כמה דברים שחשוב לדעת על עיצוב מטבחים



בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. אין ספק כי לב ליבו של הבית הוא המטבח. בכל שיפוץ או בניה של בית חדש אחד מהמקומות עליהם שמים דגש ניכר מאוד הוא המטבח של הבית, ואם אתם נמצאים בתהליך הזה, חשוב שתהיו ערוכים אליו בצורה נכונה. מדובר בתהליך מורכב שיכול לקחת לא מעט זמן, ולדרוש מכם הרבה מאוד מאמץ, עבודה והוצאות כספיות לא קטנות. לכן, חשוב מאוד לעבוד בצורה נכונה על מנת להוציא את החזון שלכם אל הפועל ולבנות את המטבח הטוב ביותר עבורכם.

PIXABAY

התאמה לגודל החלל

בחיפוש אחרי מטבח חדש לבית, אתם תגלו מהר מאוד שהקטלוגים מלאים באין ספור מטבחים שהמכנה המשותף לכולם הוא הגודל. כל מטבח שאותו תראו בקטלוגים האלה הוא מטבח רחב ידיים, עם שטח גדול לשיש זוויתי גדול, אי ענק במרכז המטבח, ארונות מטבח גדולים ועוד שלל ציוד ואביזרי מטבח שלכולם יש מקום. העניין הוא שבמציאות, הדברים קצת שונים ובפועל המטבח שלכם עשוי להיות קטן הרבה יותר מאותם מטבחים אטרקטיביים המוצגים לכם בקטלוגים. לכן, חשוב מאוד לקחת בחשבון את ההתאמה לגודל החלל של המטבח, גם מבחינת המפרט של המטבח, וגם מבחינת הצבע. למשל, מטבחים מודרניים בצבע שחור הם אמנם יפים מאוד, אך בבתים קטנים הם יצרו מראה חשוך ומצומצם של החלל, ויקטינו אותו עוד יותר, ולכן בחללים כאלו דווקא מטבחים בהירים הם עדיפים. הבשורה הטובה היא שאתם ממש לא צריכים לדאוג מהעניין, מכיוון שאם תסתייעו באנשי המקצוע הנכונים, הם יוכלו לסייע לכם בעיצוב ובנייה של המטבח האולטימטיבי בדיוק לגודל המטבח שלכם ולא משנה מה גודל המטבח. הדברים נכונים לגבי כל האלמנטים שאותם אתם רוצים במטבח שלכם, לרבות אי במרכז המטבח. כך למשל, אי במרכז המטבח משמש גם כשולחן אוכל, כך שעיצוב נכון של האי יוכל להחליף את שולחן האוכל הנוכחי במטבח שלכם ולאפשר לכם להחליפו באי שישמש אתכם גם לאחסון וגם כמשטח עבודה נוסף.

תכנון נכון בהתאם לצרכים שלכם

הכורח הוא אבי ההמצאה. זה הוא פתגם שאתם לבטח מכירים, והוא הופך להיות שימוש מאוד כאשר מדובר על מטבחים קטנים. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של טכנולוגיות המאפשרות ייצור ושימוש במגוון מנגנונים חכמים המאפשרים לכם לאחסן נכון יותר את כלי המטבח שלכם, ולהשיג יכולת אחסון טובה יותר על פני שטח קטן יותר. לעומת זאת, במטבחים גדולים יותר אתם צריכים לדעת גם כן לחלק את החלל בצורה נכונה על מנת שלא ליצור מטבח שהוא גדול מידי אך רובו ריק ומקשה על ההתנהלות בו, אלא בנוי נכון ותוך מחשבה על השימושיות והפעילות במטבח עצמו באופן שוטף וקבוע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה