כמה זמן לוקח לקדם אתר?



אחת השאלות הנפוצות ביותר שבעלי עסקים שואלים חברות לקידום אתרים היא "כמה זמן ייקח לי להיות מקום ראשון בגוגל"? זו שאלה שפשוט מאוד לשאול, אבל התשובה עליה היא מורכבת ביותר. מצד אחד, תוכן איכותי וחוויית משתמש טובה מספקים תוצאות מיידיות שניתן למדוד. עם זאת, כשזה מגיע לדירוג האתר בתוצאות גוגל, התהליך עשוי להיות ארוך טווח ותלוי בהמון משתנים. כדי להתחיל לענות על השאלה הזו, אלו כמה מהנקודות שחשוב לדעת על התהליך

 envato

שלל המשתנים

לרוב, נוכל להתחיל לראות שיפור משמעותי בדירוג האתר במנוע החיפוש תוך 4-6 חודשי עבודת קידום אתרים. עם זאת, לפעמים התהליך עשוי גם לקחת עד שנה. כדי לשמר את התוצאות, ההתמדה בעבודה חשובה לא פחות מהזמן שלוקח לבצע אותה. ישנם משתנים רבים שמשפיעים על עבודת הקידום והזמן שייקח לבצע אותה.

  • ותק האתר – דומיין ותיק זוכה לדירוג טוב יותר וקל יותר לקדם אותו במעלה התוצאות. אתרים חדשים שנבנו מאפס, ידרשו עבודה יותר מאומצת וזמן ארוך יותר כדי באמת לזהות תוצאות משמעותיות.
  • המתחרים – בסופו של יום, כדי לקדם אתר ביעילות עלינו ליצור תוכן מעניין, מזמין יותר ועם שימוש חכם ונכון יותר במילות המפתח מאשר המתחרים המובילים ביותר שלך. לכן, גם מידת האינטנסיביות של התחרות בתחום שלך משפיעה באופן משמעותי על הזמן שייקח לקדם את האתר ביעילות.
  • אזור גיאוגרפי – קידום אתרים הוא פעמים רבות תלוי אזור וקהלי היעד באזור שלך עשויים להתנהג ברשת בצורה שונה.
  • מילות המפתח – מילות מפתח שונות הן בעלות פוטנציאל קידומי שונה. ישנם ביטויים יעילים מאוד ששימוש בהם יזניק את האתר ויגביר חשיפה וטראפיק בזמן קצר, ואחרות שזקוקות ל"בישול ארוך" כדי להניב תוצאות משמעותיות. ביטויי זנב ארוך, למשל, אמנם לא בהכרח יגבירו חשיפה, אבל יאפשרו לך לקבל לידים איכותיים יותר. לכן, השיקולים מורכבים מאוד כשזה מגיע לבחירה בביטויים המתאימים.

חשוב להישאר עם אצבע על הדופק

כדי להוסיף אפילו עוד מורכבות לתהליך, נציין שבזמן שאנו מעדכנים ומשנים את האתר כדי שיתאים לדרישות גוגל, גם הדרישות לא נותרות סטאטיות. האלגוריתם של גוגל מתעדכן לעתים קרובות והדרישות מבעלי האתרים משתנות ללא הרף. עובדה זו הופכת תהליכי קידום אתרים למורכבת אף יותר ודורשת שנתעדכן באופן תדיר על הדרישות הרלוונטיות.

איכות התוכן

כל חברת קידום אתרים צריכה ליצור איזון מושלם בין עמידה בדרישות מנועי החיפוש ועמידה בדרישות הקורא האנושי. יש לשמור על מבנה מותאם לדרישות ושימוש בביטויי מפתח ויעילים, ועדיין לדאוג שהתוכן יהיה מעניין, מגייס ובעל ערך מוסף. אחרת, לא משנה כמה נפתה את מנוע החיפוש, קהל היעד שלנו פשוט יאבד עניין תוך רגע. משך הזמן שהמשתמש נמצא באתר משפיע אף הוא על הדירוג ולכן, איכות התוכן היא קריטית למאמצי הדירוג שלך. לכן, חשוב שנבחר בחברה מנוסה ומקצועית שתוכל לספק לנו את כל היתרונות ולעזור לנו לעבור תהליך קידום יעיל וכמה שיותר מהיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה