כל מה שצריך לדעת על מקלחון פינתי



המרת אמבטיה ישנה למקלחת, היא המשאלה הראשונה ברשימת המשאלות של בעלי בתים שמשפצים את בתיהם. מקלחון פינתי יכול ליצור אשליה של יותר מקום ולהעניק לחדר האמבטיה מראה מודרני. ולאנשים שמעדיפים מקלחת מהירה על פניה ישיבה ארוכה באמבטיה, סגנון זה יתאים לאורח החיים הפעיל שלהם

יחצ

אבל לפני שתפרקו את האמבטיה הישנה שלכם, כדאי שתבינו את סגנונות העיצוב ושיקולי ההתקנה של פרויקט כזה. מאמר זה יסייע לכם לקחת בחשבון שיקולים לוגיסטיים ורעיונות עיצוביים של תכנון מקלחון פינתי כך שהפרויקט שלכם יסתיים בהצלחה.

מהם היתרונות של מקלחון פינתי?

בניקוד למקלחות סטנדרטיות, תכנון מקלחון פינתי אינו דורש וילון או דלת כדי לחסום את זרם המים, ולכן הוא נראה מרווח ופתוח.

בעוד שיש ביחידה רכיבים שמונעים ממים עודפים לזלוג על רצפת האמבטיה, רכיבים רבים שמותאמים אישית מעוצבים בהתאם ומתאימים לסגנון הרצפה במקלחת, מה שאומר נגישות רבה יותר, ויתרון משמעותי עבור אנשים עם פגיעות במפרקים או בעיות ניידות.

יתרון נוסף הוא זרם מים משוכלל שנחשב לתכונה סטנדרטית במקלחות רבות. בהתאם להעדפותיכם האישיות תוכלו להזמין ראש מקלחת עם סילון חזק מתכוונן שמזרים מים לכל צדי הגוף ברמה של עיסוי.

איזה שיקולים צריך לקחת בחשבון לפני התקנת מקלחון פינתי?

באופן האופטימלי, לבית צריך להיות לפחות חדר אמבטיה אחד עם אמבטיה בגודל מלא. שמאים וסוכני נדל"ן מסווגים חדרי רחצה לפי אביזרים, והערך של חדר אמבטיה עם מקלחת אך ללא אמבט, עשוי להוריד את ערך הבית. חסרונות נוספים שעשויים להגיע עם מקלחון פינתי הם:

  • רחצת ילדים קטנים קלה יותר באמבטיה מאשר במקלחון.
  • מקלחת פתוחה מציעה פחות פרטיות בהשוואה למקלחת רגילה עם דלת.
  • היעדר דלת מקלחת עשוי ליצור תחושה של רוח פרצים בזמן המקלחת.

האם אפשר להתקין מדפים על מקלחון פינתי?

כן, אפשר להתקין את כל סוגי המדפים השונים על מקלחון פינתי מעוצב. אל תהססו להתקין כמה מדפים פינתיים שיכללו את כל ציוד הרחצה והטיפוח האישי שלכם. אתם לא רוצים להושיט יד לארונית או דוכן במקלחת ולהסתכן בהחלקה. אם החלטתם לבחור סלסלות מקלחת פינתיות נחמדות, ודאו שהן מיוצרות מנירוסטה או ניקל.

הימנעו ממדפים שמיוצרים מפלדה מצופה כרום, כי הם עשויים להתחיל להחליד בתוך פחות מתשעה חודשים.

כמה חופש דמיון יש עם העיצוב?

בעוד שגודל המקלחת ייקבע לפי כמות שטח הרצפה הזמין בחדר האמבטיה, לבעלי בתים יש מרחב לעצב בהתאמה אישית מקלחון פינתי. אתם יכולים, למשל, לבחור את צבע וסוג האריחים לרצפה ולקירות; ולבחור להתקין לוחות זכוכית או אפילו אבני זכוכית בצד אחד או יותר.

אפשר לבחור לעצב גם את הקירות עם דפוסי עיצוב גיאומטרי, כמו ריבועים, מלבנים, קווים ומשושים שנחשבים לפופולריים, אבל אפשר גם לבחור כמעט בכל צורת קיר, אפילו קיר מעוקל, אם יש לכם שטח רצפה מספיק, וכל עוד נשאר מספיק מקום לצעוד בין המקלחת החדשה לחלקים האחרים בחדר הרחצה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה