מהי כרית שינה להריון? למי כדאי להשתמש בה? ולמה דווקא בהריון? איך משתמשים בכרית שינה? את כל השאלות האלו ועוד הרבה החלטנו לברר, ואת התוצאות הבאנו לכן בכתבה הבאה, תהיו איתנו, מה שגילינו חשוב מאוד.


מהי כרית שינה להריון? למי כדאי להשתמש בה? ולמה דווקא בהריון? איך משתמשים בכרית שינה? את כל השאלות האלו ועוד הרבה החלטנו לברר, ואת התוצאות הבאנו לכן בכתבה הבאה, תהיו איתנו, מה שגילינו חשוב מאוד.

קרדיט תמונה: יח"צ

מהי כרית שינה להריון

רוב בני האדם בעולם התרגלו לישון עם כרית במהלך הלילה, לישון בלעדיה למי שרגיל מאוד קשה עד בלתי אפשרי. אם התפתחות מעמד האישה בעולם והטכנולוגיה סוף סוף הבינו שלנשים יש צרכים לפעמים מעט שונים, וכדאי לחשוב גם עליהן. בדיוק כמו כרית לשינה, כרית שינה להריון משמשת לשינה לאישה ההריונית ומי שהתרגלה להשתמש בכרית לא תצליחו לשכנע אותה לישון בלעדיה.

למי כדאי להשתמש בכרית ולמה דווקא בהריון

הרבה אנשים חושבים שרק אישה בהריון צריכה להשתמש בכרית, כיוון שהבטן מתחילה לבלוט ומשנה את המנח של הגוף, אפשר לישון על הצד או על הגב בלבד וממש לא נוח להיות בתנוחה אחת למשך לילה שלם, אך האמת שכרית השינה מתאימה לכל אדם ובעיקר מי שסובל מעודף משקל ומדווח על איכות שינה ירודה, אפשרי להשתמש בכרית ולגלות עד כמה איכות החיים תשתפר.

קרדיט: יח"צ

איך משתמשים בכרית שינה

אפשר להניח רגל אחת מעל הכרית בשינה על הצד, כך שנוצר רווח בין הרגליים, ובמקביל להגביה את הראש עם החלק האחר של הכרית, כרית הריון של חברת הריונית נמצאה הכרית הנוחה ביותר כיוון שהיא גדולה ומאפשרת בכרית אחת שימוש גם לרגליים, לגב , ולראש בו זמנית.

מתי לא כדאי להשתמש בכרית שינה

ישנם מצבים שבהם אנו נדרשים להישאר ערניים ודרוכים, לדוגמא בזמן נהיגה או בישול, ולכן אם את צריכה מסיבה כלשהי להיות מאוד ערנית ודרוכה לא הכי מומלץ בו זמנית להשתמש בכרית שינה להריון, כיוון שהכרית מרגיעה ומשרה אוירה של נינוחות , ומאפשרת שינה ומנוחה, אם עכשיו את לא אמורה להיות במצב מנוחה, אל תיגשי לכרית, חכי לפינוק שלך אחרי זה.

למה מועילה הכרית

באופן ככלי לא באמת צריך סיבה מיוחדת כדי להתפנק, אך חשוב לדעת איך להפיק תועלת מהכרית , הכרית מועילה להקלה על כאבי גב, מאפשרת שינה איכותית ורצופה, ומועילה מאוד להירגעות, מנוחה ושיפור מצב הרוח, לאחר הלידה השימוש בכרית לתינוק להאכלה ולהנקה, יכול לשמש גם כגבול מסביב לתינוק, או כרית להנחת התינוק להקלה על גזים (כמובן הכל בהשגחה צמודה של מבוגר).

אז בקיצור, כרית שינה להריון היא מוצר הכרחי שפותח בעיקר לצורך המיוחד של אישה במצב הריון ולאחר לידה אבל לא רק, השימוש בכרית מאפשר שינה איכותית ונעימה וכיום כל אישה בהריון צריכה לפחות כרית אחת כזו, הכרית הנוחה והאיכותית ביותר שמצאנו היא של חברת הריונית והופתענו לגלות שהמחיר באתר אטרקטיבי ונוח, אז ממש מומלץ להתחיל ולהשתמש כמה שיותר מהר בכרית שינה, לילה טוב לכן. פרשנו לנוח, לנו כבר יש כרית שינה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה