כמה משפיעות מערכות מיגון הרכב כתנאי לביטוח?



נסיעה בטוחה בכלי רכב בטיחותי היא הדרישה המינימלית של כל בעלים של כלי רכב, בישראל או בעולם. והיום, עם ההתפתחות של מערכות טכנולוגיות מדהימות, אתם יכולים וצריכים לעשות שימוש בהן, על מנת להבטיח את תנאי הנהיגה הטובים ביותר. מערכות המיגון, מתריעות על סכנות במהלך הנסיעה או על בעיות בכלי הרכב עצמו. מה שאומר שהן מאפשרות לכם לנתר את המצב שלכם בכל רגע נתון ולהפחית את הסיכויים לתאונת דרכים. מהסיבה הזו, בעת רכישת ביטוח רכב אתם תוכלו לקבל קדימות והעדפה במגוון תנאים, מחברות הביטוח השונות, בשל העובדה שאתם נוהגים בכלי רכב בטוח יותר. אז מה הם היתרונות המרכזיים של מערכות מיגון טכנולוגיות על הרכישה של ביטוח רכב? כל הפרטים בכתבה הבאה.

קרדיט תמונה PIXABAY

מה היא החשיבות של מערכת המיגון בבחירת ביטוח רכב?

בבואכם לבחור ביטוח רכב מרבית החברות יבקשו ממכם לציין האם יש להם מערכות מיגון ובטיחות מסוגים שונים שמותקנות בתוך המכונית. ואם יש לכם מערכות כאלו, אתם תוכלו לבחור ביטוחי רכב שמתאימים במיוחד למצב המכונית שלכם. בין היתר ניתן לבצע:

  1. התאמת כיסויי הביטוח – יצירה של כיסוי ביטוחי שעונה על פרמטרים מדויקים מאוד שמתאימים לדגם הרכב שלכם, לנהגים שעולים על הכביש ולא סיכויים שאתם תתמודדו עם תאונה מסכנת חיים שתעלה לחברת הביטוח כסף רב. אם יש מערכות שמדינות, סביר להניח שניתן יהיה ליצור כיסוי ביטוחי שמשלים את עבודת המערכת במקרה הצורך.
  2. הפחתת ההשתתפות העצמית – אחת ההטבות המרכזיות של חברות הביטוח מסוגלות להעניק לכם, היא האפשרות להפחית את דמי ההשתתפות העצמית במקרה ויש אירוע של תאונת דרכים. אתם לא תצטרכו להתמודד עם הוצאות כבדות מאוד, וניתן יהיה לקבל את הרכב שלכם בחזרה תוך כמה ימים.
  3. הפחתת עלויות ביטוח החובה – התאמת עלויות לרכישת כיסוי ביטוחי לרכב, היא משימה שכל בעלים של רכב מעוניין לבצע, במיוחד אם אתם משלמים סכומים גבוהים מאוד מדי שנה.
  4. אפשרויות להטבות מיוחדות – חברות הביטוח רוצות למשוך את הבעלים של כלי רכב בטיחותיים אליהן ועל כן הן מעניקות הטבות מסוגים שונים, שישדרגו את חוויית ההתקשרות שלכם ויאפשרו לכם לבחור ביטוח אטרקטיבי יותר.

התמריצים שיעודדו אתכם לנסוע ברכב בטוח יותר

בין שמדובר על התקנה של מערכות בטיחות הובן שמדובר על רכישה של הרכב שיש בו מערכות בטיחות, זוהי הזדמנות מבחינתכם לנצל את המערכות הללו כדי להנות מהטבות אטרקטיביות בתחום הביטוח. חיפוש מהיר של ביטוח רכב באתרי השוואת מחירים שונים, יציג לפניכם את כל האופציות שעומדות על השולחן ויאפשר לכם לבחור בצורה חכמה ואחראית יותר את סוג הביטוח הרצוי לרכב שלכם. כשאתם רק צריכים לקבל הצעת מחיר כדי לבחור ביטוח שישמור על המשפחה בשנה הקרובה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה