כמה באמת עולים טיפולי שיניים בטורקיה? המחירים נחשפים



טיפולי שיניים בטורקיה הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים נוטשים את מרפאות השיניים בארץ לטובת מרפאות השניים הטורקיות, אבל לא רק הם – עשרות אלפיי תיירים מכל העולם מגיעים כדי לעבור טיפולי שיניים בטורקיה. בדקנו עד כמה זה באמת משתלם ומהם המחירים בטורקיה לעומת המחירים בישראל.

איסטנבול היא מטרופולין מרכזי ותוסס ושדה התעופה בעיר נחשב לאחד מהגדולים ביותר בעולם, מה שהופך אותה ליעד נוח לישראלים בשל זמן הטיסה הקצר וריבוי הטיסות שיוצאות מנתב"ג בכל יום. ישראלים הטסים לטיפולי שיניים באיסטנבול מנצלים את הזמן הפנוי בין הטיפולים במרפאה לטייל בעיר, שנחשבת זולה עבור התייר הישראלי. מכיוון שטורקיה נחשבת למרכז בינלאומי עבור טיפולי שיניים, המרפאות בה מצוידות בכל הטכנולוגיות הדרושות, לרבות מכונות רנטגן וטכנולוגיות תלת מימד מתקדמות. המכשור המתקדם מאפשר לרופאי שיניים לספק אבחונים וטיפולים מדויקים יותר ומהירים יותר. בהגעתכם למרפאה בטורקיה, צוות הרופאים יבצע את כל הבדיקות הנדרשות לרבות צילום פנורמי או צילום CT.

 

כמה זה באמת עולה?  

טיפולי שיניים בטורקיה הם לרוב זולים משמעותית מאשר בישראל. שער המטבע הטורקי הנמוך לעומת השקל ומאפשר לישראלים להנות ממחירים שנעים בין שליש לחצי מהמחירים עבור אותם הטיפולים בארץ. גם מחירי הטיסות והמלונות בטורקיה נחשבים לזולים במיוחד, כך שהמחיר הכולל נותר זול גם עבור מטופלים שצריכים לטוס לטורקיה יותר מפעם אחת. כך לדוגמה, העלות הממוצעת של כתרי זירקוניה בטורקיה נעה בין 500-700 ש"ח לכתר אחד, בעוד שאותו כתר זירקוניה בישראל יכול לעלות בין 2,500-3,000 ש"ח. ניתן לייחס את פער המחירים המשמעותי הזה לגורמים שונים, כמו יוקר המחיה בישראל לעומת טורקיה, עלויות ייבוא של חומרים ומשכורות הרופאים במדינה.  

קיים פער מחירים גדול גם במחירי השתלות שיניים בין טורקיה לישראל. טורקיה ידועה בכך שהיא מציעה טיפולי השתלות שיניים במחירים משתלמים במיוחד. עלות השתלת שיניים בטורקיה תנוע לרוב בין 1,000 - 2,500 ש"ח לשתל אחד, תלוי בסוג השתל ובאיכותו, בעוד שבישראל אותו שתל יעלה בין 3,000 - 4,500 ש"ח. מדובר בהבדל משמעותי כיוון שרוב המטופלים זקוקים למספר רב של שתלים כך שעבור שיקום פה מלא המחיר בטורקיה עשוי להיות זול בכמה עשרות אלפי שקלים וזו אחת הסיבות העיקריות לכך שרבים בוחרים לנסוע לטורקיה לצורך טיפול השתלות שיניים.  למידע נוסף על טיפולי שיניים בטורקיה לחצו כאן

קרדיט תמונה FREEPIK

 מה לגבי איכות הטיפול?  

למרות המחירים הנמוכים, טורקיה היא ביתם של אנשי מקצוע מנוסים מאוד בתחום רפואת השיניים ובעלי הכשרה מצויינת. תיירים מכל העולם כולל ארה"ב, ישראל ומדינות מפותחות נוספות מגיעים למרפאות השיניים בטורקיה. המרפאות משתמשות בטכנולוגיה ובציוד חדיש ביותר, אך כמו בכל מדינה בעולם, גם בטורקיה קיימות מרפאות טובות יותר וטובות פחות. האתגר עבור רבים הוא לבחור מבין אלפי המרפאות בטורקיה את המרפאות שמעניקות טיפול במחיר משתלם מבלי להתפשר על איכות החומרים והעבודה. לכן, כאשר נוסעים לטיפולי שיניים בטורקיה כדאי להיעזר בחברה ישראלית שמתמחה בתהליך ודואגת לאינטרסים שלכם כמו טוליפ טיפולי שיניים בטורקיה שמלווה אתכם בתהליך עם מרפאה מקצועית העומדת בסטנדרטים גבוהים של איכות וצוות רופאים מיומן. המרפאה משתמשת בזירקוניה גרמנית איכותית ובשתלים מהמותגים המובילים בעולם. בשיחה עם נציג ישראלי תקבלו הסבר בעברית על תהליך הטיפול וההחלמה החל משלב הבירור הראשוני ועד לסיום הטיפול וחזרתכם לארץ.  

חשוב לזכור, כאשר מבצעים סקר שוק עבור טיפולי שיניים בטורקיה חשוב לקחת בחשבון את איכות החומרים וסוג השתלים בהם נעשה שימוש. מרפאות שונות יציעו מחירים שונים, אך מעבר למחיר האטרקטיבי חשוב להבין באילו חומרים המרפאה משתמשת. טיפולי שיניים בטורקיה מהווים גם ככה חיסכון משמעותי לעומת המחירים בארץ, כך שלא כדאי להתפשר על האיכות ולנסות להוזיל את הטיפול על חשבון איכות החומרים. בסך הכל, טורקיה היא יעד מצוין למי שמחפש טיפול שיניים איכותי במחיר הוגן. בין אם אתם זקוקים לטיפול שיניים אסתטי בלבד או לפרוצדורה מורכבת יותר, בעזרת ליווי נכון תוכלו להגיע למרפאת שיניים מקצועית ומיומנת ולחזור לארץ עם חיוך מושלם.

 לקבלת תוכנית טיפול אישית חינם וללא התחייבות

Tulip - טוליפ טיפולי שיניים בטורקיה
054-4727005

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה