כמה עולים שירותי הנדימן בדרום?



באילו סוגי עבודות הנדימן מתמחה בדרך כלל, כיצד הוא מתמחר את שירותיו וכמה עולה שירות הנדימן? - ריכזנו עבורכם את כל המידע, רק נותר לכם לגלול למטה ולחסוך עשרות אחוזים בכיס כאשר תזמינו הנדימן מקצועי.

קרדיט תמונה: FREEPIK

במה מתמחה הנדימן מקצועי?

הנדימן הוא לא בהכרח איש מקצוע מורשה באיזשהו תחום או ענף, אבל הנדימן מקצועי בדרום הוא כן בעל מגוון רחב של כישורים טכניים. כישורים אלו מאפשרים לו לבצע עבודות תיקונים, תחזוקה והתקנה בבית ובמשרד, בין אם מדובר על עבודות קלות או מורכבות יותר. בתוך כך, סוגי העבודות שבהן הנדימן מתמחה בד"כ הן:

  • עבודות תלייה: לרוב יהיה מדובר על תליית מדפים, תמונות וטלוויזיות, וילונות ועוד.
  • עבודות הרכבה: הרכבת רהיטים, ארונות, מיטות, שידות לילה וכדומה.
  • עבודות תיקון קלות: תיקון צירים של דלתות, חלונות רופפים, החלפת ברזים, נורות,ועוד.
  • עבודות צבע: תיקוני צבע וטייח, צביעת קירות וגם שיפוצים קלים.

הנדימנים גובים את שכרם בשיטות שונות

בין אם אתם צריכים הנדימן מקצועי בדרום הארץ, במרכזה או בצפון, מחיר הנדימן נקבע לפי כמה גורמים. בראש ובראשונה, נלקחת בחשבון העבודה, המורכבות הכרוכה בה והזמן שיידרש על מנת לסדרה. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון שבדרך כלל תוכלו להנות ממחיר מוזל לעבודות קטנות. רבים מההנדימנים מציעים מחיר מוזל עבור עבודות כגון תליית תמונה או החלפת נורה, כך שהעלות עשויה להסתכם במקרים אלו בכמה עשרות שקלים בודדים בממוצע. הנה כמה דוגמאות למחירים של עבודות נפוצות של הנדימן:

  • תליית טלוויזיה: כ-250 – 350 ₪. 
  • התקנה של מדף: כ-50 – 100 ₪.
  • תליית תמונה: כ-30 – 50 ₪. 
  • תליית מראה: כ-250 – 350 ₪. 

על מה לשים דגש בעת בחירת הנדימן?

כאשר אתם בוחרים הנדימן, אחד הדברים הכי חשובים הוא לקבל הצעת מחיר מראש על העבודה שאתם רוצים לבצע. מצד אחד, הצעת המחיר צריכה לכלול את סוג העבודה, אבל מצד שני, הצעת המחיר צריכה גם לכלול את סוג האחריות שההנדימן מספק לכם. מכיוון שהנדימנים אינם אנשי מקצוע מורשים בד"כ, אז חשוב לבדוק אם ההנדימן מספק אחריות על עבודתו. לצורך העניין, אם הוא מחליף לכם רכיב מסוים בבית, בד"כ יש אחריות יצרן על הרכיב עלמו, אבל לא על עבודת ההנדימן. כמו כן, חשוב גם לבדוק את המלצות של לקוחות קודמים של ההנדימן, מה שיעזור לכם להבין עד כמה הוא באמת מהימן. 

לסיכום, כיצד לחסוך עלויות הנדימן?

על מנת לחסוך עלויות הנדימן, אפשר לערוך סקר שוק שכולל בדיקת מחירון הנדימנים. מחירון הנדימן יכלול בתוכו את כל סוגי העבודות שמבצעים הנדימנים, את המחירים של עבודות אלו ואפילו ביקורות והמלצות מאת לקוחות. אז, לסיכומו של עניין, אפשר להמליץ על השוואת מחירים בין הנדימנים כשאתם מחפשים את איש המקצוע שלכם. והכי חשוב, השתדלו לקבל בין 2 ל-3 הצעות מהנדימנים שונים. כך תוכלו להבין לעומק את השוק ולבחור באחד הנכון לכם. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה