כמה עולה להשכיר רכב בישראל?



מדוע אנשים משכירים רכב בארץ, כמה זה עולה ומהם השיקולים? כל מה שרציתם לדעת. וגם, איך אפשר להשיג השכרה חסכונית במיוחד.

קרדיט תמונה FREEPIK.

מדוע ומתי כדאי להשכיר רכב בארץ

נהוג להשכיר רכב בישראל ממגוון רחב של סיבות. לדוגמא, השכרה זו דרך מצוינת ליהנות מפעם לפעם מחוויית נהיגה ברכב שונה מהרכב הרגיל שלכם. בנוסף, זהו פתרון מעולה לתקופות ביניים, למשל לאחר מכירה של הרכב הקודם ולפני שמצאתם רכב חדש במחיר נוח. השכרת רכב בישראל יכולה להתאים גם לטיול בארץ או כדי להכיר את אופי הנהיגה ברכב הדומה לזה שאתם מתכוונים להשכיר במהלך טיול בחו"ל. במידה ואתם מארחים חברים או משפחה מחו"ל, השכרת רכב גדול ונוח תוכל לאפשר נסיעה משותפת ונעימה ביותר. בסופו של דבר, תהה אשר תהה הסיבה להשכרה, אפשר להפוך אותה לחסכונית ומוצלחת בעזרת הטיפים שנביא בהמשך.

חוסכים יותר עם רכבים חסכוניים (אקונומיים)

אם מטרת ההשכרה איננה ליהנות הפעם מחוויה של נהיגה ברכב יוקרתי או מיוחד, תוכלו להשיג רכב מושכר חסכוני מאוד אם תתרכזו במשפחת הרכבים המתאימה. משפחת הרכבים החסכוניים, הקטנים, האקונומיים, מאפשרת להשיג מחיר מצוין לפרק הזמן הנחוץ לכם. בין אם מדובר בהשכרה יומית או בהשכרה למספר ימים, המחיר יהיה נוח במיוחד.

איך תפחיתו עלויות ההשכרה לתקופה

זה לא יהיה נכון להתייחס לעלות השכרת הרכב, מבלי להתייחס לפרק הזמן שבו תשתמשו ברכב. חברות השכרה מובילות יוצאות מעת לעת במבצעי השכרה מיוחדים, בהשכרות לפרקי זמן פחות קצרים. תמיד בדקו מהו המחיר ליום אחד של השכרה לעומת העלות לכמה ימים ברציפות. כאשר ההשכרה ארוכה, לעיתים ילכו לקראתם ויורידו את המחיר לכל יום, באופן משמעותי. שילוב של שני הכללים שהצגנו עד כה יהפוך את העלות למשתלמת במיוחד. כלומר, בחירה ברכב אקונומי, חסכוני, למשך מספר ימים, כך תוכלו להביא להוזלה מכסימלית.

החזירו את הרכב לסניף המקורי – זה חסכוני

בחלק מחברות ההשכרה יחייבו אתכם בסכום נוסף, אם תחזירו את הרכב המושכר לסניף אחר מזה שאספתם אותו. מדובר בעניין מקובל למדי, וכדאי לבדוק זאת מראש. אם יש באפשרותכם להחזיר את הרכב לסניף המקורי, תוכלו לחסוך בכך כסף בלתי מבוטל. יחד עם זאת, אם הדבר מקל עליכם במהלך טיול או נסיעה עסקית, זה בהחלט יכול להיות שווה את התוספת.

שימו לב למיכל הדלק

בכל השכרה של רכב, הקפידו להחזיר את מיכל הדלק מלא, כפי שקיבלתם את הרכב. אם מחזירים מיכל ריק, בניגוד למקובל, אתם עלולים למצוא את עלות ההשכרה עולה. זאת מכיוון שיחייבו אתכם על כך שחברת ההשכרה צריכה לקחת את הרכב לתדלוק במקומכם.

בדקו שאין אותיות קטנות שלא ברורות בחוזה ההשכרה

ככלל, תמיד עדיף לשוחח עם נציג חברת ההשכרה ולבדוק שאין אותיות קטנות שיגרמו לכם לשלם יותר על ההשכרה. אם אין לכם צורך ברכב עם שדרוגים מיוחדים, תוכלו לקבל רכב סטנדרטי שעליו תשלמו את המחיר המופחת. תוספות מסוימות מקובל לחייב, הן בשדרוגים ברכב והן בתוספות כמו מושבים מיוחדים לילדים וכדומה. שימו לב שיש הבדלים בעלויות ביטוח, למשל אם תרצו שיותר מנהג אחד ינהג ברכב השכור.

אמינות, שקיפות, השוואת חלופות

חברת השכרה אמינה וטובה, לא רק תספק לכם רכב איכותי ואמין. היא גם תספק את השירות בשקיפות, בהגינות ובמחירים משתלמים. תוכלו להיעזר במערכת מקוונת לאיתור רכבים, בתאריכים הרצויים לכם ותוך קבלת הצעת מחיר לכל רכב, על פי משך זמן הדרוש לנסיעה הקרובה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה