כרסומת CNC - הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כבר כאן



הסתכלו סביבכם – מה אתם רואים? שפע של מוצרים כמובן. כולם מלוטשים, אסתטיים למראה וחתוכים בפרופורציה המדויקת. מי שעומדת מאחורי כל אלו היא מכונת כרסומת CNC. מכונה מתוחכמת המעבדת כמעט כל מוצר קיים

depositphotos.com

מה עושה בדיוק מכונת הכרסומת?

טכנולוגיית עיבוד המתכת עברה תהליך עצום עד שהגיעה למעמדה הנוכחי. העיבוד מתבצע באמצעות תוכנת מחשב, הקולטת נתונים ומפיקה את הביצוע בפועל. כל כרסומת יודעת לקלוט כראוי את שפת התכנות הממוחשבת ולבצע בדיוק את הפקודות שהיא קיבלה. כל זאת כמובן ללא מגע יד אדם ותוך יצירת מוצר מושלם ברמת הדיוק, ללא סטיות או טעויות.

מכונות כרסומת CNC פועלות בהתאם להוראות המחשב, תוך שרובוטים ואמצעים מכניים מבצעים כל הוראה. טכניקת הייצור הזו הפכה את עולמם של היצרנים מקצה לקצה ומספקת את היכולת ליצור מגוון עצום של מודלים ודגמים בדו או תלת מימד. הדיוק רק הלך והשתפר עם השנים, כך שכל עיבוד שבבי פשוט מביא את המוצר לשלמות מקסימלית ובאופן אוטומטי.

תפעול מכונות כרסומת CNC

כדי להפעיל מכונת כרסומת כהלכה, נדרשים הבנה מקצועית עמוקה וכמובן ניסיון. המכונה תוכל לבצע כל גילוף, כרסום, שיוף או ליטוש שבעולם הישן בוצעו באופן ידני לגמרי. כדי שהמכונה תעביר בהצלחה את התכנון או הדמיון למציאות, נדרשים מספר אמצעים מכניים חשובים כמו מנועים, ראש מסתובב עם מקדחים מסוגים שונים וצירי סיבוב שיוכלו לבצע את הפעולה הנדרשת. כל אלו יוכלו לבצע פעם אחר פעם פעולה שונה, בהתאם לשפת התכנון הממוחשבת. ברוב המקרים משתמשים בשפת G-CODE,  הנחשבת לשפת התכנון המקובלת בארץ ובעולם לכל פעולת כרסומת.

פיתוח אבטיפוס באמצעות עיבוד שבבי

שפע רעיונות ופטנטים חדשים זולגים מידי שנה לשוק. כולם התחילו בשלב מסוים כאבטיפוס. עד תחילת שנות האלפיים, כל פיתוח של אבטיפוס היה נחשב לאתגר הגדול מכולם: איך בדיוק יהיה אפשר לתרגם את המוצר או הנראות שלו מהנייר לעולם המוחשי? איך יהיה ניתן להשפיע על המראה הסופי שלו, כדי להבטיח רעיון שלא רק מצטיין בפרקטיקה, אלא שיש בו גם יופי ואלגנטיות שמשפיעים על תהליך הרכישה? כיום פיתוח האבטיפוס הופך למלאכה פשוטה בהרבה. כרסומת CNC איכותית, שהופעלה בידיים מקצועיות, תוכל ליצור כל אבטיפוס בהצלחה ובדיוק המקסימליים ולאפשר לבעליו להפיק דגם לבדיקה והערכה מדויקת, מבלי להמתין לקבלת התוצר מהמפעל המייצר, ללא תובנות ומודעות מוקדמים.

חלק גדול מהפטנטים הקיימים היום, התחילו את דרכם כפיתוח שעבר כרסומת CNC. בחלק מהמקרים הללו, התוצר שהופק התגלה כרעיון שלא עומד בסטנדרטים הדרושים ולכן יכול היה לעבור לראשונה, מקצה שיפורים משמעותי שיפתור בעיות קיימות כבר מבראשית. תהליך הפיתוח הזה, מאפשר חיסכון משמעותי למבקשים להפיק פרוטוטייפ שני או שלישי, כמו גם קיצור מהותי בזמנים שיאפשר תמרון טוב יותר במציאת הפתרונות והתגברות על כל החסמים במוצר.

דרושה לכם כרסומת ברמה גבוהה? פנו אלינו

חברת ELM GROUP מתמחה בייבוא, שיווק ומתן שירות למכונות כרסומת ועיבוד שבבי. הידע והניסיון שצברה החברה, מאפשרים לה להציע מגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לכל צורך ומטרה בקרב הלקוחות ולגרום להם להפיק תוצאה איכותית ומובטחת לכל פעולה. החברה פועלת במתכונת ייחודית למתן פתרונות מתאימים בטווח זמנים קצר במיוחד, בכל רמה טכנולוגית נדרשת ובכל תקציב אפשרי בענף.

אלמ גרופ משמשת גם כנציגה הבלעדית של החברות הבינלאומיות AKIRA SEIKI TAIWAN, KOYO GIKEN JAPAN, BUFFALO – MICROCUT ו- GROB WERKE GERMANY- טכנולוגיה חדשנית לעבודה בחמישה צירים במקביל, הנחשבת למכונה המהירה והמדויקת באירופה ובישראל. צרו קשר ותוכלו ליהנות משירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, מיומן, מהיר וקשוב. השירות ניתן בסניפים במפרץ חיפה ובראש העין, במקביל לשירות מלא ואספקה בפריסה ארצית.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה