כל מה שצריך לדעת על גדר לגינה שלכם!



עברתם לבית פרטי או לדירת גן ואתם רוצים להתקין גדר? בחירה נכונה!
אך לפני שאתם ניגשים לרכישה, יש כמה דברים חשובים שעליכם לדעת לגבי גדרות כדי לבחור את האחת שתתאים לכם לבית בצורה הטובה ביותר - החל מהצבע של הגדר ועד לסוג החומר ממנו היא עשויה.

קרדיט תמונה PIXABAY

באילו מקרים כדאי להתקין גדר לגינה?

ההחלטה להתקין גדר לגינה מומלצת לכל בעלי הבתים הפרטיים או דירות גן. גדר למעשה מסמנת בצורה ברורה ומובהקת מה הוא השטח של הבית שלכם ומפרידה ביניכם לבין הרחוב ומבהירה את הגבולות. גדר איכותית, גדולה וטובה תגן על הבית שלכם מפני זרים ברחוב שללא הגנה מתאימה יכולים די בקלות להציץ פנימה לחייכם ובמקרים קיצוניים אפילו לפלוש לבית. גדר מונעת מקרים כאלה ומגבירה את תחושת הבטיחות שלכם, כך שתוכלו להמשיך ולארח בגינה משפחה, חברים ולתת לילדים ולכלבים שלכם לשוטט בגינה הפרטית שלכם ללא כל חשש. יש גם גדרות מסוימות המיוצרות מחומרים מיוחדים בעלי יכולת הפחתת רעש היוצרים אקוסטיקה מעולה, שגם מפחיתה את כמות הרעש הנכנסת אליכם הביתה, וגם את כמות הרעש שיוצאת מכם אל השכנים. ברגע שמגיעים לאידיאל הזה בו גם לא מצליחים לראות ולשמוע אתכם מבחוץ, אתם נהנים מרמת פרטיות ייחודית וגבוהה שתאפשר לכם להמשיך לארח ולבלות בגינה שלכם ללא כל חשש. בנוסף, גדר לגינה יכולה להוסיף מראה מהודר ויוקרתי לבית כולו, גם אם הגדר עצמה איננה יקרה כלל, זה עדיין נותן תחושה של יוקרתיות ומעלה את הבית לרמה עיצובית ואלגנטית מיוחדת. חשוב לזכור שבסוף גדר תישאר חלק מהבית שלכם למשך שנים רבות, ולכן כדאי לבחור את הגדר שמשרתת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

 איך לבחור את הגדר המתאימה לגינה שלי?

חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים בטרם מחליטים על איזו גדר לרכוש ולהתקין בגינה שלנו. הנה כמה רעיונות שמומלץ מאוד לשקול:

  • החומרים מהם הגדר עשויה - גדר לגינה יכולה להיראות בצורות שונות התלויות בסוג החומר מהן הן עשויות. ישנן גדרות העשויות מעץ, מתכת או בטון. אך היותר מוכרות שבדרך כלל נוטים לבחור בהן מפאת נוחות ותקציב הן גדרות אלומיניום וגדרות PVC. אלו חומרים חזקים ועמידים בעלי תחזוקה נמוכה ולכן הן כאלה פופולאריים כאשר בוחרים גדר לגינה. בנוסף, כאשר בוחרים גדר PVC, למעשה מוסיפים אלמנט מיוחד של נוחות, משום שגדרות מהסוג הזה דורשות מעט מאוד תחזוקה ולא דורשות ניקיון או תיקונים כמו גדרות אשר עלולים להחליד לדוגמא.
  • צורת הגדר ורמת האטימות שלה - כדי להבטיח פרטיות מוחלטת בגינה שלכם, תצטרכו לבחור גדר גדולה, גבוהה וללא רווחים בין עמוד לעמוד, אלא אטומה לחלוטין. אמנם זה נחשב פחות 'יפה' מבחינה עיצובית אך יש לגדר אטומה וגדולה יתרון גדול כאשר זה מגיע לבטיחות של הבית והנוכחים בו. העניין כמובן נתון להחלטתכם ואם יש לכם מספיק פרטיות גם עם גדר בעלת רווחים או גדר נמוכה, כמובן שתוכלו להתחשב באלמנט העיצובי שלה ולהתאים את הגדר לסגנון ולטעמכם האישי. בכל מקרה, מומלץ תמיד לחקור את כל סוגי הגדרות ולראות אם תוכלו אפילו למצוא את הדגם המושלם - זה שיהיה גם אטום מספיק, וגם מעוצב ומסוגנן.
  • עיצוב - יש מבחר ענק של דגמים של גדר לגינה שתוכלו לבחור מהם ולהתקין אצלכם בבית. כל גדר תורמת לסגנון אחר ומומלץ מאוד להתאים אותו לסגנון של מבנה הבית. אם מדובר במבנה חדש ומודרני, מומלץ לבחור בגדר לבנה קלאסית וחלקה. אם הבית הוא טיפה יותר כפרי ופשוט, ניתן לבחור בגדר בעיצוב דומה כדי ממש לתת תחושה של צימר, או אפילו גדר צבעונית כדי להעניק ייחוד שימשוך תשומת לב חיובית. בסופו של דבר, זה תלוי בטעמכם האישי ובאיך אתם מדמיינים את בית החלומות שלכם. יש כל כך הרבה דגמים וסגנונות, כך שכל אחד יוכל למצוא את הגדר המתאימה לו ביותר בעזרת קצת מחקר ומומחים שידאגו להראות לכם בדיוק מה אתם צריכים ומחפשים.

 לסיכום, יש פרמטרים רבים שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים גדר לגינה. הדבר שתמיד מומלץ לעשות הוא לפנות אלינו בFENCY  ובעזרתם של מומחים בתחום נדע לכוון אתכם בצורה המדויקת ביותר לאיזה חומר, הצורה ועיצוב הכי יתאימו לכם, וביחד נמצא לכם את הגדר המושלמת!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה