כרטיס נטען – מה זה ואיך משתמשים



כרטיס נטען זהו כרטיס שנותן לכם מחד שליטה בחיים שלכם. אתם יכולים לבדוק מה יש בו בקלות, ולדעת תמיד על מה הוצאתם כספים. בעזרת כרטיס נטען אתם יכולים להימנע מכניסה למינוס לחלוטין. וכל זאת, תוך כדי שימוש שוטף רגיל כפי שאתם מכירים מכל כרטיס אחר

pixabay

לכרטיסים נטענים המון יתרונות, על מנת להבין אותם, והאם גם לכם כדאי להשתמש בכרטיס נטען, נתחיל בהסבר מהו כרטיס נטען, איפה משתמשים בו, ולמה הוא כל כך שימושי לכם.

מה זה כרטיס נטען?

כרטיס נטען הוא למעשה כרטיס מגנטי כפי שאתם מכירים מהבנקים. אתם יכולים להשתמש בו בכל צורה כרגיל. ההבדל העיקרי הוא שמטעינים את הכרטיס מראש באחת מתחנות ההטענה אשר פזורות בכל רחבי הארץ. ההפקדה היא לרוב מיידים ופשוטה מאוד.

איך זה עובד  ?

אתם מפקידים כספים באחת מתחנות ההטענה, וזהו. אתם מוזמנים להשתמש בכרטיס. שימו לב שזמני ההטענה מידיים, וודאו תמיד לפני רכישה של כרטיס נטען, שיש תחנת טעינה קרובה אליכם.

איפה משתמשים?

בכרטיס נטען משתמשים ממש כרגיל. כפי שהייתם משתמשים בכל כרטיס אחר. השימושים בכרטיס עשויים להשתנות מכרטיס לכרטיס וחשוב לוודא מבעוד מוער שהכרטיס שאתם בוחרים באמת מאפשר את השימוש הרצוי על ידכם.
הנה כמה מהשימושים הנפוצים ביותר בכרטיס נטען :  


  1. שימוש לרכישות שופטות – בכרטיס נטען אפשר להשתמש לרכישות יום יומיות בקניון ובחנויות, ממש כפי שהייתם עושים עם כרטיס אחר. כל עוד ישנם כספים בכרטיס תוכלו לגשת לכל חנות ולקנות במהירות ובפשטות. שימו לב שלמרבית הכרטיסים יש לוגו של חברת אשראי גדולה עליו. משמעות הדבר היא שכל בית עסק שמקבל את אותה חברה יקבל גם את הכרטיס שלכם.
  2. משיכת כפסים בכספומט – רוב הכרטיסים מאפשרים לכם להוציא כספים בכל כספומט. באותה מידה שאתם מפקידים מזומן אתם גם יכולים להוציא מזומן בקלות בכל כספומט ברחבי הארץ

מה אי אפשר לעשות עם כרטיס נטען?

בכרטיס נטען אי אפשר להיכנס למינוס. כאשר אתם ממלאים את הכרטיס בכספים תוכלו להשתמש בהם עד שהם מתרוקנים. ברגע שזה יקרה הכרטיס יסורב ולא יעבור, עד אשר תפקידו כספים שוב. הכרטיס מאפשר לכם להחזיר שליטה על החיים שלכם באופן הזה.

האם כרטיס נטען מתאים לכל אחד?

בהחלט כן. כל אחד מאתנו יכול להיעזר בשליטה נוספת על מצב הפיננסים שלו. והכרטיס הנטען מאפשר את זה.

יתרון נוסף שחשוב לזכור הוא שהכרטיסים הנטענים מגיעים רוב הזמן ממקורות חוץ בנקאיים. כל אדם אשר מסיבה כזו או אחרת לא יכול לעבוד עם המערכת הבנקאית, או שהוא לא רוצה , יכול להשתמש בכרטיס נטען ועל ידי כך להמשיך בשגרת חייו הרגילה. ללא כל תחושה של החמצה.

דברים חשובים שכדאי לדעת

השימוש בכרטיסים נטענים משתנים מאוד מכרטיס לכרטיס. ישנם כרטיסים שמגיעים עם אפליקציה נוחה לניהול הכספים, בה אתם יכולים לבצע מגוון רחב של פעולות. וישנם כרטיסים יותר מיושנים. שימו לב שכדי לקבל שליטה אמתית במצב הכלכלי שלכם כדאי מאוד שתהיה לכם גישה מהירה ונוחה כדאי לעקוב אחר ההוצאות.

שירות שימושי נוסף שמציעות חברות הכרטיסים הנטענים היא העברה כספים בין המשתמשים באותו כרטיס. באופן הזה תוכלו להעביר כספים לכל סיבה ישירות מהאפליקציה, מידית.

המרות מט"ח

רבים לא מודעים לכך אבל כרטיסים נטענים מגיעים לרוב עם המרת מט"ח מובנית. על כל המרת מט"ח, בין אם אצל החלפן המקומי או בבנק, אנחנו משלמים עמלות. לפעמים הכרטיס הנטען יציע עמלות נמוכות יותר, כדאי לבדוק זאת. כך תוכלו להפקיד כספים לחשבון ולהשתמש בהם בחו"ל במינימום פעולות, בפשטות וביעילות.  

לסיכום, ישנו מגוון רחב של פעולות שאפשר לבצע עם הכרטיס. כדאי מאוד לבצע השוואת כרטיסים לפני הרגישה. לחשוב טוב מה אתם רוצים לעשות עם הכרטיס ולוודא שזה אפשרי. בנוסף קחו בחשבון את השימוש באפליקציה והשימושים הנוספים שקיימים בכרטיסים מסוימים. בהצלחה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה