כמה מדפסת לייזר יכולה להדפיס?



בשביל להבין כמה מדפסת לייזר יכולה להדפיס צריך קודם לכן להבין מהי בכלל מדפסת לייזר ואת מי היא יכולה לשרת מצוין. מדפסת לייזר היא מדפסת שמדפיסה בטכנולוגיה מתקדמת, מדפסת שיש בתוכה יריעה מתכתית עם תוף גדול תחתיה כשהיריעה מוארת על ידי קרני לייזר ואבקת הדיו נמשכת בהתאם מתוף המדפסת לנייר ההדפסה.

קרדיט: FREEPIK

מדפסת דיו לעומת זאת היא מדפסת בטכנולוגיה פחות מתקדמת כשהדיו מבצע את הרישום על נייר ההדפסה לאחר שהוא מקבל את הפקודה מהמחשב, והכל עובד באיטיות רבה יותר. זו הסיבה שאם יש לכם משרד ובעיקר אם זה משרד גדול כדאי לכם לבחור דווקא במדפסת לייזר.

תלוי מה השימוש

הקביעה שמדפסת לייזר מתאימה יותר למשרד היא נכונה באופן כללי וברוב המקרים זו אכן תהיה הבחירה הנכונה, אבל חשוב לדעת שאם מדובר על משרד בו מדפיסים בעיקר תמונות משום מה, דווקא מדפסת הזרקת דיו תהיה מתאימה יותר. ברוב המקרים זה לא רלוונטי מכיוון שעיקר ההדפסה במשרדים היא של טקסטים, ולכן מדפסת לייזר תהיה מתאימה יותר. היא תדפיס באיכות גבוהה יותר את הטקסט אבל לא רק באיכות גבוהה יותר אלא גם במהירות רבה יותר. כמה מהר היא יכולה להדפיס? הנה התשובה...

מהירות ההדפסה

יש אם כן הבדל משמעותי במהירות ההדפסה בין מדפסת הזרקת דיו לבין מדפסת brother. מדפסת הזרקת דיו תוכל להדפיס כמה דפי בודדים בדקה אך לעומתה, מדפסת לייזר תוכל להדפיס 10-20 דפים בדקה שזה אומר כל עמוד 3-6 שניות. זו הדפסה מהירה ויש מדפסות משוכללות שמדפיסות במהירות רבה עוד יותר.

למי זה רלוונטי? בעיקר למשרדים בהם יש כמו גדולה של עובדים או שכמות ההדפסה היומית היא גבוהה. יש כמה עמדות של מחשבים וכל אחד שולח להדפסה מהעמדה שלו, מה שאומר שאם כל אחד יצטרך לחכות ליד המדפסת יותר מידי זמן, התור לידה יהיה ארוך. כך גם אם בעסק מדפיסים מדריכים ארוכים או טקסטים ארוכים מכל סוג שהוא. הדפסה כזו צריכה להיות מהירה וזה בדיוק מה שמדפסת לייזר עושה – מדפיסה במהירות

אם כבר מדפסת לייזר אז שתהיה משולבת

אם אתם עומדים לקנות מדפסת לייזר ומהירות ההדפסה היא מרכיב בהחלטה לבחור דווקא בה, כדאי שזו תהיה מדפסת משולבת. היא תהיה גם פקס וגם מכונת צילום וגם סורק, כך שהכול יהיה במקום אחד והיא תחסוך לכם לא מעט מקום במשרד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה