כמה דברים שחשוב לדעת על שאיבת שומן



כדי להתחיל את המאמר הבא נציג בפניכם סיטואציה ואתם כבר תדעו לשפוט בעצמכם האם אתם מתחברים אליה או לא. אז ככה: אתם מוזמנים הערב לאירוע ולא יודעים מה ללבוש. אתם מתחילים את הבוקר בארוחת בוקר גדולה, ממשיכים לארוחת צהריים אפילו גדולה יותר, חוזרים הביתה מהעבודה, מתארגנים ולא אוהבים בכלל את מה שאתם רואים. בסוף אתם יוצאים מהבית בתחושות מבוה קשות, וכמובן – מוצאים את הנחמה באוכל. מתחברים? כנראה שהמאמר הזה, בנושא שאיבת שומן, יכול לעניין אתכם

yayimages

מה זה ניתוח שאיבת שומן?

ניתוח שאיבת שומן הוא שומן שבא במטרה ברורה – להוציא מהגוף שלכם את כל השומן העודף שהצטבר באיזורים השונים בגוף. בין אם מדובר על איזור הירכיים, הבטן, הישבן, הידיים, הברכיים או הלחיים, ניתוח שאיבת שומן יכול להוות פתרון מושלם כדי להחזיר לכם את המראה הרזה, החטוב והכי חשוב – זה שעושה אתכם שלמים עם עצמכם.

למי זה מיועד?

ניתוח שאיבת שומן מיועד גם לנשים וגם לגברים אשר חווים תחושות קשות בכל התמודדות מול אוכל, מראה חיצוני, ביצוע פעילות ספורטיבית ועוד פעולות יום יומיות אשר המראה החיצוני שלהם מאפיל עליהם.

איך עושים את זה?

ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח פשוט יחסית שכולל בתוכו גם דרגות כאב נמוכות מאוד וגם תהליך החלמה קצר בצורה משמעותית מניתוחים פלסטים אחרים. מדברים על חזרה לשגרה אחרי ניתוח שאיבת שומן כיומיים לאחר הניתוח לעבודות בית פשוטות, כשבועיים לאחר הניתוח לחזרה לעבודה, וכחודשיים שלושה לאחר מכן היעלמות של כלל הכאבים ותופעות הלוואי.

כמה זמן לוקח הניתוח?

ניתוח שאיבת שומן יכול לקחת זמן קצר של כחצי שעה ויכול גם להגיע לכמה שעות – הכל תלוי בהיקף הניתוח, שנקבע כמובן בהתאם לכמות השומן שיש לשאוב.

אם כבר תופעות לוואי, למה צריך לצפות?

תופעות הלוואי שעלולות להתלוות לניתוח שאיבת שומן הן תופעות לוואי כמו דימומים, נפיחות, אדמומיות, שטפי דם וכאבי גוף. קיים סיכוי גם לתופעת לוואי של זיהום, אך מדובר על תופעת לוואי נדירה מאוד, וכן יופיעו צלקות באיזור הניתוח שאמורות להיעלם בתוך חודשיים או שלושה לאחר הניתוח.

להתמודדות עם תופעות הלוואי מומלץ להצטייד בתכשירים מומלצים על ידי הרופא המטפל, אשר יוכל להמליץ על תכשירים כמו משככי כאבים ועד קרמים ומשחות.

איפה כדאי לעשות ניתוח שאיבת שומן?

ניתוח שאיבת שומן מוצע על ידי מגוון רחב של מרפאות לרפואה אסתטית ברחבי הארץ. לפני חשוב לדעת שכשניגשים לניתוח זה מומלץ מאוד להשוות בין כל המרפאות והקליניקות שנראות לכם רלוונטיות לפני שבוחרים היכן לעבור את הניתוח. המחיר פחות רלוונטי לדעתנו, אבל כן חשוב לקבל חוות דעת חיצונית, המלצות על אדיבות השירות והכי חשוב - ניסיון אמיתי של מנתח פלסטי מומחה כמו ד"ר יורם וולף. היות וניתוח שאיבת שומן הוא תהליך פרטי וחשוף, הדבר החשוב ביותר הוא שתרגישו בנוח ושאתם נמצאים בידיים טובות!

מרפאתו של ד"ר יורם וולף נמצאת ברח' הברזל 11 קומה 5 ת"א
בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה