כמה עולים שירותי ניקוי ספות באשקלון ?



מה המחירים של שירותי ניקוי ספות באשקלון, כיצד נקבעים המחירים ומהם שירותי הניקוי הכי נפוצים בבתים, דירות ומשרדים? ריכזנו עבורכם בשורות הבאות את כל המידע החשוב בנושא, כולל מידע על שירותים נלווים.

קרדיט לתמונה Freepik

כיצד נקבעים מחירי שירותי ניקוי ספות?

באופן כללי, מחיר ניקוי ספות באשקלון משתנה בין החברות השונות, אבל רוב חברות הניקוי מתמחרות את שירותיהן בהתאם לפקטורים הבאים:

  • גודל הספה: ככל שהספה גדולה יותר, ככה באופן טבעי עלות הניקוי גבוהה.
  • סוג הספה: ספות מסוימות דורשות ניקוי עמוק יותר, ולכן הן יקרות יותר לניקוי.
  • מצב הספה: ספות עם כתמים קשים דורשות ניקוי יסודי יותר וגם לעיתים חיטוי, לכן המחיר יהיה בהתאם.

כמו כן, קיים הפקטור של מיקומכם בארץ, במיוחד אם אתם מזמינים שירות ניקוי ספה עד בית הלקוח. 

מס' דוגמאות למחירי ניקוי ספות

בין אם אתם מעוניינים לברר לגבי מחיר ניקוי ספות באשקלון או בכל אזור אחר בארץ, בימינו אפשר לבדוק מחירון ניקוי ספות ולדעת במדויק כמה אתם צפויים לשלם. הנה מס' דוגמאות:

  • ניקוי כורסת בד: 100 – 150 ₪.
  • ניקוי ספה דו-מושבית מבד: 160 – 240 ₪. 
  • ניקוי ספה תלת-מושבית מבד: 240 – 360 ₪. 
  • ניקוי ספה דו-מושבית מעור: 240 – 300 ₪. 
  • ניקוי ספה תלת-מושבית מעור: 360 – 450 ₪. 

יש לציין, המחירים לעיל בגדר המלצה בלבד. מחירים אלו משתנים בין חברות הניקוי בהתאם לנסיבות.

שירותי ניקוי הספות הכי נפוצים

שירותי הניקוי הכי נפוצים בבתים, דירות ומשרדים הם: ניקוי ספות רגיל, ניקוי עמוק הכולל גם חיטוי וניקוי יבש שבדרך כלל מתאים לספות עור. ברוב המקרים חברת הניקוי משתמשת במכונות ניקוי עוצמתיות במיוחד. התפקיד של המכונות האלו הוא מצד אחד להזריק סילון מים חזק עם חומרי ניקוי, אבל מצד שני, גם לשאוב חזרה את כל אותם נוזלים הנפלטים מהמכונה. שיטה זו בדרך כלל מתאימה עבור ניקוי ספות בד ולא עור, מכיוון שספות עור מצריכות ניקוי ללא נוזלים ברוב המקרים, כמו גם שימון מקצועי אשר משמר את העור לאורך זמן. 

לסיכום, אילו שירותים נלווים לניקוי ספות?

בנוסף לשירותי הניקוי הבסיסיים שניתן להזמין מחברת הניקוי שלכם, חברות ניקיון רבות מציעות גם שירותים נלווים, ביניהם הסרת כתמים קשים, חיטוי מזרונים ובדים בפני בקטריות וחיידקים, הסרת ריחות של שתן, עשן או בעלי חיים ועוד. מכיוון שהשירותים עשויים להיות שונים ומשתנים, כאשר אתם מחפשים שירותי ניקוי ספות, חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות. מעבר לכך, כדאי גם לקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים, מה שניתן למצוא בשפע באינטרנט. זאת, כדי לוודא שאתם בוחרים בחברה אמינה, מקצועית וכזאת שתוכל לספק לכם אחריות על עבודתה. כך מוצאים את החברה הנכונה, במחיר הנכון ועם השירות המדויק. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה