים מאוד וכוללים, בין היתר:

  • גיוס של כלל אנשי המקצוע הנדרשים לצורך עבודות הבניה, מאינסטלטור ועד קבלן בניין .
  • הוא אחראי על כל הציוד והחומרים בהם משתמשים בעת העבודות. אחראי לאיכות של כל החומרים הללו, ולרכישה של החומרים הנכונים ובכמות נכונה ומתאימה.
  • הוא מתכנן את כל תכנית העבודה תוך יצירת לוח זמנים מסודר, תמחור ותקציבים. בצורה הזו לא יקרה מצב של חריגות תקציביות או עלויות מפתיעות שלא ידעתם עליהן באמצע העבודה.
  • הוא אחראי על התיאום בין כלל אנשי המקצוע השונים על מנת שהעבודות יבוצעו על הצד הטוב ביותר ותוך תיאום מלא ויצירת הרמוניה בין כלל בעלי המקצוע הנמצאים באתר הבניה.

אלו הן כמה דוגמאות, אך תפקידו של קבלן מפתח הוא אפילו רחב יותר ולכן חשוב מאוד לבחור איש מקצוע מנוסה ומומחה בתחום.

למה אסור לוותר על עבודה עם קבלן מפתח?

אחרי שהבנתם מה כולל התפקיד של קבלן מפתח, אתם יכולים להבין כי יש לו אחראיות גדולה מאוד להצלחה של הפרויקט. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי כל פרויקט הבניה נמצא בידיים מקצועיות ואצל אנשי מקצוע מומחים ואתם רוצים להיות בטוחים כי לא יקרה מצב בו תגלו ליקויים שונים לאחר עבודות הבניה, או בעיות באמצע העבודה, זה איש המקצוע המתאים לכם.

כמובן, אל תתפשרו. כגודל האחראיות של קבלן המפתח, כך גם גודל האחריות שלכם בבחירה שלו. בדקו היטב את האופציות השונות, את הניסיון של הקבלנים השונים, הפרויקטים שהם ניהלו, המוניטין שלהם וכל דבר נוסף שתוכלו למצוא כך שתהיו בטוחים כי אתם מבצעים בחירה נכונה ואתם בוחרים בבעל מקצוע שיוכל לבצע את העבודה לה אתם זקוקים על הצד הטוב ביותר וללא בעיות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה